Dostawa materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu pn. „Poprawa kondycji zdrowotnej mieszkańców Krosna poprzez prowadzenie wypożyczalni sprzętu pielęgnacyjnego, rehabilitacyjnego i wspomagającego” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020.
Krosno, 16.11.2018 r.
RI.042.71.29.2018.H
OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia poniżej 30 tys. euro
GMINA MIASTO KROSNO,
38 - 400 Krosno, ul. Lwowska 28 a
tel. (13) 43 675 43, faks (13) 43 628 65;
NIP 684-00-13-798; REGON 370440809
OGŁASZA
że udzieli zamówienia na dostawę materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu pn. „Poprawa kondycji zdrowotnej mieszkańców Krosna poprzez prowadzenie wypożyczalni sprzętu pielęgnacyjnego, rehabilitacyjnego i wspomagającego” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020.
Adres strony internetowej, na której zamieszczony jest przetarg: www.krosno.pl/BIP
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Dostawa materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu pn. „Poprawa kondycji zdrowotnej mieszkańców Krosna poprzez prowadzenie wypożyczalni sprzętu pielęgnacyjnego, rehabilitacyjnego i wspomagającego” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020 zgodnie z poniższą tabelą:
Lp. |
Rodzaj |
Minimalne parametry techniczne |
Jednostka |
Ilość |
1 |
papier ksero |
- format papieru A4
- gramatura (g/m²) 80
- białość (CIE) 153+/-3
- nieprzezroczystość (%) 93 +/-2
- grubość (µm) 106+/-3
- gładkość (wg. testu Bendtsen) 200+/-50 |
ryza |
20 |
2 |
segregator biurowy |
- grzbiet 70 mm
- z metalową szyną wzmacniającą dolne krawędzie
- mechanizm dźwigniowy z dociskiem
- kolor niebieski |
szt. |
20 |
3 |
skoroszyty |
- zawieszkowy
- tekturowy
- format A4 |
szt. |
200 |
4 |
długopisy |
niebieskie pióro żelowe |
szt. |
50 |
5 |
skoroszyty |
- zawieszkowe
- niebieskie
- format A4
- przednia okładka przeźroczysta, tylna kolorowa
- wykonany z sztywnego PCV
- wyposażony w papierowy, wysuwany pasek do opisu
- zaokrąglone rogi obu okładek |
szt. |
50 |
6 |
koszulki na dokumenty |
- format A4
- zawieszkowe
- przeźroczyste, foliowe
- krystaliczne - 50 mic |
szt. |
100 |
7 |
notesy |
- uniwersalne karteczki 75 mm x 75 mm
- ilość karteczek: 100
- gramatura: 70 gsm
- samoprzylepne
- kolor żółty |
szt. |
10 |
8 |
korektor taśmowy |
- szerokość tasmy - 4,2 mm
- długość taśmy 8 m |
szt. |
2 |
9 |
klej w sztyfcie |
- bezbarwny i bezwonny
- zmywalny
- przeznaczony do papieru
- waga 15 g |
szt. |
10 |
10 |
folia stretch |
- szerokość – min. 40 cm,
- kolor – przeźroczysty,
- grubość – min. 23 mikrony,
- waga – min. 3 kg brutto |
szt. |
5 |
11 |
Tonery do drukarki HP Color Laser Jet Pro MFP M477fdn |
- czarny HP 410A (CF410A) – 3 szt.
- czerwony HP 410A (CF413A) – 2 szt.
- żółty HP 410A (CF412A) – 2 szt.
- niebieski HP 410A (CF411A) – 3 szt. |
szt. |
10 |
12 |
papier naklejkowy |
- uniwersalne etykiety samoprzylepne
- gramatura: 143gsm (papier matowy)
- kolor: biały
- format A4 |
opak. po 100 szt. |
1 |
2. Termin wykonania zamówienia:
Do dnia 06.12.2018 r. Miejsce dostawy: Wypożyczalnia Sprzętu Pielęgnacyjnego, Rehabilitacyjnego i Wspomagającego – Krosno ul. F. Czajkowskiego 49, 38-400 Krosno. Wykonawca uzgodni z Zamawiającym dzień i godzinę dostawy.
3. Warunki udziału w postępowaniu:
Oferent musi złożyć ofertę zgodnie z obowiązującym wzorem, zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
4. Wymagane dokumenty:
Oferta odpowiadająca wymogom formalnym, wg dołączonego formularza oferty (załącznik nr 1).
Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
5. Warunki płatności:
-
Wypłata wynagrodzenia nastąpi po przedłożeniu rachunku/faktury, przelewem na konto podane przez Wykonawcę, w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury/rachunku.
-
Wypłata nastąpi na podstawie sporządzonego protokołu odbioru, który zostanie podpisany przez przedstawicieli stron.
6. Kryterium oceny ofert:
Kryterium: cena brutto – 100%.
W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty związane z kompleksową realizacją przedmiotu zamówienia. Wszystkie rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w PLN. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Oferta musi być napisana czytelnie, w języku polskim. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z jego formą reprezentacji określoną w rejestrze handlowym lub w innym dokumencie.
7. Miejsce składania ofert:
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Krosna przy ulicy Lwowskiej 28a w pokoju nr 01, parter (kancelaria ogólna).
Koperta powinna być oznaczona poprzez podanie tytułu zamówienia:
„Dostawa materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu pn. „Poprawa kondycji zdrowotnej mieszkańców Krosna poprzez prowadzenie wypożyczalni sprzętu pielęgnacyjnego, rehabilitacyjnego i wspomagającego” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020”.
Nie otwierać przed dniem 03.12.2018 r. przed godz. 10:00.
8. Termin składania ofert upływa dnia 03.12.2018 r. o godz. 9:30.
9. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego przy ul. Lwowskiej 28 a w Krośnie, pokój nr 303 w dniu 03.12.2018 r. o godz. 10:00.
10. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z Oferentami jest:
1) Pan Tomasz Penar - Inspektor, Wydział Rozwoju Miasta i Obsługi Inwestorów
11. Sposób porozumiewania:
-
pisemnie na adres: Urząd Miasta Krosna, Wydział Rozwoju Miasta i Obsługi Inwestorów, ul. Lwowska 28 a, 38-400 Krosno,
-
za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: penar.tomasz@um.krosno.pl.
12. Adres strony internetowej, na której umieszczony jest przetarg: http://www.bip.umkrosno.pl/
Postępowanie przeprowadzone jest w trybie przetargowym, na podstawie § 10 Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotówkach równowartości 30 000 euro, stanowiącego załącznik do zarządzenia Nr 700/10 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 12 lutego 2010 r. zmienionego zarządzeniem Nr 1059/14 z dnia 15 kwietnia 2014 r.
Zawiadomienie Wykonawcy o wyborze jego oferty będzie jednocześnie zaproszeniem do zawarcia umowy.
13. Postanowienia końcowe:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
-
unieważnienia postępowania bez podania przyczyny,
-
zmiany treści ogłoszenia,
-
żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców,
-
poprawienia w ofercie Wykonawców ewentualnych oczywistych omyłek rachunkowych.
14. Załączniki do ogłoszenia:
-
Załącznik nr 1 - Formularz oferty.
Data składania ofert:
2018-12-03 09:30:00