Włącz kontrast
Miasta Krosna
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana

eTablica ogłoszeń

ePUAP 2

Platforma zakupowa Gminy Miasto Krosno

Obrady Rady Miasta Krosna
„Wykonanie i dostawę nowych tablic rejestracyjnych i ramek do tablic rejestracyjnych oraz odbiór i złomowanie zużytych tablic rejestracyjnych dla Urzędu Miasta Krosna”

ZMIANY:
2014-11-04 10:16:30: Dodano plik Załącznik nr 4 - wzór ramki do tablic rejestracyjnych.doc
2014-11-04 10:16:09: Dodano plik Załącznik nr 3 - wzór umowy.doc
Więcej >>>
2014-11-04 10:15:39: Dodano plik SIWZ wraz z zał. 1 i 2.doc

„Wykonanie i dostawę nowych tablic rejestracyjnych i ramek do tablic rejestracyjnych oraz odbiór i złomowanie zużytych tablic rejestracyjnych dla Urzędu Miasta Krosna”

Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
30195000-2 Tablice


KT.0121.18.2014.H                                                                                                                                         Krosno, dnia 4 listopada 2014 r.


OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia poniżej 30 tys. EURO

GMINA KROSNO, 38 - 400  Krosno  ul. Lwowska  28a  tel.  13 47-43-209  fax. 13 47-43-206 ; NIP  684 - 00 - 13 - 798 ;  REGON  370440809

OGŁASZA, że zamierza udzielić zamówienia na:
„Wykonanie i dostawę nowych tablic rejestracyjnych i ramek do tablic rejestracyjnych oraz odbiór i złomowanie zużytych tablic rejestracyjnych dla Urzędu Miasta Krosna”


1. Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
30195000-2 Tablice

2. Przedmiot zamówienia:
        Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie i dostawę do siedziby Zamawiającego tablic rejestracyjnych zgodnych z wymogami i wzorami określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r.    w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2007 r. Nr 186, poz.1322 z późn. zm.), rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 585) wraz z ramkami do tablic rejestracyjnych. Przedmiot zamówienia (tablice rejestracyjne) winien posiadać certyfikat ITS.
        Zamawiający informuje, że przewidywana ilość tablic rejestracyjnych oraz ramek do tablic rejestracyjnych w okresie trwania umowy wyniesie:

  •     Tablice samochodowe zwyczajne jedno- i dwurzędowe, w tym wtórniki tych tablic - 3000 kompletów;
  •     Tablice motorowerowe, w tym wtórniki - 200 sztuk;
  •     Tablice na przyczepy zwyczajne jedno- i dwurzędowe, w tym wtórniki - 150 sztuk;
  •     Tablice motocyklowe/ciągnikowe, w tym wtórniki - 150 sztuk;
  •     Tablice indywidualne zwyczajne jedno- i dwurzędowe, w tym wtórniki tablic – 10 kompletów;
  •     Tablice zabytkowe zwyczajne jedno- i dwurzędowe, w tym wtórniki – 10 kompletów;
  •     Tymczasowe tablice rejestracyjne – 25 kompletów;
  •     Ramki do tablic rejestracyjnych samochodowych zwyczajnych jedno rzędowych – 3000 sztuk.

Tablice lub materiały służące do ich produkcji muszą posiadać certyfikat na zgodność z warunkami technicznymi wydanymi przez Instytut Transportu Samochodowego w Warszawie. Każda zmiana wymogów i wzorów określonych w przepisach dotyczących tablic rejestracyjnych musi być uwzględniona przez wykonawcę i tablice dostarczane po dniu wejścia w życie przepisów określających nowe wymogi i wzory muszą im odpowiadać.

3. Termin wykonania zamówienia:

Rozpoczęcie – od dnia podpisania umowy
Zakończenie – 31.12.2015 r.

    Terminy i ilość dostaw częściowych: pierwsza dostawa będzie realizowana w miesiącu styczniu 2015 roku, po podpisaniu umowy. Kolejna dostawa będzie realizowana w następnych miesiącach  w  terminie  3 dni od daty otrzymania przez wykonawcę informacji od Zamawiającego o aktualnym zapotrzebowaniu na przedmiot dostawy.
Sporadyczne zapotrzebowania na wtórniki tablic realizowane będą w ciągu 2 dni roboczych od daty otrzymania przez wykonawcę informacji od Zamawiającego o aktualnym zapotrzebowaniu na przedmiot dostawy (przesłanego faksem lub drogą elektroniczną).

4. W   postępowaniu   mogą  wziąć  udział  wykonawcy,   spełniający  warunki  określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

5. Kryterium oceny ofert: cena – 100%.

  •     Tablice samochodowe (jedno i dwurzędowe)+ wtórniki             - 55 %
  •     Tablice motorowerowe + wtórniki                                              - 4 %
  •     Tablice na przyczepy (jedno i dwurzędowe)+ wtórniki              - 4 %
  •     Tablice motocyklowe/ciągnikowe + wtórniki                               - 4 %
  •     Tablice indywidualne (jedno i dwurzędowe)+ wtórniki               - 2 %
  •     Tablice zabytkowe (jedno i dwurzędowe)+ wtórniki                  - 2 %
  •     Tymczasowe tablice rejestracyjne                                            - 4 %
  •     Ramki do tablic rejestracyjnych samochodowych zwyczajnych jednorzędowych – 25 %

6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.

7. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz  zabezpieczający jej nienaruszalność do upływu terminu otwarcia ofert.
Koperta powinna być oznaczona w następujący sposób:

Urząd Miasta Krosna Wydział Komunikacji i Transportu ul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno
Oferta na przetarg pn.: „Wykonanie i dostawa nowych tablic rejestracyjnych i ramek do tablic rejestracyjnych oraz odbiór i złomowanie zużytych tablic rejestracyjnych dla Urzędu Miasta Krosna”.
Nie otwierać przed 13 listopada 2014 r. przed godziną 11.00.
Termin składania ofert upływa w dniu 13 listopada 2014 r. do godz. 10.00 .
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Urzędu Miasta Krosna przy ul. Staszica 2,  pokój nr  10 , w dniu 13 listopada  2014 r. o godz. 11.00.

8. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z wykonawcami jest:
Marcin Machowski -  w godz. od 7.30    do  15.30,    tel. 13 47 43 714 -  Wydział   Komunikacji i Transportu  Urzędu  Miasta  w   Krośnie, ul. Staszica 2 –  pokój 10.

 

Data składania ofert:
2014-11-13 10:00:00
powrót
Przetarg został rozstrzygnięty (archiwum)
Podmiot publikującyumkrosno
WytworzyłKubit Grzegorz 2014-11-04 10:30:00
PublikującyKatarzyna Albrycht 2014-11-05 00:01:00
Modyfikował(a) Katarzyna Albrycht 2014-11-04 10:16:30
Załączniki >>>
Pliki:
Lp. Nazwa RozmiarTyp
1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z zał. 1 i 2 136.00 KbPlik doc
2. Załącznik nr 3 - wzór umowy 36.00 KbPlik doc
3. Załącznik nr 4 - wzór ramki do tablic rejestracyjnych 17.00 KbPlik doc

Urząd Miasta Krosnaul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno tel. (0048) 13-43 67 543 email: um@um.krosno.pl
Wygenerowano: 27 kwietnia 2024r. 06:50:34
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.