PROTOKÓŁ
postępowania o udzielenie zamówienia
o wartości zamówienia mniejszej niż 30.000 euro
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Wykonanie i dostawa nowych tablic rejestracyjnych i ramek do tablic rejestracyjnych oraz odbiór i złomowanie zużytych tablic rejestracyjnych dla Urzędu Miasta Krosna
Nazwa projektu: (dotyczy postępowań współfinansowanych ze środków UE):………………………………………………………………………………………………………………………………
Oś priorytetowa/działanie/schemat: (dotyczy postępowań współfinansowanych ze środków UE):……………………………………………………………………………………………………….
Beneficjent udzielający zamówienia: (dotyczy postępowań współfinansowanych ze środków UE):
…………………………………………………………………………………………………………………………………….
2. Wartość zamówienia oszacowano w dniu 12.10.2016 r. kwotę 43000 zł, co stanowi równowartość 10 299,65 €/1 euro= 4,1749 zł/.
W projektowanym na 2017 r. budżecie Miasta Krosna na zadanie przeznaczona będzie kwota:
43000 zł
3. W dniu …........... r. zwrócono się do niżej wymienionych wykonawców z zapytaniem ofertowym:
UWAGA: W przypadku zwrócenia się do mniej niż 3 wykonawców należy to uzasadnić.
Zapytanie do wykonawców przesłano faksem/mailem/drogą pocztową/.*
(lub w przypadku zastosowania trybu przetargowego)
W dniu 24 października 2016 r. ogłoszenie o zamówieniu umieszczono na stronie internetowej Zamawiającego (treść ogłoszenia i dowód umieszczenia go na stronie internetowej stanowią załączniki do protokołu).
Otwarcie ofert odbyło się w dniu 9 listopada 2016 r. o godz.: 11.00 w siedzibie Zamawiającego – Krosno, ul. Staszica 2 pokój nr 10.
4.Postępowanie prowadzono z zastosowaniem innego trybu (należy podać rodzaj trybu):
tryb ofertowy
5. W terminie do dnia 9.11.2016 r. uzyskano poniższe oferty (wg kolejności wpływu do Urzędu Miasta Krosna):
Lp.
|
Nazwa i adres wykonawcy
|
Cena netto
|
Cena brutto
|
Inne kryterium określone w zapytaniu ofertowym/treści ogłoszenia*
|
Podsumowanie
|
1.
|
TABLA Sp z o.o.
20-447 Lublin,
ul. Diamentowa 7B
|
x
|
x
|
x
|
x
|
1.1
|
Tablice samochodowe + wtórniki
|
10,96 zł
|
13,48 zł
|
|
|
1.2
|
Tablice motorowerowe + wtórniki
|
3,48 zł
|
4,28 zł
|
|
|
1.3
|
Tablice na przyczepy + wtórniki
|
5,48 zł
|
6,74 zł
|
|
|
1.4
|
Tablice motocyklowe/ciągnikowe + wtórniki
|
4,48 zł
|
5,51 zł
|
|
|
1.5
|
Tablice indywidualne + wtórniki
|
10,96 zł
|
13,48 zł
|
|
|
1.6
|
Tablice zabytkowe+ wtórniki
|
10,96 zł
|
13,48 zł
|
|
|
1.7
|
Tymczasowe
|
10,96 zł
|
13,48 zł
|
|
|
1.8
|
Ramki do tablic rejestracyjnych
|
1,80 zł
|
2,21 zł
|
|
|
2.
|
PPUH TABLITEK Bogumił Sobota
35-203 Rzeszów, Żółkiewskiego 7A/3
|
x
|
x
|
x
|
x
|
2.1
|
Tablice samochodowe + wtórniki
|
12,00 zł
|
14,76 zł
|
|
|
2.2
|
Tablice motorowerowe + wtórniki
|
5,00 zł
|
6,15 zł
|
|
|
2.3
|
Tablice na przyczepy + wtórniki
|
5,00 zł
|
6,15 zł
|
|
|
2.4
|
Tablice motocyklowe/ciągnikowe + wtórniki
|
5,00 zł
|
6,15 zł
|
|
|
2.5
|
Tablice indywidualne + wtórniki
|
12,00 zł
|
14,76 zł
|
|
|
2.6
|
Tablice zabytkowe+ wtórniki
|
12,00 zł
|
14,76 zł
|
|
|
2.7
|
Tymczasowe
|
12,00 zł
|
14,76 zł
|
|
|
2.8
|
Ramki do tablic rejestracyjnych
|
3,00 zł
|
3,69 zł
|
|
|
6. W wyniku analizy ofert/przeprowadzonych negocjacji* proponuję udzielenie zamówienia dla wykonawcy: „Tabla” Spółka z o.o. z siedzibą w Lublinie przy ul. Diamentowa 7B, 20-447 Lublin.
-
Uzasadnienie wyboru oferty najkorzystniejszej:
W wyniku przeprowadzenia postępowania w trybie przetargowym określonym w przepisach Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30 000 EURO stanowiącego załącznik do zarządzenia nr 700/10 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 12 lutego 2010 zmienionego zarządzeniem nr 1059/14 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 15.04.2014 r. oraz pkt 10 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia postanawiam o wyborze oferty wykonawcy „Tabla” Spółka z o.o. z siedzibą w Lublinie przy ul. Diamentowa 7B, 20-447 Lublin w związku najkorzystniejszym kryterium oceny ofert na: Wykonanie i dostawę nowych tablic rejestracyjnych i ramek do tablic rejestracyjnych oraz odbiór i złomowanie zużytych tablic rejestracyjnych dla Urzędu Miasta Krosna.
Data dodania: 2016-11-10 13:40