Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie i konserwacja dwóch fontann usytuowanych na krośnieńskim rynku oraz przy skrzyżowaniu ulicy Lwowska – Wojska Polskiego w Krośnie.
Krosno, dnia 20.02.2015r.
KS.7021.2.3.2015.E
OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia poniżej 30 tyś. euro
GMINA KROSNO, 38 - 400 Krosno, ul. Lwowska 28a tel. (13) 43 675 43,
fax (13) 43 628 65; NIP 684 - 00 - 13 - 798 ; REGON 000526989
ogłasza
że udzieli zamówienia w trybie przetargowym na wykonanie usługi pn. „Konserwacja fontann - Bieżące utrzymanie i konserwacja fontann na terenie miasta Krosna w 2015 roku ”
1. Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
45215510-5 – usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności publicznej
74233000-1 - różne usługi inżynieryjne
50800000-3 – różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
2. Adres strony internetowej na której zamieszczony jest przetarg : www.krosno.pl/BIP
3. Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie i konserwacja dwóch fontann usytuowanych na krośnieńskim rynku oraz przy skrzyżowaniu ulicy Lwowska – Wojska Polskiego w Krośnie.
4. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
W ramach zadania przewiduje się uruchomienie fontann, bieżące utrzymanie w ruchu ciągłym od godziny 7:00 do 23:00 przez 7 dni w tygodniu oraz zamknięcie i przygotowanie na okres zimy.
Bieżące utrzymanie i konserwację fontann należy prowadzic zgodnie z instrukcją obsługi.
Szczegółowy zakres prac dla poszczególnych obiektów obejmuje wykonanie nastepujących czynności:
4.1. Fontanna ul. Rynek
1/ Demontaż pokrycia zabezpieczającego nieckę fontanny wraz z przewiezieniem oraz
zabezpieczeniem drewnianych segmentów przez Wykonawcę we własnym zakresie. Prace demontażowe należy wykonać w sposób fachowy, aby nie uszkodzić poszczególnych elementów składowych pokrycia. Elementy drewniane podestu należy zmagazynować w suchym pomieszczeniu.
2/ Przed uruchomieniem fontanny na rozpoczęcie sezonu należy przeprowadzić dokładne umycie maszynowni oraz niecki fontanny i oczyszczenie obudowy z piaskowca środkami odpowiednimi do danego gatunku płytek i kamienia oraz dokonać montażu uprzednio zdjętych urządzeń wodnych
i elektrycznych.
3/ Utrzymanie fontanny w ruchu ciągłym ( 7 dni w tygodniu).
4/ Całodobowy dozór i kontrola działania fontanny.
5/ Bieżący przegląd i konserwacja urządzeń elektrycznych, mechanicznych, wodociągowych oraz urządzeń pompowni.
6/ Chemiczne i biologiczne oczyszczanie wody w fontannie – dozowanie środków odkażających
i glonobójczych - zgodnie ze wskazówkami zawartymi w obowiązującej instrukcji obsługi.
7/ Czyszczenie filtrów przy pompach oraz dysz i płukanie filtrów piaskowych,
8/ Czyszczenie ścian i dna fontanny środkami odpowiednimi do danego rodzaju płytek oraz piaskowca – przynajmniej raz w miesiącu.
9/ Czyszczenie lustra wody poprzez zbieranie zanieczyszczeń 2 x dziennie w godzinach rannych
i popołudniowych, wybieranie piasku, kamieni z dna fontanny – na bieżąco oraz utrzymywanie czystości wokół fontanny.
10/ Wykonanie i przedłożenie Zamawiającemu protokółu z pomiarów skuteczności uziemienia
i sprawności urządzeń elektrycznych w terminie 3 dni licząc od dnia jej uruchomienia.
Stwierdzone usterki i niedociągnięcia mające wpływ na estetykę i prawidłowe funkcjonowanie fontanny należy usunąć we własnym zakresie w terminie do dwóch dni od dnia ich stwierdzenia.
11/ Napełnianie lub odpowiednio spuszczanie wody z niecki - w razie potrzeby.
12/ Oczyszczanie odpływów, filtrów oraz udrażnianie dysz.
13/ Regulacja czasowego oświetlenia oraz utrzymanie sprawności oświetlenia fontanny.
14/ Odczytywanie wskazań licznika zużycia wody raz w miesiącu i przekazywanie danych do Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Krosna.
15/ Każdorazowe zgłaszanie telefoniczne i pisemne Zamawiającemu uszkodzeń i awarii urządzeń fontanny.
16/ Zapewnienie całodobowego kontaktu telefonicznego i gotowości do szybkiego usunięcia awarii we wszystkie dni tygodnia, a w tym w niedzielę i w święta - w sytuacjach awaryjnych.
17/ Zgłaszanie Zamawiającemu zapotrzebowania na zakup chemikalii niezbędnych dla dezynfekcji wody.
18/ Dostarczanie przez Wykonawcę drobnych części zamiennych jak uszczelki, bezpieczniki, itp. dla wymiany zużytych lub uszkodzonych elementów.
19/ Zapewnienie personelu posiadającego odpowiednie kwalifikacje do obsługi urządzeń fontann.
20/ Zabezpieczenie na okres zimowy urządzeń wodnych i elektrycznych – zdemontowanie pomp, filtrów oraz dysz i zmagazynowanie ich na okres zimowy w suchym pomieszczeniu.
21/ Montaż drewnianego pokrycia zabezpieczającego nieckę fontanny na okres zimowy po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym.
4.2.Fontanna przy skrzyżowaniu ulicy Lwowskiej i Wojska Polskiego
1/ Uruchomienie fontanny poprzez przeprowadzenie dokłanego umycia maszynowni oraz niecki fontanny środkami odpowiednimi do danego gatunku płytek wraz z montażem uprzednio zdjętych urządzeń wodnych i oświetleniowych.
2/ Utrzymanie fontanny w ruchu ciągłym tj. przez 7 dni w tygodniu.
3/ Całodobowy dozór i kontrola działania fontanny.
4/ Bieżące oczyszczanie niecki, lustra wody oraz odpływów i filtrów wraz z udrażnianiem dysz
i przeglądem pracy pomp.
5/ Napełnianie lub odpowiednio spuszczanie wody z niecki – według potrzeb.
6/ Chemiczne i biologiczne czyszczenie wody środkami odkażającymi i glonobójczymi zgodnie ze wskazówkami zawartymi w obowiązującej instrukcji obsługi.
7/ Usuwanie zanieczyszczeń z lustra wody – według potrzeb.
8/ Czyszczenie i mycie niecki fontanny - na bieżąco.
9/ Utrzymywanie w sprawności oświetlenia fontanny.
10/ Bieżący przegląd urządzeń elektrycznych, mechanicznych, wodociągowych i elektronicznych.
11/ Wykonanie i przedłożenie Zamawiającemu protokół z pomiarów skuteczności uziemienia
i sprawności urządzeń elektrycznych w terminie 3 dni licząc od dnia jej uruchomienia.
Stwierdzone usterki i niedociągnięcia mające wpływ na estetykę i prawidlowe funkcjonowanie fontanny należy usunąć we własnym zakresie w terminie do 2 dni od dnia ich stwierdzenia.
12/ Dostarczanie przez Wykonawcę drobnych części zamiennych jak uszczelki, bezpieczniki,itp. niezbędnych dla wymiany zuźytych lub uszkodzonych elementów.
13/ Każdorazowe zgłaszanie telefoniczne i pisemne Zamawiającemu uszkodzeń i awarii urządzeń fontanny.
14/ Zapewnienie całodobowego kontaktu telefonicznego i gotowości do szybkiego usunięcia awarii we wszystkie dni tygodnia, a w tym w niedzielę i w święta (w sytuacjach awaryjnych).
15/ Oczytywanie wskazań licznika raz w miesiącu i przekazywanie informacji na piśmie do Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Krosna.
16/ Zgłaszanie Zamawiającemu zapotrzebowania na zakup chemikalii niezbędnych dla
oczyszczania wody.
17/ Zapewnienie personelu posiadającego odpowiednie kwalifikacje do obsługi urządzeń fontann.
18/ Zabezpieczenie na okres zimowy urządzeń wodnych i elektrycznych fontanny w sposób zapewniający ich ponowne funkcjonowanie.
Zamawiający ponosić będzie koszty zakupu środków chemicznych oraz urządzeń niezbędnych dla funkcjonowania fontann, ale nie będących następstwem nieprawidłowej konserwacji i obsługi ze strony Wykonawcy. Wykonawca zgłosi potrzebę zakupu tych środków z 7-dniowym wyprzedze-niem.
5. Termin wykonania zamówienia: od 1 kwietnia 2015r. do 31 października 2015r.
6. Kryteria i sposób oceny ofert - najniższa cena – 100 %
7. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy, którzy przedłożą:
1/ Wypełniony formularz oferty przetargowej – zał. nr 1,
2/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3/ Kserokopię aktualnych uprawnień elektrycznych E + D grupy G1. Wskazane jest posiadanie przez pracowników kwalifikacji zawodowych elektronika – automatyka lub informatyka;
4/ Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli że:
- posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
5/ Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi, kontrole jakości lub kierowanie pracami wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia nie-zbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami - zał. nr 2,
6/ Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania
o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
o porównywalnym zakresie rzeczowym i finansowym - zał. nr 3,
7/ Kopię polisy lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę .
Jeżeli wykonawca nie złoży w określonym terminie żądanych oświadczeń i dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub złoży dokumenty zawierające błędy, Zamawiający wezwie go do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
8. Sposób przygotowania oferty.
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Krosna ul. Staszica 2 (Biuro Obsługi Obywatela ).
Koperta powinna być oznaczona w następujący sposób:
Urząd Miasta Krosna ul. Staszica 2 38 – 400 KROSNO
Oferta na: Konserwacja fontann - Bieżące utrzymanie i konserwacja fontann na terenie miasta Krosna w 2015 roku.
Nie otwierać przed 05 marca 2015 r. do godz. 14:00.
Termin składania ofert upływa w dniu 05 marca 2015 r. do godz. 10:00 .
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Urzędu Miasta Krosna przy ul. Staszica 2 pokój nr 28 (Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska ) w dniu 05 marca 2015r. o godz. 14:00.
Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z Wykonawcami jest: Danuta Kolanko-Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Krosna, ul.Staszica 2; pok.Nr 28,
w godz. od 7:30 do 15:30, tel. (13) 47 43 629.
2015-03-05 10:00:00
Pliki: | |||||
Lp. | Nazwa | Rozmiar | Typ | ||
1. | SIWZ | 77.00 Kb | |||
2. | Załącznik nr 1 Ofeta | 40.00 Kb | |||
3. | Załącznik nr 2 Wykaz osób | 43.50 Kb | |||
4. | Załącznik nr 3 Wykaz doświadczenia | 39.50 Kb |