Włącz kontrast
Miasta Krosna
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana

eTablica ogłoszeń

ePUAP 2

Platforma zakupowa Gminy Miasto Krosno

Obrady Rady Miasta Krosna
„Utrzymanie drzewostanu w pasach drogowych ulic miasta Krosna w roku 2015”

Przedmiot zamówienia obejmuje:
- wykonanie cięć odmładzających na 448 drzewach z koroną formowaną,
- kształtowanie koron 25 drzew w wieku do 10 lat,    
- utrzymywanie formowanego kształtu koron 270 drzew w wieku powyżej 10 lat,
- wycinkę 150 drzew,
- karczowanie pni 40 drzew,
- oczyszczenie nabiegów korzeniowych i pni drzew z odrostów na 800 drzewach,
- odchwaszczanie i przekopywanie gleby wokół drzew rosnących w chodnikach przy 380 drzewach,
- przycięcie lub wycięcie pojedynczych gałęzi przesłaniających znaki drogowe lub ograniczających widoczność na skrzyżowaniach (ograniczających skrajnię drogi), w tym cięcia pielęgnacyjne i sanitarne (usunięcie gałęzi złamanych lub obumarłych) na 350 drzewach,
- poprawianie opalikowania i wiązań 50 młodych drzew,
- podlewanie 100 drzew w okresie suszy,
- zakup pozyskanego drewna za cenę brutto określoną w złożonej ofercie.
 


KS.271.18.2014.                                                                                    Krosno, dnia .30.12.2014 r.
 
Ogłoszenie
 dotyczące  zamówienia publicznego poniżej  30 tyś. euro w trybie przetargowym

(zgodnie z zapisem § 10 Załącznika do zarządzenia nr 700/10 Prezydenta Miasta Krosna
z dnia 12 lutego 2010 roku).

1. GMINA KROSNO, ul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno, faks (13) 47 43 624 www.krosno.pl zwana dalej Zamawiającym, wszczyna postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego pn.: „Utrzymanie drzewostanu w pasach drogowych ulic miasta Krosna w roku 2015”.
2. Opis przedmiotu zamówienia
2.1. Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
77211400-6 Usługi wycinania drzew
77211500-7 Usługi pielęgnacji drzew
77341000-2 Usługi okrzesywania drzew
2.2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
- wykonanie cięć odmładzających na 448 drzewach z koroną formowaną,
- kształtowanie koron 25 drzew w wieku do 10 lat,    
- utrzymywanie formowanego kształtu koron 270 drzew w wieku powyżej 10 lat,
- wycinkę 150 drzew,
- karczowanie pni 40 drzew,
- oczyszczenie nabiegów korzeniowych i pni drzew z odrostów na 800 drzewach,
- odchwaszczanie i przekopywanie gleby wokół drzew rosnących w chodnikach przy 380 drzewach,
- przycięcie lub wycięcie pojedynczych gałęzi przesłaniających znaki drogowe lub ograniczających widoczność na skrzyżowaniach (ograniczających skrajnię drogi), w tym cięcia pielęgnacyjne i sanitarne (usunięcie gałęzi złamanych lub obumarłych) na 350 drzewach,
- poprawianie opalikowania i wiązań 50 młodych drzew,
- podlewanie 100 drzew w okresie suszy,
- zakup pozyskanego drewna za cenę brutto określoną w złożonej ofercie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi przedmiar robót (Załącznik nr 3), a sposób realizacji jest opisany w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (Załącznik nr 2).
UWAGA:
Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, w tym koszty dojazdu, dowozu sprzętu i organizacji pracy, nadzoru wraz z zapewnieniem bezpieczeństwa i zabezpieczeniem płynności ruchu drogowego oraz załadunku i transportu odpadów i pozyskanego materiału.
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić personel, posiadający odpowiednie uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia oraz odpowiedni sprzęt, gwarantujący wykonanie zamówienia.
4. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego – pokój nr 26, przy ul. Staszica 2 w Krośnie – I piętro lub otrzymać przesyłką pocztową.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest także dostępna w wersji elektronicznej – www.krosno.pl od dnia publikacji ogłoszenia o wszczęciu postępowania w Biuletynie Zamówień Publicznych do upływu terminu składania ofert.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia.
a) rozpoczęcie robót: od podpisania umowy.
b) zakończenie robót: do dnia: 31.12.2015 r.
7. Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym:
7.1. Spełniają warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia.
7.1.1. Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku.
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, iż zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości nie niższej niż 60.000,00 zł brutto.
W przypadku oferty wspólnej wykonawców warunek wiedzy i doświadczenia musi spełniać przynajmniej jeden z wykonawców.
7.1.2. W celu wykazania spełniania warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć:
a) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności  jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców,
b) dokument potwierdzający, że usługi wskazane w wykazie zostały wykonane należycie.
7.1.3. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
7.1.4. Jeżeli wykonawca realizuje uprawnienie opisane powyżej, a podmioty z których zasobów korzysta wykonawca będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej Ustawy).
7.2. Wykonawcy są zobowiązani do wykazania braku podstaw do ich wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy.
7.2.1. W celu wykazania braku wyżej wymienionych podstaw wykonawca zobowiązany jest złożyć:
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podst. art. 24 ust. 1 Ustawy,
b) oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy – jeżeli wykonawcą jest osobą fizyczną,
c) aktualny odpis z właściwego rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 Ustawy wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert – jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru,
W przypadku oferty wspólnej wykonawców (konsorcjum, spółka cywilna): dokument wymieniony w lit. c) składa każdy z wykonawców, natomiast dokument wymieniony w lit. a) i b) składa każdy z wykonawców lub pełnomocnik wykonawców składających wspólną ofertę.
7.3. Dokumenty wymienione w niniejszym dziale należy składać w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, z których zasobów korzysta wykonawca, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. W celu skutecznego potwierdzenia za zgodność z oryginałem złożonych kopii dokumentów wymagana jest formuła „za zgodność z oryginałem” lub inna tożsama znaczeniowo.
7.4. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy wraz z ofertą nie złożyli wymaganych w niniejszym dziale oświadczeń i dokumentów lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
7.5. Wykonawca winien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom.
7.6. Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby wykonawcy uprawnioną/ne do zaciągania zobowiązań w Jego imieniu bądź przez ustanowionego przez nią/nie pełnomocnika/ów.
Wykonawcy składający ofertę wspólną są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika.
Pełnomocnictwo może dotyczyć zarówno reprezentowania wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jak i podpisania w ich imieniu umowy o zamówienie publiczne. Jeżeli pełnomocnictwo upoważnia jedynie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu, to przed podpisaniem umowy z Zamawiającym wymagane będzie złożenie umowy, w której określone będą prawa i obowiązki poszczególnych wykonawców.
Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika (w tym zakres jego umocowania), a także wskazywać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby wykonawców składających wspólną ofertę uprawnione do zaciągania zobowiązań w jego imieniu.
Pełnomocnictwo, o którym mowa w niniejszym punkcie musi zostać złożone wraz z ofertą w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
Korespondencja z Zamawiającym oraz rozliczenia z wykonawcami dokonywane będą przez pełnomocnika wskazanego pełnomocnictwem.
Podmiot składający ofertę jako uczestnik konsorcjum i jednocześnie składający ofertę samodzielnie lub jako uczestnik innego konsorcjum zostanie potraktowany jako składający dwie oferty i na tej podstawie wszystkie oferty z Jego udziałem zostaną odrzucone. Zasady podpisywania oferty dotyczą wszystkich jej dokumentów (informacji, wykazów, oświadczeń) oraz potwierdzania za zgodność z oryginałem składanych kopii.
7.7. Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty prawidłowo wypełnione i podpisane Załączniki nr 1, 3, 4 i 5 do SIWZ.
8. Wadium – wykonawcy nie są zobowiązani do wniesienia wadium.
9. Kryterium oceny ofert: najniższa cena – 100 %.
10. Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Krosna      – ul. Staszica 2 w pokoju nr 11 (Biuro Obsługi Obywatela). Koperta zewnętrzna powinna być oznaczona w następujący sposób:
URZĄD MIASTA KROSNA
ul. Staszica 2, 38-400 Krosno
oferta na: „Utrzymanie drzewostanu w pasach drogowych ulic miasta Krosna w roku 2015”
Nie otwierać przed 12 stycznia 2015 r. przed godziną 13.00.
Ofertę należy złożyć w Biurze Obsługi Obywatela Urzędu Miasta Krosna przy ul. Staszica 2, nie później niż do dnia 12 stycznia 2015 r., do godziny 12.00.
Oferty zostaną otwarte w siedzibie Zamawiającego – Krosno, ul. Staszica 2, w dniu 12 stycznia 2015 r. o  godz. 13.00,  w pok. nr 26.
11. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z wykonawcami.
1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje dotyczące postępowania Zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie, drogą mailową lub faksem. Jeżeli Zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub pocztą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
2. Osobą upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami w powyższy sposób jest:
Maria Łozińska - Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta w Krośnie, ul. Staszica 2, pok. Nr 26 w godz. 700 do 1500.
Sposób porozumiewania się:
a) pisemnie – Krosno, ul. Staszica 2  „Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska”
b) faksem - nr: (13) 47 43 624
c) drogą mailową –  ks@um.krosno.pl
Jeżeli Zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
12. Istotne zmiany w umowie
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie:
1.Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach:
a) w przypadku opóźnienia Zamawiającego w rozstrzygnięciu przetargu i/lub podpisaniu umowy,
b) w przypadku zawieszenia usług przez Zamawiającego;
c) zaistnienia warunków atmosferycznych odbiegających od typowych, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia;
d) siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy;
e) w przypadku przerw w realizacji usług powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy;
2. Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach:
a) zmiana stawki urzędowej podatku VAT,
b) rezygnacji z części usług, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy – o wartość niewykonanych usług.
3. Inne zmiany:
a) w przypadku aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli nie prowadzi to do zwiększenia ceny,
b) w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą Zamawiającego:
- powierzenie podwykonawcom innej części usług niż wskazana w ofercie wykonawcy,
- zmiana podwykonawcy na etapie realizacji usług,
o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ.
4. Warunki zmian:
- inicjowanie zmian – na wniosek wykonawcy lub Zamawiającego,
- uzasadnienie zmian – prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych usług,
- forma zmian – aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
13. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.
14. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

Data składania ofert: 12.01.2015 r.

Data składania ofert:
2015-01-12 12:00:00
powrót
Treść jest nieaktywna (archiwum)
Podmiot publikującyUrząd Miasta Krosna
WytworzyłSmerecki Krzysztof 2014-12-30 15:00:00
PublikującyDorota Nitka 2014-12-30 15:00:00
Załączniki >>>
Pliki:
Lp. Nazwa RozmiarTyp
1. SIWZ-utrzymanie drzewostanu w pasach drogowych 2015 104.00 KbPlik doc
2. Zał. nr 1 Druk oferty 32.50 KbPlik doc
3. Zał. nr 2 SST 42.50 KbPlik doc
4. Zał. nr Przedmiar robót - kosztorys ofertowy 57.50 KbPlik doc
5. Zał. nr 4 Wykaz cen 26.50 KbPlik doc
6. Zał. nr Wykaz wiedzy i doświadczenia wykonawcy 32.50 KbPlik doc
7. Zał. nr 6 Wzór umowy 43.50 KbPlik doc
8. Zał. nr 7 Warunki pracy w pasie drogowym 27.50 KbPlik doc
9. Zał. nr 8 Wykaz drzew z koronami formowanymi 25.50 KbPlik doc

Urząd Miasta Krosnaul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno tel. (0048) 13-43 67 543 email: um@um.krosno.pl
Wygenerowano: 26 kwietnia 2024r. 13:28:54
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.