Włącz kontrast
Miasta Krosna
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana

eTablica ogłoszeń

ePUAP 2

Platforma zakupowa Gminy Miasto Krosno

Obrady Rady Miasta Krosna
Jesteś tutaj:
TREŚC JEST ARCHIWALNA

Ogłoszenie o naborze na dwa stanowiska referenta/podinspektora/inspektora w Wydziale Spraw Obywatelskich

OK.2110.5.2015.J     

 

Prezydent Miasta Krosna

ogłasza nabór na dwa stanowiska referenta/podinspektora/inspektora

w Wydziale Spraw Obywatelskich

 Urząd Miasta Krosna

 

 

  1. Określenie jednostki: Urząd Miasta Krosna, ul. Lwowska 28A, 38-400 Krosno.

 

  1. Określenie stanowiska: referent/podinspektor/inspektor – 2 osoby.

 

  1. Wymiar etatu: 2 pełne etaty.

 

  1. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:
  • wymagania niezbędne:

-  wykształcenie wyższe – wymagane wykształcenie administracyjne, prawnicze lub studia podyplomowe z zakresu administracji publicznej,

- minimum 3 – letni staż pracy,

 - znajomość przepisów prawnych z zakresu zadań realizowanych na stanowisku, a w szczególności: kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o samorządzie powiatowym, ustawa o dowodach osobistych oraz akty wykonawcze, ustawa o ochronie danych osobowych,

- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie (art. 6 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych – Dz. U. z 2014, poz.1202),

- pełna zdolność do czynności prawnych,

- pełnia praw publicznych,

- obywatelstwo polskie,

- nieposzlakowana opinia.

 

  • wymagania dodatkowe:

- co najmniej 2-letnie zatrudnienie w administracji publicznej,

- doświadczenie zawodowe na stanowisku pracy ds. dowodów osobistych lub ewidencji ludności,

- znajomość przepisów z zakresu ewidencji ludności i akt stanu cywilnego w świetle nowych przepisów i systemów informatycznych,

- znajomość zasad obsługi Systemu Rejestrów Państwowych tworzonych w aplikacji pl.ID,

- biegła znajomość obsługi komputera (Windows, MS Office),

- umiejętność pracy w zespole,

- umiejętność podejmowania decyzji,

- samodzielność,

- kreatywność,

- komunikatywność,

- prawo jazdy kat. B.

 

5. Zakres zadań:                                                                                                     

Koordynowanie prac na stanowisku ds. dowodów osobistych oraz prowadzenie spraw związanych z wydawaniem dowodów osobistych, a w szczególności:

a) przyjmowanie i opracowywanie w systemie Rejestru Dowodów Osobistych wniosków  o wydanie dowodu osobistego oraz  wydawanie dowodów osobistych,

b) przyjmowanie wniosków o wydanie dowodu osobistego w miejscu pobytu osoby  w przypadku niemożności złożenia go osobiście w urzędzie,

c) unieważnianie dowodów osobistych, w tym z powodu upływu terminu ważności, zmiany danych, utraty, zmiany wizerunku oraz realizacja zawiadomień utraty, uszkodzenia przez placówki konsularne  RP i Policji,

d) prowadzenie dokumentacji w zakresie dowodów osobistych, w tym zakładanie kopert osobowych, 

e) przyjmowanie w systemie RDO zleceń USC unieważnionych dowodów osobistych osób zmarłych celem wyłączenia kopert dowodowych i przeniesienia ich do zbioru osób zmarłych,

f) wysyłanie zleceń w systemie RDO do właściwych USC celem usuwania niezgodności  w danych osobowych osób składających wniosek o wydanie dowodu osobistego,

g) przyjmowanie zrealizowanych zleceń przez USC w systemie RDO i zamknięcie ostateczne  do produkcji wniosku o wydanie dowodu osobistego,

h) udostępnienie danych z systemu RDO na wniosek w formie pisemnej lub w formie dokumentu elektronicznego w trybie jednostkowym podmiotom realizującym zadania publiczne,

i) udostępnienie na wniosek dokumentacji związanej z dowodami osobistymi uprawnionym podmiotom w tym kserokopie wizerunku twarzy, dokumentacji zawartej w teczce dowodowej oraz zaświadczenia zawierającego pełny odpis danych.

 

6. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

- stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze budynku,

- praca siedząco-chodząca z przewagą wysiłku umysłowego,

- praca przy komputerze wyposażonym w monitor ekranowy, wymagająca sprawności obu rąk,

- praca wymagająca dużej koncentracji z narażeniem na obciążenie psychiczne,

- praca wymagająca dobrej ostrości wzroku, dobrego słuchu i wysiłku głosowego.

 

7. W Urzędzie Miasta Krosna w miesiącu marcu 2015 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6%.

 

8. Wymagane dokumenty:

- list motywacyjny,

- cv z opisem przebiegu pracy zawodowej (zajmowane stanowiska i realizowane zadania) zawierające klauzulę o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm.),

- kopie dokumentów potwierdzających: wykształcenie, doświadczenie zawodowe (staż pracy), opinie, referencje, uprawnienia do kierowania pojazdami,

- oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,

- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

- kserokopia dowodu osobistego.

 

Postępowanie kwalifikacyjne przeprowadzone zostanie w oparciu o przepisy ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1202). 

Wymagane dokumenty należy składać w Kancelarii Urzędu Miasta Krosna, ul. Lwowska 28A, 38-400 Krosno w terminie do dnia 17 kwietnia 2015 roku włącznie – decyduje data wpływu, w zamkniętej kopercie z napisem “Nabór na dwa stanowiska referenta/podinspektora/inspektora w Wydziale Spraw Obywatelskich”.

Kandydaci zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie dalszych etapów postępowania.

Dodatkowych informacji udzielała będzie Monika Matusz – Wydział Organizacyjny, Zarządzania Kadrami i Kontroli tel. 013 47 43 315.

 

 

Krosno, dnia 1 kwietnia 2015 r.

 

 

………………………..                                                     …………………………………
 Imię  i nazwisko                                                             Miejscowość, data

……………………………..
         Adres


Oświadczenia


Ja niżej podpisany/a …………………………………………………………………………….
(imię i nazwisko)

zamieszkały/a …………………………………………………………………………………...
(adres zamieszkania)

legitymujący/a się dowodem osobistym………………………………………………………...

wydanym przez …………………………………………………………………………………

świadomy/a odpowiedzialności karnej wynikającej z art. 233 § 1 kodeksu karnego przewidującego karę pozbawienia wolności do lat 3 za składanie fałszywych zeznań oświadczam,iż:
- posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam z pełni praw publicznych,
- nie byłem/byłam skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślnie przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przedstawianych przeze mnie dokumentach dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procedury rekrutacji w Urzędzie Miasta Krosna – zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.).

 


                                                                                   ……………………………………
                                                                                                       (Podpis)

 

 

 

 

 

 

 

powrot
Podmiot publikującyUrząd Miasta Krosna
Wytworzył Administrator2015-04-01
Publikujący - Administrator 2015-04-01 14:52
Modyfikacja - Administrator 2015-04-01 14:54
Urząd Miasta Krosnaul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno tel. (0048) 13-43 67 543 email: um@um.krosno.pl
Wygenerowano: 27 kwietnia 2024r. 03:34:52
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.