Włącz kontrast
Miasta Krosna
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana

eTablica ogłoszeń

ePUAP 2

Platforma zakupowa Gminy Miasto Krosno

Obrady Rady Miasta Krosna

Informacja

MENU PODMIOTOWE

I. Informacje o jednostce

  • Nazwa szkoły/placówki: Miejska Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Krośnie
  • Adres : 38-400 Krosno, ul. Lewakowskiego 14
  • Dyrektor :  mgr Renata Brągiel
  • Nr telefonu : 13 43 205 19
  • Fax :13 43 205 19
  • E-mail :mppp-krosno@wp.pl
  • Adres strony www:  www.mpppkrosno.pl


II. Przedmiot działalności i kompetencje
 

Miejska Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Krośnie udziela dzieciom, od momentu urodzenia, i młodzieży pomocy psychologiczno-pedagogicznej oraz pomocy w wyborze kierunku kształcenia i zawodu, udziela rodzicom i nauczycielom pomocy psychologiczno-pedagogicznej związanej z wychowywaniem
i kształceniem dzieci i młodzieży,  a także wspomaga przedszkola, szkoły
i placówki w zakresie realizacji zadań dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych.

Poradnia jest placówką publiczną, a korzystanie  z pomocy udzielanej przez poradnię jest dobrowolne i nieodpłatne.



III. Struktura organizacyjna

Dyrektor: mgr Renata Brągiel

Główny księgowy: Marzena Świdrak

IV. Podstawa prawna działalności

  • Ustawa o systemie oświaty – (PLIK)
  • Akt założycielski (uchwała o powołaniu i ewentualnie o przekształceniu – stan aktualny organizacyjny) – (PLIK)
  • Statut - (PLIK)


MENU PRZEDMIOTOWE

I. Załatwianie spraw

 

  • Dyrektor przyjmuje strony w sprawie skarg i wniosków w  każdą środę od  godz. 10.00 do 12.00.
  • Sekretariat czynny : poniedziałek, środa, czwartek 7.45 - 16.00
  •                                  wtorek 7.45 - 15.15           
  •                                  piątek  7.45 - 14.30.
  • Psycholodzy, pedagodzy, logopedzi i rehabilitant  przyjmują od poniedziałku do piątku w godzinach zamieszczonych na stronie poradni http://www.mpppkrosno.pl/ w dziale Informatory i pliki  "Tygodniowy rozkład godzin pracy pracowników pedagogicznych MPP-P"

II. Finanse, majątek jednostki

  • Plan finansowy (plik)
  • Środki trwałe – (14 055,24 zł)
  • Budynki (budynek użyczony)-(493 212,02 zł)
  • Bilans (ostatni) (plik)

III. Rejestry i ewidencje (należy wpisać nazwy prowadzonych rejestrów/ewidencji – nie udostępniać jeśli nie ma wymogu):

  • wykaz alfabetyczny dzieci i młodzieży korzystających z pomocy poradni,
  • rejestr wydawanych opinni,
  • rejestr wydawanych orzeczeń,
  • rejestr wydawanych informacji o wynikach diagnozy,
  • rejestr wypadków,
  • dziennik korenspondecyjny,
  • ewidencja pieczęci i pieczątek,
  • ewidencja środków trwałych i nietrwałych,
  • ewidencja wyjść służbowych,
  • ewidencja delegacji służbowych,
  • ewidencja zbiorów bibliotecznych,
  • księga inwentarzowa.



IV. Dostęp do informacji publicznych

 

Zasady dostępu do informacji publicznej reguluje ustawa z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198).

  • Ustawa o dostępie do informacji publicznej (PLIK)

V. Dostęp do informacji nieogłoszonych w BIP

Aby uzyskać informacje nieudostępnione w Biuletynie Informacji Publicznej można skorzystać z formularza wniosku dostępnego poniżej. Wniosek można dostarczyć osobiście, pocztą tradycyjną, mailem lub wysłać faksem. Dane teleadresowe są dostępne na stronie startowej BIP.

Wniosek do pobrania
 

Podmiot publikujący
WytworzyłRenata Brągiel2013-03-21 00:00
Publikujący Miejska Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna 2013-03-21 09:50
Modyfikacja Miejska Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna 2017-08-09 08:21
Urząd Miasta Krosnaul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno tel. (0048) 13-43 67 543 email: um@um.krosno.pl
Wygenerowano: 28 marca 2024r. 22:55:21
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.