Jesteś tutaj:
Dostawa materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu pn. „Poprawa kondycji zdrowotnej mieszkańców Krosna poprzez prowadzenie wypożyczalni sprzętu pielęgnacyjnego, rehabilitacyjnego i wspomagającego” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020.
Krosno, 16.11.2018 r.
RI.042.71.29.2018.H
OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia poniżej 30 tys. euro
GMINA MIASTO KROSNO,
38 - 400 Krosno, ul. Lwowska 28 a
tel. (13) 43 675 43, faks (13) 43 628 65;
NIP 684-00-13-798; REGON 370440809
OGŁASZA
że udzieli zamówienia na dostawę materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu pn. „Poprawa kondycji zdrowotnej mieszkańców Krosna poprzez prowadzenie wypożyczalni sprzętu pielęgnacyjnego, rehabilitacyjnego i wspomagającego” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020.
Adres strony internetowej, na której zamieszczony jest przetarg: www.krosno.pl/BIP
Adres strony internetowej, na której zamieszczony jest przetarg: www.krosno.pl/BIP
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Dostawa materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu pn. „Poprawa kondycji zdrowotnej mieszkańców Krosna poprzez prowadzenie wypożyczalni sprzętu pielęgnacyjnego, rehabilitacyjnego i wspomagającego” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020 zgodnie z poniższą tabelą:
Dostawa materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu pn. „Poprawa kondycji zdrowotnej mieszkańców Krosna poprzez prowadzenie wypożyczalni sprzętu pielęgnacyjnego, rehabilitacyjnego i wspomagającego” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020 zgodnie z poniższą tabelą:
Lp. | Rodzaj | Minimalne parametry techniczne | Jednostka | Ilość |
1 | papier ksero |
- format papieru A4 - gramatura (g/m²) 80 - białość (CIE) 153+/-3 - nieprzezroczystość (%) 93 +/-2 - grubość (µm) 106+/-3 - gładkość (wg. testu Bendtsen) 200+/-50 |
ryza | 20 |
2 | segregator biurowy |
- grzbiet 70 mm - z metalową szyną wzmacniającą dolne krawędzie - mechanizm dźwigniowy z dociskiem - kolor niebieski |
szt. | 20 |
3 | skoroszyty |
- zawieszkowy - tekturowy - format A4 |
szt. | 200 |
4 | długopisy | niebieskie pióro żelowe | szt. | 50 |
5 | skoroszyty |
- zawieszkowe - niebieskie - format A4 - przednia okładka przeźroczysta, tylna kolorowa - wykonany z sztywnego PCV - wyposażony w papierowy, wysuwany pasek do opisu - zaokrąglone rogi obu okładek |
szt. | 50 |
6 | koszulki na dokumenty |
- format A4 - zawieszkowe - przeźroczyste, foliowe - krystaliczne - 50 mic |
szt. | 100 |
7 | notesy |
- uniwersalne karteczki 75 mm x 75 mm - ilość karteczek: 100 - gramatura: 70 gsm - samoprzylepne - kolor żółty |
szt. | 10 |
8 | korektor taśmowy |
- szerokość tasmy - 4,2 mm - długość taśmy 8 m |
szt. | 2 |
9 | klej w sztyfcie |
- bezbarwny i bezwonny - zmywalny - przeznaczony do papieru - waga 15 g |
szt. | 10 |
10 | folia stretch |
- szerokość – min. 40 cm, - kolor – przeźroczysty, - grubość – min. 23 mikrony, - waga – min. 3 kg brutto |
szt. | 5 |
11 | Tonery do drukarki HP Color Laser Jet Pro MFP M477fdn |
- czarny HP 410A (CF410A) – 3 szt. - czerwony HP 410A (CF413A) – 2 szt. - żółty HP 410A (CF412A) – 2 szt. - niebieski HP 410A (CF411A) – 3 szt. |
szt. | 10 |
12 | papier naklejkowy |
- uniwersalne etykiety samoprzylepne - gramatura: 143gsm (papier matowy) - kolor: biały - format A4 |
opak. po 100 szt. | 1 |
2. Termin wykonania zamówienia:
Do dnia 06.12.2018 r. Miejsce dostawy: Wypożyczalnia Sprzętu Pielęgnacyjnego, Rehabilitacyjnego i Wspomagającego – Krosno ul. F. Czajkowskiego 49, 38-400 Krosno. Wykonawca uzgodni z Zamawiającym dzień i godzinę dostawy.
3. Warunki udziału w postępowaniu:
Oferent musi złożyć ofertę zgodnie z obowiązującym wzorem, zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
4. Wymagane dokumenty:
Oferta odpowiadająca wymogom formalnym, wg dołączonego formularza oferty (załącznik nr 1).
Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
5. Warunki płatności:
- Wypłata wynagrodzenia nastąpi po przedłożeniu rachunku/faktury, przelewem na konto podane przez Wykonawcę, w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury/rachunku.
- Wypłata nastąpi na podstawie sporządzonego protokołu odbioru, który zostanie podpisany przez przedstawicieli stron.
6. Kryterium oceny ofert:
Kryterium: cena brutto – 100%.
W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty związane z kompleksową realizacją przedmiotu zamówienia. Wszystkie rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w PLN. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Oferta musi być napisana czytelnie, w języku polskim. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z jego formą reprezentacji określoną w rejestrze handlowym lub w innym dokumencie.
7. Miejsce składania ofert:
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Krosna przy ulicy Lwowskiej 28a w pokoju nr 01, parter (kancelaria ogólna).
Koperta powinna być oznaczona poprzez podanie tytułu zamówienia:
„Dostawa materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu pn. „Poprawa kondycji zdrowotnej mieszkańców Krosna poprzez prowadzenie wypożyczalni sprzętu pielęgnacyjnego, rehabilitacyjnego i wspomagającego” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020”.
Nie otwierać przed dniem 03.12.2018 r. przed godz. 10:00.
8. Termin składania ofert upływa dnia 03.12.2018 r. o godz. 9:30.
9. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego przy ul. Lwowskiej 28 a w Krośnie, pokój nr 303 w dniu 03.12.2018 r. o godz. 10:00.
10. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z Oferentami jest:
1) Pan Tomasz Penar - Inspektor, Wydział Rozwoju Miasta i Obsługi Inwestorów
11. Sposób porozumiewania:
- pisemnie na adres: Urząd Miasta Krosna, Wydział Rozwoju Miasta i Obsługi Inwestorów, ul. Lwowska 28 a, 38-400 Krosno,
- za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: penar.tomasz@um.krosno.pl.
12. Adres strony internetowej, na której umieszczony jest przetarg: http://www.bip.umkrosno.pl/
Postępowanie przeprowadzone jest w trybie przetargowym, na podstawie § 10 Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotówkach równowartości 30 000 euro, stanowiącego załącznik do zarządzenia Nr 700/10 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 12 lutego 2010 r. zmienionego zarządzeniem Nr 1059/14 z dnia 15 kwietnia 2014 r.
Zawiadomienie Wykonawcy o wyborze jego oferty będzie jednocześnie zaproszeniem do zawarcia umowy.
13. Postanowienia końcowe:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
- unieważnienia postępowania bez podania przyczyny,
- zmiany treści ogłoszenia,
- żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców,
- poprawienia w ofercie Wykonawców ewentualnych oczywistych omyłek rachunkowych.
14. Załączniki do ogłoszenia:
- Załącznik nr 1 - Formularz oferty.
Data składania ofert:
2018-12-03 09:30:00
2018-12-03 09:30:00
powrót
Załączniki >>>
Pliki: | |||||
Lp. | Nazwa | Rozmiar | Typ | ||
1. | Załącznik nr 1 - Oferta | 79.54 Kb |