Jesteś tutaj:
Świadczenie usług serwisowych w ramach realizacji projektu pn. „Poprawa kondycji zdrowotnej mieszkańców Krosna poprzez prowadzenie wypożyczalni sprzętu pielęgnacyjnego, rehabilitacyjnego i wspomagającego” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020.
ZMIANY:
2018-12-05 09:04:56: | Edytowano wynik przetargu | ||||||
2018-12-05 09:04:29: | Edytowano wynik przetargu | ||||||
Więcej >>>
|
Krosno, 20.11.2018 r.
RI.042.71.28.2018.H
OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia poniżej 30 tys. euro
GMINA MIASTO KROSNO,
38 - 400 Krosno, ul. Lwowska 28 a
tel. (13) 43 675 43, faks (13) 43 628 65;
NIP 684-00-13-798; REGON 370440809
OGŁASZA
dotyczące zamówienia poniżej 30 tys. euro
GMINA MIASTO KROSNO,
38 - 400 Krosno, ul. Lwowska 28 a
tel. (13) 43 675 43, faks (13) 43 628 65;
NIP 684-00-13-798; REGON 370440809
OGŁASZA
że udzieli zamówienia na świadczenie usług serwisowych w ramach realizacji projektu pn. „Poprawa kondycji zdrowotnej mieszkańców Krosna poprzez prowadzenie wypożyczalni sprzętu pielęgnacyjnego, rehabilitacyjnego i wspomagającego” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020.
Adres strony internetowej, na której zamieszczony jest przetarg: www.krosno.pl/BIP
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Świadczenie usług serwisowych w ramach realizacji projektu pn. „Poprawa kondycji zdrowotnej mieszkańców Krosna poprzez prowadzenie wypożyczalni sprzętu pielęgnacyjnego, rehabilitacyjnego i wspomagającego” zgodnie z poniższym harmonogramem:
- W 2018 roku przegląd i dokonanie niezbędnych czynności serwisowych 20 szt. sprzętów objętych gwarancją, w tym:
- łóżko rehabilitacyjne - 5 szt.,
- wózek inwalidzki 10 szt.,
- pionizator – 1 szt.,
- wioślarz - 1 szt.,
- orbitrek – 1 szt.,
- koncentrator tlenu – 1 szt.,
- rotor elektryczny – 1 szt.
- W 2019 roku przegląd i dokonanie niezbędnych czynności serwisowych 40 szt. sprzętów objętych gwarancją, w tym:
- łóżko rehabilitacyjne - 5 szt.,
- wózek inwalidzki 8 szt.,
- pionizator – 1 szt.,
- wioślarz - 1 szt.,
- orbitrek – 2 szt.,
- bieżnia – 2 szt.,
- rower – 6 szt.,
- cykloergometr – 3 szt.,
- rower 3-kołowy – 1 szt.,
- podnośnik wannowy – 1 szt.,
- koncentrator tlenu – 2 szt.,
- rotor mechaniczny – 5 szt.,
- rotor elektryczny – 3 szt.
W skład usługi serwisowej wchodzi:
- Podstawowy przegląd.
- Czyszczenie.
- Konserwacja.
- Wymiana podstawowych zużytych elementów jak uchwyty, podkładki itp.
2. Termin i miejsce wykonania zamówienia:
- początek: od dnia podpisania umowy,
- zakończenie:
- w 2018 roku do 14.12.2018 r.
- w 2019 roku do 31.05.2019 r.
- poniedziałek: 9:00 – 13:00
- wtorek: 14:00 – 18:00
- środa – piątek: 9:00 – 13:00
3. Warunki udziału w postępowaniu:
Oferent musi złożyć ofertę zgodnie z obowiązującym wzorem, zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszego ogłoszenia. Do oferty wykonawca dołączy oryginał lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem referencji potwierdzających wykonanie co najmniej 1 usługi serwisowej tożsamej z zakresem przedmiotu zamówienia.
4. Wymagane dokumenty:
Oferta odpowiadająca wymogom formalnym, wg dołączonego formularza oferty (załącznik nr 1) oraz referencje.
Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
5. Warunki płatności:
- Wypłata wynagrodzenia nastąpi w 2 ratach po przedłożeniu rachunków/faktur, przelewem na konto podane przez Wykonawcę, w terminie 14 dni od daty otrzymania rachunku/faktury.
- Podstawą wystawienia rachunków/faktur są sporządzone protokoły odbioru, które zostaną podpisane przez przedstawicieli stron.
- Wykonawca udzieli Zamawiającemu 6-cio miesięcznej gwarancji na usługę (serwis), liczonej dla każdego urządzenia oddzielnie od dnia wykonania konserwacji.
- Wykonawca udzieli gwarancji na prawidłowe działanie zamontowanych podczas serwisu elementów na okres nie krótszy niż gwarancja producenta podzespołu.
- Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia „karty serwisowej” dla każdego sprzętu będącej jednocześnie kartą gwarancyjną za wykonane czynności.
- Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia ewentualnych kosztów naprawy uszkodzonego przez siebie sprzętu, które pojawią się w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a spowodowane są nieprawidłowym świadczeniem usługi.
Kryterium: cena brutto – 100%.
W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty związane z kompleksową realizacją przedmiotu zamówienia. Wszystkie rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w PLN. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Oferta musi być napisana czytelnie, w języku polskim. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z jego formą reprezentacji określoną w rejestrze handlowym lub w innym dokumencie.
8. Miejsce składania ofert:
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Krosna przy ulicy Lwowskiej 28a w pokoju nr 01, parter (kancelaria ogólna).
Koperta powinna być oznaczona poprzez podanie tytułu zamówienia:
„Świadczenie usług serwisowych w ramach realizacji projektu pn. „Poprawa kondycji zdrowotnej mieszkańców Krosna poprzez prowadzenie wypożyczalni sprzętu pielęgnacyjnego, rehabilitacyjnego i wspomagającego” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020”.
Nie otwierać przed dniem 28.11.2018 r. przed godz. 10:00.
9. Termin składania ofert upływa dnia 28.11.2018 r. o godz. 9:30.
10. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego przy ul. Lwowskiej 28 a w Krośnie, pokój nr 303 w dniu 28.11.2018 r. o godz. 10:00.
11. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z Oferentami jest:
1) Pan Tomasz Penar - Inspektor, Wydział Rozwoju Miasta i Obsługi Inwestorów
12. Sposób porozumiewania:
- pisemnie na adres: Urząd Miasta Krosna, Wydział Rozwoju Miasta i Obsługi Inwestorów, ul. Lwowska 28 a, 38-400 Krosno,
- za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: penar.tomasz@um.krosno.pl.
13. Adres strony internetowej, na której umieszczony jest przetarg: http://www.bip.umkrosno.pl/
Postępowanie przeprowadzone jest w trybie przetargowym, na podstawie § 10 Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotówkach równowartości 30 000 euro, stanowiącego załącznik do zarządzenia Nr 700/10 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 12 lutego 2010 r. zmienionego zarządzeniem Nr 1059/14 z dnia 15 kwietnia 2014 r.
Zawiadomienie Wykonawcy o wyborze jego oferty będzie jednocześnie zaproszeniem do zawarcia umowy.
14. Postanowienia końcowe:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
- unieważnienia postępowania bez podania przyczyny,
- zmiany treści ogłoszenia,
- żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców,
- poprawienia w ofercie Wykonawców ewentualnych oczywistych omyłek rachunkowych.
- Załącznik nr 1 - Formularz oferty.
- Załącznik nr 2 - Wzór umowy
Data składania ofert:
2018-11-28 09:30:00
2018-11-28 09:30:00
powrót
Załączniki >>>
Pliki: | |||||
Lp. | Nazwa | Rozmiar | Typ | ||
1. | Załącznik nr 1 - OFERTA | 36.61 Kb | |||
2. | Załącznik nr 2 - wzór umowy | 178.71 Kb |