Jesteś tutaj:
Dostawa materiałów biurowych w ramach projektu pn. „Spojrzenie w przeszłość – dziedzictwo historyczno-kulturowe Krosna i Presova” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżet państwa w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Interreg V-A Polska - Słowacja 2014-2020
RI.042.78.11.2018.G Krosno, dnia 07.11.2018 r.
OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia poniżej 30 tys. euro
GMINA KROSNO, 38 - 400 Krosno, ul. Lwowska 28a tel. (13) 43 675 43,
faks (13) 43 628 65; NIP 684 - 00 - 13 - 798; REGON 000526989
OGŁASZA
dotyczące zamówienia poniżej 30 tys. euro
GMINA KROSNO, 38 - 400 Krosno, ul. Lwowska 28a tel. (13) 43 675 43,
faks (13) 43 628 65; NIP 684 - 00 - 13 - 798; REGON 000526989
OGŁASZA
że udzieli zamówienia na dostawę materiałów biurowych w ramach projektu pn. „Spojrzenie w przeszłość – dziedzictwo historyczno-kulturowe Krosna i Presova” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżet państwa w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Interreg V-A Polska - Słowacja 2014-2020
1. Adres strony internetowej na której zamieszczony jest przetarg: www.krosno.pl /BIP
2. Opis przedmiotu zamówienia:
MATERIAŁY BIUROWE
Lp. | Rodzaj | Minimalne parametry techniczne | Jednostka | Ilość |
1 | papier ksero |
- Format papieru A4 - Gramatura (g/m²) 80 - Białość (CIE) 153+/-3 - Nieprzezroczystość (%) 93 +/-2 - Grubość (µm) 106+/-3 - Gładkość (wg. testu Bendtsen) 200+/-50 |
ryza | 50 |
2 | płyty CD |
- pojemność : 700 MB - prędkość nagrywania : 52 x - pakowane po 25/50 szt. |
szt. | 350 |
3 | opakowania na płyty |
- koszulki foliowe - zawieszkowe - pojedyncze |
szt. | 350 |
4 | długopisy | niebieskie pióro żelowe | szt. | 70 |
5 | skoroszyty |
- zawieszkowe - niebieskie - format A4 - przednia okładka przeźroczysta, tylna kolorowa - wykonany ze sztywnego PCV - wyposażony w papierowy, wysuwany pasek do opisu - zaokrąglone rogi obu okładek |
szt. | 70 |
6 | koszulki na dokumenty |
- format A4 - zawieszkowe - przeźroczyste, foliowe - krystaliczne - 50 mic |
szt. | 700 |
7 | notesy |
- uniwersalne karteczki - 75 mm x 75mm - Ilość karteczek w jednym notesie : 100 - Gramatura: 70 gsm - Klej umieszczony wzdłuż dłuższego boku |
szt. | 70 |
8 | papier naklejkowy |
- uniwersalne etykiety samoprzylepne - gramatura: 143gsm (papier matowy) - kolor: biały - format A4 |
opak. po 100 szt. | 3 |
3. Termin i miejsce wykonania zamówienia:
Do dnia 19.11.2018 r. Miejsce dostawy: Urząd Miasta Krosna, ul. Lwowska 28a pok. 304.
4. Warunki udziału w postępowaniu:
Oferent musi złożyć ofertę zgodnie z obowiązującym wzorem, zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
5. Wymagane dokumenty:
Oferta odpowiadająca wymogom formalnym, wg dołączonego formularza oferty (załącznik nr 1).
Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność
z oryginałem przez Wykonawcę.
6. Warunki płatności:
a) Wypłata wynagrodzenia nastąpi po przedłożeniu rachunku/faktury, przelewem na konto podane przez Wykonawcę,
w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury/rachunku.
b) Wypłata nastąpi na podstawie sporządzonego protokołu odbioru, który zostanie podpisany przez przedstawicieli stron.
7. Kryterium oceny ofert:
Przy wyborze ofert, Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
- najniższa cena brutto - 100%
8. Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Krosna przy ulicy Lwowskiej 28a w pokoju nr 01, parter (kancelaria ogólna).
Koperta powinna być oznaczona poprzez podanie tytułu zamówienia – „Dostawa materiałów biurowych – Spojrzenie w przeszłość – dziedzictwo historyczno-kulturowe Krosna
i Presova” Nie otwierać przed dniem 14.11.2018 r. przed godz. 10:00
9. Termin składania ofert upływa dnia 14.11.2018 r. o godz. 9:30.
10. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego przy ul. Lwowskiej 28a w Krośnie, pokój nr 304 w dniu 14.11.2018 r. o godz. 10:00.
W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty związane z kompleksową realizacją przedmiotu zamówienia.
Wszystkie rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w PLN.
Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Oferta musi być napisana czytelnie, w języku polskim. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z jego formą reprezentacji określoną w rejestrze handlowym lub w innym dokumencie.
11. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z Oferentami jest:
Pani Izabela Urbanek 38-400 Krosno ul. Lwowska 28a, w godzinach 7.30 do 15.30, tel. kontaktowy 134743 304 – sprawy formalne i merytoryczne.
Sposób porozumiewania:
a) pisemnie na adres: Urząd Miasta Krosna, Wydział Rozwoju Miasta i Obsługi Inwestorów, ul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno
b) za pomocą poczty elektronicznej na adres: e-mail izabelaurbanek@um.krosno.pl
Zawiadomienie Wykonawcy o wyborze jego oferty będzie jednocześnie zaproszeniem do zawarcia umowy.
Data składania ofert:
2018-11-14 09:30:00
2018-11-14 09:30:00
powrót
Załączniki >>>
Pliki: | |||||
Lp. | Nazwa | Rozmiar | Typ | ||
1. | Wzór oferty. | 256.46 Kb |