ZMIANY:
2014-12-19 13:26:17: | Dodano plik Wykaz osób i doświadczenia.doc | ||||||||
2014-12-19 13:23:58: | Dodano plik Kosztorys ofertowy.doc | ||||||||
Więcej >>>
|
Zakres rzeczowy zamówienia:
- bieżące utrzymanie w czystości i porządku alejek, ciągów pieszych, nawierzchni utwardzonych wokół budynku i placów do gier planszowych oraz zieleńców i klombów poprzez bieżące zamiatanie całej powierzchni alejek, boisk sportowych, urządzeń siłowych, placów oraz usuwanie odpadów (papierów, butelek, ptasich odchodów, błota i kurzu, opadłych liści i innych ) z boisk sportowych, placów do gier, placów zabaw oraz z zieleńców i klomb wraz z wywozem zanie-czyszczeń zebranych tego samego dnia,
- koszenie trawy na zieleńcach i placach zabaw kosiarkami, niezwłoczne zebranie i usunięcie sko-szonych traw, rozgarnięcie kretowisk na trawnikach,
- odpowiednia pielęgnacja krzewów rosnących pojedynczo i w skupieniach oraz na wydzielonych
powierzchniach, usuwanie odrostów drzew,
- opróżnianie koszy na śmieci wraz z wywozem odpadów na składowisko,
- w miarę potrzeby usuwanie wyłomów ( w tym również opadłych gałęzi i konarów drzew),
- bieżące grabienie liści z zieleńców i trawników oraz ich wywóz na składowisko odpadów,
- utrzymanie w czystości ławek parkowych i koszy na śmieci poprzez umycie powstałych zabru-dzeń,
- zimowe utrzymanie alejek przez odśnieżanie, likwidację śliskości poprzez posypanie piaskiem oraz usunięcie śniegu ( zakładana szerokość odśnieżania do 1,5 m).
OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia poniżej 30 tyś. euro w trybie przetargowym (zgodnie z zapisem § 10 załącznika do zarządzenia nr 700/10 Prezydenta Miasta Krosnaz dnia 12 lutego 2010 r.)
GMINA KROSNO , 38 - 400 Krosno ul. Lwowska 28A tel. (13) 43 - 675 - 43 , fax. (13) 43 - 628 - 65; NIP 684 - 00 - 13 - 798 ; REGON 000526989 e-mail: ks@um.krosno.pl strona internetowa Zamawiającego: www.krosno.pl
ogłasza
że udzieli zamówienia na wykonanie usługi pn. „Prace porządkowe i pielęgnacyjne na terenie Ogródka Jordanowskiego w 2015 roku ”
Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
kategoria 77313000-7 usługi utrzymania parków
1. Przedmiot zamówienia :
Prace porządkowe i pielęgnacyjne na terenie Ogródka Jordanowskiego przy ulicy Grodzkiej
w Krośnie o pow. ogółem 18.000 m2 , w tym :
- nawierzchnia alejek, chodników i przejść z kostki brukowej 3.860 m2,
- nawierzchnia utwardzona z kostki brukowej przed budynkiem i chodnik wokół budynku 250 m2,
- plac utwardzony do gier planszowych 123,0 m2,
- klomby kwiatowe 450, m2,
- boisko sportowe do koszykówki i siatkówki 340 m2,
- boisko sportowe do badmintona – 351,50 m2,
- powierzchnia budynku – 270 m2,
- plac zabaw – 1425,0 m2,
- powierzchnia zieleńców - 13.100 m2
- plac utwardzony pod urządzenia fitness – 60 m2
Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje :
- bieżące utrzymanie w czystości i porządku alejek, ciągów pieszych, nawierzchni utwardzonych wokół budynku i placów do gier planszowych oraz zieleńców i klombów poprzez bieżące zamiatanie całej powierzchni alejek, boisk sportowych, urządzeń siłowych, placów oraz usuwanie odpadów (papierów, butelek, ptasich odchodów, błota i kurzu, opadłych liści i innych ) z boisk sportowych, placów do gier, placów zabaw oraz z zieleńców i klomb wraz z wywozem zanie-czyszczeń zebranych tego samego dnia,
- koszenie trawy na zieleńcach i placach zabaw kosiarkami, niezwłoczne zebranie i usunięcie sko-szonych traw, rozgarnięcie kretowisk na trawnikach,
- odpowiednia pielęgnacja krzewów rosnących pojedynczo i w skupieniach oraz na wydzielonych
powierzchniach, usuwanie odrostów drzew,
- opróżnianie koszy na śmieci wraz z wywozem odpadów na składowisko,
- w miarę potrzeby usuwanie wyłomów ( w tym również opadłych gałęzi i konarów drzew),
- bieżące grabienie liści z zieleńców i trawników oraz ich wywóz na składowisko odpadów,
- utrzymanie w czystości ławek parkowych i koszy na śmieci poprzez umycie powstałych zabru-dzeń,
- zimowe utrzymanie alejek przez odśnieżanie, likwidację śliskości poprzez posypanie piaskiem oraz usunięcie śniegu ( zakładana szerokość odśnieżania do 1,5 m).
Wykonawca na bieżąco będzie informować Zamawiającego o wykonywanych pracach porząd-kowych.
Zakłada się, że jednorazowe koszenie trawy na zieleńcach i trawnikach wykonane będzie w okresie nie dłuższym niż 4 dni kalendarzowe.
2.Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia, Szczegółową Specyfikację Techniczną można odebrać w siedzibie Zamawiającego - pokój Nr 28, przy ul. Staszica 2 w Krośnie - Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest także dostępna w wersji elektronicznej – www.krosno.pl / BIP
3.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych.
4.Termin wykonania zamówienia:
rozpoczęcie - od dnia 02 stycznia 2015 r., zakończenie – 31 grudnia 2015 r.
5. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, spełniający warunki określone w art. 22 ust. ustawy Prawo zamówień publicznych oraz niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy, którzy przedłożą następujące dokumenty :
1) Ofertę odpowiadającą wymogom formalnym, wg dołączonego formularza oferty - zał. nr 1,
2) Kosztorys ofertowy z wartością poszczególnych prac -zał. nr 2,
3) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli że:
- posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
4) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na te-mat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (minimum 4 osoby), w tym osoba pełniąca funkcję kierownika robót (zał. nr 3),
5) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonaw-ca - wykaz posiadanego potencjału sprzętowego, stanowiącego własność wykonawcy lub będącego w jego posiadaniu samoistnym lub zależnym, w tym :
- kosiarki spalinowe – min.3 szt.,
- wykaszarka / kosa spalinowa – min 2 szt.,
- piła spalinowa – min. 1 sztuka,
- odkurzacz do usuwania nieczystości i liści - 1 szt.,
- ciągnik z przyczepą o nośności poniżej 3,5 tony,
- mikrociągnik z pługiem do odśnieżania - 1 szt.,
- urządzenie pod ciśnieniem do mycia i oczyszczania elementów kamiennych (kärcher) – 1 szt.,
- inny posiadany sprzęt zapewniający należyte wykonanie zamówienia.
6) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, o porównywalnym zakresie rzeczowym i finansowym ( zał. nr 4).
7) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku wykonawcy działającego w ramach spółki cywilnej do oferty należy dołączyć umowę spółki.
8) Pisemną deklarację zapewnienia przyjęcia odpadów komunalnych i biodegradowanych do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów przy ulicy Białobrzeskiej w Krośnie.
9) Kopię polisy lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpie-czony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Jeżeli wykonawca nie złoży w określonym terminie żądanych oświadczeń i dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub złoży dokumenty zawierające błędy, Zamawiający wezwie go do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
6. Kryterium oceny ofert : najniższa cena (cena brutto) - 100%
7. Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Krosna przy ul. Staszica 2, w pokoju nr 11, parter (Biuro Obsługi).
Koperta powinna być oznaczona poprzez podanie tytułu zamówienia publicznego-Przetarg na: „Prace porządkowe i pielęgnacyjne na terenie Ogródka Jordanowskiego w 2015 roku”- nie otwierać przed 29 grudnia 2014 r. do godz. 14.00.
8. Termin składania ofert upływa dnia 29 grudnia 2014r. do godz. 11.00.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego przy ul. Staszica 2 w Krośnie, pokój nr 28,
w dniu 29 grudnia 2014r. o godz. 14.00.
9. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest Danuta Kolanko - Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta, ul. Staszica 2, w godzinach od 7.40 do 15.40, tel. kontaktowy 0 13 47 43 629.
Sposób porozumiewania się :
a) pisemnie
b) faksem - 13 47 43 624
c) telefonicznie - 13 47 43 629
10. Ocena ofert:
Podstawą określenia ceny oferty jest przedmiar robót przekazany przez Zamawiającego
i Szczegółowa specyfikacja techniczna. Wykonawca określi na podstawie kalkulacji własnej ceny jednostkowe na wszystkie roboty wymienione w przekazanym kosztorysie ofertowym.
W przypadku istotnego zróżnicowania cen jednostkowych w poszczególnych kosztorysach oferto-wych, Zamawiający może żądać od Wykonawców udokumentowania wysokości podanych cen jed-nostkowych. Ceny jednostkowe określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności kontraktu i nie będą ulegały zmianom.
Cenę oferty należy obliczyć mnożąc przyjętą cenę jednostkową przez zakładaną krotność robót,
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru.
Zawiadomienie Wykonawcy o wyborze jego oferty będzie jednocześnie zaproszeniem do zawarcia umowy.
11. Określenie wynagrodzenia dla wykonawcy:
1) Wynagrodzenie Wykonawcy na realizację przedmiotu zamówienia publicznego będzie wynagro-dzeniem kosztorysowym i zostanie określone w oparciu o potwierdzone przez Zamawiającego fa-ktycznie wykonane ilości robót oraz przyjęte ceny jednostkowe z kosztorysu ofertowego.
2) Wynagrodzenie dla Wykonawcy będzie regulowane fakturami miesięcznymi wystawionymi przez Wykonawcę na koniec każdego miesiąca kalendarzowego za prace w tym okresie wykonane.
Podstawą do wystawienia faktury stanowić będzie protokół odbioru robót zatwierdzony przez Zamawiającego i Wykonawcę po uprzednio dokonanej kontroli w terenie dla potwierdzenia wykonania przyjętego w kosztorysie zakresu prac.
3) Protokół odbioru będzie stanowić podstawę do sporządzenia kosztorysu powykonawczego każ-dego zakresu wykonanych prac i zostanie przedłożony do akceptacji Zamawiającemu.
4) Wypłata wynagrodzenia nastąpi po przedłożeniu faktury, przelewem na konto podane przez Wykonawcę, w terminie 14 dni od daty otrzymania.
12. Inne istotne warunki zamówienia:
1) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody powstałe w wyniku realizacji zamówienia u osób trzecich.
2) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prawidłowy przebieg zleconych prac i zobowiązany jest do naprawy ewentualnych szkód powstałych w trakcie wykonywania zamówienia.
3) Podstawową formą odszkodowań pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym będą kary umowne.
4) W przypadku gdy Wykonawca nie dokona zgłoszenia odbioru robót w terminie do 4-go każdego następującego po sobie miesiąca, Zamawiającemu przysługuje prawo do obniżenia miesięcznego wynagrodzenia Wykonawcy do 20 % wartości tego wynagrodzenia oraz spowoduje wstrzymanie płatności pozostałej części wynagrodzenia Wykonawcy.
5) W przypadku zgłoszonej interwencji, niezależnie od zakresu prac Wykonawca zobowiązany jest do wykonania innych czynności związanych z utrzymaniem porządku i czystości na obiekcie.
13. Spis dokumentów przetargowych:
a) Formularz oferty (zał. nr 1)
b) Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
c) Szczegółowa specyfikacja techniczna
d) Kosztorys ofertowy (zał. nr 2)
e) Wykaz osób (zał. nr 3)
f) Doświadczenie Wykonawcy (zał. nr 4)
g) Wykaz posiadanego potencjału sprzętowego (zał. Nr 5)
2014-12-29 11:00:00
Pliki: | |||||
Lp. | Nazwa | Rozmiar | Typ | ||
1. | Ogłoszenie | 75.50 Kb | |||
2. | specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia | 87.00 Kb | |||
3. | Szczegółowa Specyfikacja Techniczna | 52.50 Kb | |||
4. | Druk Oferty | 39.00 Kb | |||
5. | Kosztorys ofertowy | 68.50 Kb | |||
6. | Wykaz osób i doświadczenia | 60.00 Kb |