Włącz kontrast
Miasta Krosna
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana

eTablica ogłoszeń

ePUAP 2

Platforma zakupowa Gminy Miasto Krosno

Obrady Rady Miasta Krosna
Utrzymanie czystości i porządku na przystankach komunikacji miejskiej, zlokalizowanych na terenie Miasta Krosna w 2015 roku

Zakres niniejszego zamówienia obejmuje utrzymanie czystości na przystankach na terenie miasta Krosna w zakresie:
a)    sprzątanie 144 szt. przystanków autobusowych wyposażonych w wiaty - 6 razy w tygodniu, tj. od poniedziałku do soboty (z wyłączeniem świąt),
b)    sprzątanie 55 szt. przystanków wyposażonych w słupki – 3 razy w tygodniu, tj. poniedziałek, czwartek, sobota,
c)    mycie 144 szt. wiat przystankowych na przystankach - raz w miesiącu, tj. pierwszy tydzień miesiąca od marca do listopada,  
d)    koszenie trawy (wraz z wygrabieniem i wywozem) na przystankach na całej długości zatoki przystankowej lub peronu autobusowego oraz na szerokości 1m za wiatą przystankową lub do ogrodzenia - raz w miesiącu: maj, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień, październik,
e)    usuwanie chemicznie graffiti z przystanków – na zgłoszenie Zamawiającego.
Dokładny zakres wykonania zamówienia, określa Szczegółowa Specyfikacja Techniczna.


 

KS.7021.3.1.2015.N                                                                                 Krosno, dnia 20.01.2015 r.


OGŁOSZENIE
dotyczące  zamówienia poniżej  30 tys. euro w trybie przetargowym
(zgodnie z zapisem § 10 Zarządzenia nr 700/10 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 12 lutego 2010 r. w sprawie ustalenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro)

1.    GMINA KROSNO, 38-400 Krosno, ul. Lwowska 28a, NIP  684 - 00 - 13 - 798 ;  REGON 000526989, tel. 13 43 675 43, fax. 13 43 62 865,  e-mail: ks@um.krosno.pl, www.krosno.pl,

ogłasza
że udzieli zamówienia na wykonanie usługi pn.
„Utrzymanie czystości i porządku na przystankach komunikacji miejskiej, zlokalizowanych na terenie miasta Krosna w 2015 r.”

2. Przedmiot zamówienia
2.1. Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
90500000-2 Usługi związane z odpadami
90611000-3 Usługi sprzątania ulic
2.2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Zakres niniejszego zamówienia obejmuje utrzymanie czystości na przystankach na terenie miasta Krosna w zakresie:
a)    sprzątanie 144 szt. przystanków autobusowych wyposażonych w wiaty - 6 razy w tygodniu, tj. od poniedziałku do soboty (z wyłączeniem świąt),
b)    sprzątanie 55 szt. przystanków wyposażonych w słupki – 3 razy w tygodniu, tj. poniedziałek, czwartek, sobota,
c)    mycie 144 szt. wiat przystankowych na przystankach - raz w miesiącu, tj. pierwszy tydzień miesiąca od marca do listopada,  
d)    koszenie trawy (wraz z wygrabieniem i wywozem) na przystankach na całej długości zatoki przystankowej lub peronu autobusowego oraz na szerokości 1m za wiatą przystankową lub do ogrodzenia - raz w miesiącu: maj, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień, październik,
e)    usuwanie chemicznie graffiti z przystanków – na zgłoszenie Zamawiającego.

2) W zakresie realizacji niniejszego zamówienia wykonawca jest zobowiązany również do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego i pieszego poprzez oznakowanie i zabezpieczenie robót związanych z realizacją zadania. Koszt wykonania prac wyszczególnionych w punkcie 1 wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w cenie wykonania zamówienia.
3) Dokładny zakres wykonania zamówienia, określa Szczegółowa Specyfikacja Techniczna.

3. Zamówienia uzupełniające – nie dotyczy.

4. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego – pokój nr 26, przy ul. Staszica 2 w Krośnie lub przesyłką pocztową.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest także dostępna w wersji elektronicznej – www.krosno.pl/BIP od dnia publikacji ogłoszenia o wszczęciu postępowania w Biuletynie Zamówień Publicznych do upływu terminu składania ofert.

5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych.

6. Termin wykonania zamówienia.
Rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy
Zakończenie: 31.12.2015 r.

7. Warunki udziału w postępowaniu.
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym:
7.1. Spełniają warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia.
7.1.1. Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku.
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile Wykonawca wykaże, iż zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości nie niższej niż 40.000,00 zł brutto.
W przypadku oferty wspólnej Wykonawców warunek wiedzy i doświadczenia musi spełniać przynajmniej jeden z Wykonawców.
7.1.2. W celu wykazania spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
a) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności  jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców,
b) dokument potwierdzający, że usługi wskazane w wykazie zostały wykonane należycie.
7.1.3. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
7.1.4. Jeżeli Wykonawca realizuje uprawnienie opisane powyżej, a podmioty z których zasobów korzysta Wykonawca będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej Ustawy).
7.2. Wykonawcy są zobowiązani do wykazania braku podstaw do ich wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy.
7.2.1. W celu wykazania braku wyżej wymienionych podstaw Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podst. art. 24 ust. 1 Ustawy,
b) oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy – jeżeli Wykonawcą jest osobą fizyczną,
c) aktualny odpis z właściwego rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 Ustawy wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert – jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru,
W przypadku oferty wspólnej Wykonawców (konsorcjum, spółka cywilna): dokument wymieniony w lit. c) składa każdy z Wykonawców, natomiast dokument wymieniony w lit. a) i b) składa każdy z Wykonawców lub pełnomocnik Wykonawców składających wspólną ofertę.
7.3. Dokumenty wymienione w niniejszym dziale należy składać w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, z których zasobów korzysta Wykonawca, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. W celu skutecznego potwierdzenia za zgodność z oryginałem złożonych kopii dokumentów wymagana jest formuła „za zgodność z oryginałem” lub inna tożsama znaczeniowo.
7.4. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy wraz z ofertą nie złożyli wymaganych w niniejszym dziale oświadczeń i dokumentów lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
7.5. Wykonawca winien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom.
7.6. Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby Wykonawcy uprawnioną/ne do zaciągania zobowiązań w Jego imieniu bądź przez ustanowionego przez nią/nie pełnomocnika/ów.
Wykonawcy składający ofertę wspólną są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika.
Pełnomocnictwo może dotyczyć zarówno reprezentowania wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jak i podpisania w ich imieniu umowy o zamówienie publiczne. Jeżeli pełnomocnictwo upoważnia jedynie do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu, to przed podpisaniem umowy z Zamawiającym wymagane będzie złożenie umowy, w której określone będą prawa i obowiązki poszczególnych Wykonawców.
Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika (w tym zakres jego umocowania), a także wskazywać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby Wykonawców składających wspólną ofertę uprawnione do zaciągania zobowiązań w jego imieniu.
Pełnomocnictwo, o którym mowa w niniejszym punkcie musi zostać złożone wraz z ofertą w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
Korespondencja z Zamawiającym oraz rozliczenia z Wykonawcami dokonywane będą przez pełnomocnika wskazanego pełnomocnictwem.
Podmiot składający ofertę jako uczestnik konsorcjum i jednocześnie składający ofertę samodzielnie lub jako uczestnik innego konsorcjum zostanie potraktowany jako składający dwie oferty i na tej podstawie wszystkie oferty z Jego udziałem zostaną odrzucone. Zasady podpisywania oferty dotyczą wszystkich jej dokumentów (informacji, wykazów, oświadczeń) oraz potwierdzania za zgodność z oryginałem składanych kopii.
7.7. Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty prawidłowo wypełnione i podpisane Załączniki nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6 do SIWZ.
8. Wadium – wykonawcy nie są zobowiązani do wniesienia wadium.
9. Kryterium oceny ofert: najniższa cena – 100 %.

10. Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Krosna – ul. Staszica 2 w pokoju nr 11 (Biuro Obsługi Obywatela). Koperta zewnętrzna powinna być oznaczona w następujący sposób:
Urząd  Miasta Krosna
ul. Staszica 2
38-400 Krosno
                                                                Oferta na:
„Utrzymanie czystości i porządku na przystankach komunikacji miejskiej  w 2015 r.”
Nie otwierać przed 28 stycznia 2015 r. przed godziną 13.00.


Termin składania ofert upływa  dnia 28 stycznia 2015 r. o godz. 11.00.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego przy ul. Staszica 2 w Krośnie, pokój nr  26, w dniu 28 stycznia 2015 r. o godz. 13.00.

11. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z wykonawcami.
1)    Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje dotyczące postępowania Zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie, drogą mailową lub faksem. Jeżeli Zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub pocztą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
2)    Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami w powyższy sposób jest: Dorota Nitka - Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta w Krośnie, ul. Staszica 2,  pok. Nr 26 w godz. 730 do 1530 tel. 13 47 43 665
3)    Sposób porozumiewania się:
a) pisemnie – Krosno, ul. Staszica 2
b) faksem - nr: 13 47 43 624
c) drogą mailową – ks@um.krosno.pl

12. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

13. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

Data składania ofert:
2015-01-28 11:00:00
powrót
Treść jest nieaktywna (archiwum)
Podmiot publikującyUrząd Miasta Krosna
WytworzyłSmerecki Krzysztof 2015-01-21 09:45:00
PublikującyDorota Nitka 2015-01-21 09:45:00
Załączniki >>>
Pliki:
Lp. Nazwa RozmiarTyp
1. SIWZ - utrzymanie czystości przystanków 2015 126.00 KbPlik doc
2. Załącznik nr 1 - Druk oferty 40.00 KbPlik doc
3. Załącznik nr 2 Harmonogram prac 35.00 KbPlik doc
4. Załącznik nr 3 - Wykaz przystanków 47.50 KbPlik xls
5. Załącznik nr 4 Warunki pracy w pasie drogowym 29.00 KbPlik doc
6. Załącznik nr 5 Wykaz wiedzy i doświadczenia wykonawcy 31.00 KbPlik doc
7. Załącznik nr 6 Przedmiar robót 33.00 KbPlik doc
8. Załącznik nr 7 SST 56.50 KbPlik doc

Urząd Miasta Krosnaul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno tel. (0048) 13-43 67 543 email: um@um.krosno.pl
Wygenerowano: 26 kwietnia 2024r. 13:18:20
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.