ZMIANY:
2018-11-08 08:10:07: | Dodano wynik do przetargu | ||||
2018-10-26 14:42:49: | Dodano plik Oświadczenie_zal_2.docx | ||||
Więcej >>>
|
w tym do oddziału utworzonego w ramach projektu pt. „Mamo, tato czas do pracy! – Rozwój opieki żłobkowej w Mieście Krośnie” nr RPPK.07.04.00-18-0023/18, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VII Regionalny rynek pracy, Działanie 7.4 Rozwój opieki żłobkowej w regionie
II. Zamówienie obejmuje:
zakup rolet w kasecie, w kolorze białym lub ecru, półmatowe, nieprzepuszczające promieni słonecznych i niezaciemniające na okna o następujących wymiarach:
PARTER:
12 okien o wymiarach 805x1250 mm
8 okien o wymiarach 660x1040 mm
8 okien o wymiarach 770x390 mm
4 okna o wymiarach 810x970 mm
4 okna o wymiarach 810x330 mm
4 okna o wymiarach 1518x1150 mm
4 okna o wymiarach 1518x390 mm
2 okna o wymiarach 730x1040 mm
2 okna o wymiarach 840x390 mm
2 okna o wymiarach 1345x1150 mm
2 okna o wymiarach 1345x390 mm
1 okno o wymiarach 1005x970 mm
1 okno o wymiarach 1005x330 mm
I PIĘTRO:
12 okien o wymiarach 720x990 mm
12 okien o wymiarach 820x440 mm
6 okien o wymiarach 1410x1090 mm
6 okien o wymiarach 1315x340 mm
4 okna o wymiarach 805x970 mm
4 okna o wymiarach 805x330 mm
7 okien o wymiarach 1000x975 mm
7 okien o wymiarach 1000x295 mm
okna do oddziału Żłobka Miejskiego w Krośnie utworzonego w ramach projektupt. „Mamo, tato czas do pracy! – Rozwój opieki żłobkowej w Mieście Krośnie”, tj:
10 okien o wymiarach 1000x970 mm
10 okien o wymiarach 1000x325 mm
Warunkiem zrealizowania zamówienia jest dostarczenie, wyładunek oraz montaż przedmiotu zamówienia na koszt Wykonawcy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
39515000 - 5 – Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne,III. Termin i miejsce realizacji:
1. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 14 grudnia 2018 roku;
2. Miejsce realizacji zamówienia: Żłobek Miejski w Krośnie, ul. Mirandoli Pika 3, 38-400 Krosno.
IV. Warunki udziału w postępowaniu:
1. Wykonawca/Oferent zobowiązany jest do dostawy oraz montażu rolet w ramach zamówienia.
2. Wykonawca/Oferent zobowiązany jest do dostarczenia zaproponowanego przedmiotu zamówienia, fabrycznie nowego i wolnego od wad, spełniającego warunki produktów bezpiecznych. Wszystkie elementy wchodzące w skład zamówienia muszą być produktami o wysokiej jakości. Czas naprawy/wymiany sprzętu wadliwego, na wolny od wad, wynosi w okresie gwarancji maksymalnie 14 dni od daty przedłożenia Wykonawcy przez Zamawiającego informacji o wadliwym produkcie.
3. Na dostarczony przedmiot zamówienia Wykonawca udziela gwarancji jakości i rękojmi
za wady – co najmniej 12 miesiące.
4. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi najpóźniej do dnia 14.12.2018r. Za wykonanie usługi uważa się podpisanie przez strony umowy protokołu odbioru.
5. W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienia publiczne nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające
w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
-
posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika
z przepisów prawa, - pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
-
pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa
w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Spełnianie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie na zasadzie „spełnia/nie spełnia” – na podstawie złożonych oświadczeń (stanowiących załącznik do niniejszego zapytania ofertowego). Wykonawca nie spełniający warunków udziału w postępowaniu, szczegółowo opisanych w pkt. IV od 1 do 6 zostaje wykluczony z postępowania, zaś jego oferta odrzucona.
V. Warunki zmiany umowy zawartej w wyniku postępowania:
Dopuszcza się zmianę warunków umowy wyłącznie w przypadku, gdy:
1. Zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót/dostaw, nie objętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i spełniają łącznie warunki:
1) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,
2) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
2. Zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
1) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
2) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
VI. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami
Osobą wyznaczoną do kontaktów z Wykonawcami jest pani Wiesława Golenia, Dyrektor Żłobka Miejskiego w Krośnie, sposób porozumienia się:
- pocztą elektroniczną – zlobek.krosno@onet.pl
VII. Wadium
Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium przez Wykonawców.
VIII. Warunki płatności
Wykonana przez Wykonawcę usługa zostanie odebrana na podstawie protokołu odbioru. Odbiór będzie miał miejsce w Żłobku Miejskim w Krośnie, ul. Mirandoli Pika 3, 38-400 Krosno. Podstawą wystawienia faktury będzie bezusterkowy protokół odbioru usługi.
Płatność nastąpi w terminie 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury, na rachunek bankowy Wykonawcy.
IX. Sposób przygotowania oferty
- Ofertę należy sporządzić w języku polskim na załączonym druku „FORMULARZ OFERTY”.
- Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną.
X. Termin i forma złożenia oferty
1. Ofertę należy przygotować wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. Strony oferty powinny być trwale ze sobą połączone i ponumerowane. Każda poprawka w treści oferty powinna być parafowana przez Wykonawcę. Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
2. Oferta winna być dostarczona w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta na zakup
i montaż rolet do Żłobka Miejskiego w Krośnie”, na kopercie należy umieścić dane adresowe oferenta.
c. Oferty należy składać osobiście w siedzibie Żłobka Miejskiego w Krośnie lub przesłać listownie na adres: ul. Mirandoli Pika 3, 38-400 Krosno
d. Termin składania ofert – 05.11.2018r., godz.12.00,
XI. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zastosowane kryterium:
– cena oferty brutto – 100 %
Cena „C”- 100 % – liczba punktów, w ramach kryterium obliczona zostanie przez podzielenie ceny brutto najtańszej oferty przez cenę brutto oferty badanej oraz przemnożenie tak otrzymanej liczby przez wagę kryterium, która wynosi 100, wg. wzoru:
C=(Cmin/Cb)x100
gdzie:
C- liczba punktów oferty wynikających z kryterium ceny,
Cmin. – cena najtańszej oferty,
Cb – cena badanej oferty.
Maksymalna liczba punktów do uzyskania – 100 pkt.
W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia oraz należy wydzielić koszty związane z realizacją zamówienia w oddziale utworzonego w ramach projektu pt. „Mamo, tato czas do pracy! – Rozwój opieki żłobkowej w Mieście Krośnie”.
XII. Inne postanowienia
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
- żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców po otrzymaniu ofert,
- unieważnienia postępowania bez podania przyczyny,
- jeśli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny
2018-11-05 00:00:00
Pliki: | |||||
Lp. | Nazwa | Rozmiar | Typ | ||
1. | Zapytanie ofertowe | 1.08 MB | |||
2. | formularz oferty zal_1 | 70.81 Kb | |||
3. | Oświadczenie zal_2 | 68.52 Kb |