Włącz kontrast
Miasta Krosna
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana

eTablica ogłoszeń

ePUAP 2

Platforma zakupowa Gminy Miasto Krosno

Obrady Rady Miasta Krosna
„Konserwacja fontann - Bieżące utrzymanie i konserwacja fontann na terenie miasta Krosna w 2015 roku ”

Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie i konserwacja dwóch fontann usytuowanych na krośnieńskim  rynku  oraz przy skrzyżowaniu ulicy  Lwowska – Wojska Polskiego w Krośnie.


                                                                                                                            Krosno, dnia 20.02.2015r.
 KS.7021.2.3.2015.E

OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia poniżej 30 tyś. euro

GMINA  KROSNO, 38 - 400  Krosno,  ul. Lwowska  28a  tel. (13) 43 675 43,
fax  (13)  43 628 65; NIP  684 - 00 - 13 - 798 ;  REGON  000526989

ogłasza
że  udzieli  zamówienia  w  trybie  przetargowym na  wykonanie  usługi pn. „Konserwacja fontann - Bieżące utrzymanie  i  konserwacja  fontann  na  terenie  miasta  Krosna  w  2015 roku ”

1. Opis przedmiotu zamówienia wg  Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
45215510-5 –  usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności publicznej
74233000-1 -   różne usługi inżynieryjne
50800000-3 – różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
2. Adres strony internetowej na której zamieszczony jest przetarg : www.krosno.pl/BIP

3. Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie i konserwacja dwóch fontann usytuowanych na krośnieńskim  rynku  oraz przy skrzyżowaniu ulicy  Lwowska – Wojska Polskiego w Krośnie.  

4. Zakres rzeczowy zamówienia  obejmuje:
W ramach zadania przewiduje się uruchomienie fontann, bieżące utrzymanie w ruchu ciągłym od godziny 7:00 do 23:00 przez 7 dni w tygodniu  oraz zamknięcie i przygotowanie na okres zimy.
Bieżące utrzymanie i konserwację fontann należy prowadzic zgodnie z instrukcją  obsługi.
Szczegółowy zakres prac dla poszczególnych obiektów obejmuje wykonanie nastepujących czynności:   
4.1. Fontanna ul. Rynek
1/ Demontaż pokrycia zabezpieczającego nieckę fontanny wraz z przewiezieniem oraz
zabezpieczeniem drewnianych segmentów przez Wykonawcę we własnym zakresie. Prace demontażowe należy wykonać w sposób fachowy, aby nie uszkodzić poszczególnych elementów  składowych pokrycia. Elementy drewniane podestu należy  zmagazynować w suchym pomieszczeniu.
2/ Przed uruchomieniem  fontanny na rozpoczęcie sezonu należy przeprowadzić dokładne umycie maszynowni oraz niecki fontanny i oczyszczenie obudowy z piaskowca środkami odpowiednimi do danego gatunku płytek i kamienia oraz dokonać montażu  uprzednio zdjętych urządzeń wodnych
i elektrycznych.
3/ Utrzymanie fontanny w ruchu ciągłym ( 7 dni w tygodniu).
4/ Całodobowy dozór i kontrola działania fontanny.
5/ Bieżący przegląd i konserwacja urządzeń elektrycznych, mechanicznych, wodociągowych oraz urządzeń pompowni.
6/ Chemiczne i biologiczne oczyszczanie wody w fontannie – dozowanie środków odkażających
i glonobójczych - zgodnie ze wskazówkami zawartymi w obowiązującej instrukcji obsługi.
7/ Czyszczenie filtrów przy pompach oraz dysz i płukanie filtrów piaskowych,
8/ Czyszczenie ścian i dna fontanny środkami odpowiednimi do danego rodzaju płytek oraz piaskowca – przynajmniej raz w miesiącu.
9/ Czyszczenie lustra wody poprzez zbieranie zanieczyszczeń 2 x dziennie w godzinach rannych
i popołudniowych, wybieranie piasku, kamieni z dna fontanny – na bieżąco oraz utrzymywanie czystości wokół fontanny.
10/ Wykonanie i przedłożenie Zamawiającemu protokółu  z pomiarów skuteczności uziemienia
i sprawności urządzeń elektrycznych w terminie 3 dni licząc od dnia jej uruchomienia.
Stwierdzone usterki i niedociągnięcia mające wpływ na estetykę i prawidłowe funkcjonowanie fontanny  należy  usunąć we własnym zakresie w terminie do dwóch dni od dnia ich stwierdzenia.  
11/ Napełnianie lub odpowiednio spuszczanie wody z niecki -  w razie potrzeby.
12/ Oczyszczanie odpływów, filtrów oraz udrażnianie dysz.
13/ Regulacja czasowego oświetlenia oraz utrzymanie sprawności oświetlenia fontanny.  
14/ Odczytywanie wskazań licznika zużycia wody raz w miesiącu i przekazywanie danych do Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Krosna.
15/ Każdorazowe zgłaszanie telefoniczne i pisemne Zamawiającemu uszkodzeń i awarii urządzeń fontanny.
16/ Zapewnienie całodobowego kontaktu telefonicznego i gotowości do szybkiego usunięcia awarii we wszystkie dni tygodnia, a w tym w niedzielę i w święta - w sytuacjach awaryjnych.
17/ Zgłaszanie Zamawiającemu zapotrzebowania na zakup chemikalii niezbędnych dla dezynfekcji wody.
18/ Dostarczanie przez Wykonawcę drobnych części zamiennych jak uszczelki, bezpieczniki, itp. dla wymiany zużytych  lub uszkodzonych elementów.
19/ Zapewnienie personelu posiadającego odpowiednie kwalifikacje do obsługi urządzeń fontann.
20/ Zabezpieczenie na okres zimowy urządzeń wodnych i elektrycznych – zdemontowanie pomp, filtrów oraz dysz i zmagazynowanie ich na okres zimowy w suchym pomieszczeniu.
21/ Montaż drewnianego pokrycia zabezpieczającego nieckę fontanny na okres zimowy po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym.
4.2.Fontanna przy skrzyżowaniu ulicy  Lwowskiej i  Wojska Polskiego   
1/ Uruchomienie fontanny poprzez przeprowadzenie dokłanego umycia maszynowni oraz  niecki fontanny środkami odpowiednimi do danego gatunku płytek  wraz z  montażem  uprzednio zdjętych urządzeń wodnych i oświetleniowych.
2/ Utrzymanie fontanny w ruchu ciągłym tj. przez 7 dni w tygodniu.
3/ Całodobowy dozór i kontrola działania fontanny.
4/ Bieżące oczyszczanie niecki, lustra wody oraz odpływów i filtrów wraz z udrażnianiem dysz
i przeglądem pracy pomp.
5/ Napełnianie lub odpowiednio spuszczanie wody z niecki – według potrzeb.
6/ Chemiczne i biologiczne czyszczenie wody środkami odkażającymi i glonobójczymi zgodnie ze wskazówkami zawartymi w obowiązującej instrukcji obsługi.
7/ Usuwanie zanieczyszczeń z lustra wody  –  według potrzeb.
8/ Czyszczenie i mycie niecki fontanny  - na bieżąco.
9/ Utrzymywanie w sprawności oświetlenia fontanny.  
10/ Bieżący przegląd urządzeń elektrycznych, mechanicznych, wodociągowych i elektronicznych.
11/ Wykonanie i przedłożenie Zamawiającemu protokół z pomiarów skuteczności uziemienia
i sprawności urządzeń elektrycznych w terminie 3 dni licząc od dnia jej uruchomienia.
Stwierdzone usterki i niedociągnięcia mające wpływ na estetykę i prawidlowe funkcjonowanie fontanny  należy  usunąć we własnym zakresie w terminie do 2 dni od dnia ich stwierdzenia.  
12/ Dostarczanie przez Wykonawcę drobnych części zamiennych jak uszczelki, bezpieczniki,itp. niezbędnych dla wymiany zuźytych lub uszkodzonych elementów.  
13/ Każdorazowe zgłaszanie telefoniczne i pisemne Zamawiającemu uszkodzeń i awarii urządzeń fontanny.
14/ Zapewnienie całodobowego kontaktu telefonicznego i gotowości do szybkiego usunięcia awarii we wszystkie dni tygodnia, a w tym w niedzielę i w święta (w sytuacjach awaryjnych).
15/ Oczytywanie wskazań licznika raz w miesiącu i przekazywanie informacji na piśmie do Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Krosna.
16/ Zgłaszanie Zamawiającemu zapotrzebowania na zakup chemikalii niezbędnych dla
oczyszczania wody.
17/ Zapewnienie personelu posiadającego odpowiednie kwalifikacje do obsługi urządzeń fontann.
18/ Zabezpieczenie na okres zimowy urządzeń wodnych i elektrycznych fontanny w sposób zapewniający ich ponowne funkcjonowanie.
Zamawiający ponosić będzie koszty zakupu środków chemicznych oraz urządzeń niezbędnych dla funkcjonowania fontann, ale nie będących następstwem nieprawidłowej konserwacji i obsługi ze strony Wykonawcy. Wykonawca zgłosi potrzebę zakupu tych środków z 7-dniowym wyprzedze-niem.

5. Termin wykonania zamówienia:    od  1 kwietnia  2015r. do 31 października 2015r.

6. Kryteria i sposób oceny ofert   - najniższa cena  – 100 %

7. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy, którzy przedłożą:
1/ Wypełniony formularz oferty przetargowej – zał. nr 1,
2/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3/ Kserokopię aktualnych uprawnień elektrycznych E + D grupy G1. Wskazane jest posiadanie przez pracowników  kwalifikacji  zawodowych elektronika – automatyka lub informatyka;
4/ Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli że:
- posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
5/ Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi, kontrole jakości lub kierowanie pracami wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia nie-zbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami - zał. nr 2,
6/ Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania
o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
o porównywalnym zakresie rzeczowym i finansowym - zał. nr 3,
7/ Kopię polisy lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez  Wykonawcę .
Jeżeli wykonawca nie złoży w określonym terminie żądanych oświadczeń i dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub złoży dokumenty zawierające błędy, Zamawiający wezwie go do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

8. Sposób przygotowania oferty.
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Krosna ul. Staszica 2 (Biuro Obsługi Obywatela ).
Koperta powinna być oznaczona w następujący sposób:
Urząd Miasta Krosna   ul. Staszica 2  38 – 400 KROSNO
Oferta na: Konserwacja fontann - Bieżące utrzymanie i konserwacja fontann na terenie miasta Krosna w 2015 roku.
Nie otwierać przed  05 marca 2015 r. do godz. 14:00.

Termin składania ofert upływa w dniu 05 marca 2015 r. do godz. 10:00 .
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Urzędu Miasta Krosna przy ul. Staszica 2 pokój nr 28 (Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska )  w dniu  05 marca 2015r. o godz. 14:00.

Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z Wykonawcami jest: Danuta Kolanko-Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Krosna, ul.Staszica 2; pok.Nr 28,
w godz. od 7:30  do 15:30, tel. (13) 47 43 629.
 

Data składania ofert:
2015-03-05 10:00:00
powrót
Treść jest nieaktywna (archiwum)
Podmiot publikującyUrząd Miasta Krosna
WytworzyłSmerecki Krzysztof 2015-02-20 15:30:00
PublikującyDorota Nitka 2015-02-20 15:30:00
Załączniki >>>
Pliki:
Lp. Nazwa RozmiarTyp
1. SIWZ 77.00 KbPlik doc
2. Załącznik nr 1 Ofeta 40.00 KbPlik doc
3. Załącznik nr 2 Wykaz osób 43.50 KbPlik doc
4. Załącznik nr 3 Wykaz doświadczenia 39.50 KbPlik doc

Urząd Miasta Krosnaul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno tel. (0048) 13-43 67 543 email: um@um.krosno.pl
Wygenerowano: 26 kwietnia 2024r. 09:16:02
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.