Jesteś tutaj:
„Adaptacja pomieszczeń w budynku przy ul. Czajkowskiego 49 na potrzeby Zespołu Placówek Oświatowych w Krośnie” – Opracowanie dokumentacji projektowej”.
ZMIANY:
2017-10-17 14:51:37: | Dodano plik mapa.pdf | ||
2017-10-17 14:51:14: | Dodano plik Wzór umowy.pdf | ||
Więcej >>>
|
I.7011.647.1.2017.H
Krosno, dnia 2017-10-17
OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia poniżej 30 tys. EURO
GMINA MIASTO KROSNO , 38 - 400 Krosno ul. Lwowska 28A tel. 13 47-43-212 fax. 13 47-43-206 ; NIP 684 - 00 - 13 - 798 ; REGON 000526989
dotyczące zamówienia poniżej 30 tys. EURO
GMINA MIASTO KROSNO , 38 - 400 Krosno ul. Lwowska 28A tel. 13 47-43-212 fax. 13 47-43-206 ; NIP 684 - 00 - 13 - 798 ; REGON 000526989
OGŁASZA
że zamierza udzielić zamówienia na:
„Adaptacja pomieszczeń w budynku przy ul. Czajkowskiego 49 na potrzeby Zespołu Placówek Oświatowych w Krośnie” – Opracowanie dokumentacji projektowej”.
że zamierza udzielić zamówienia na:
„Adaptacja pomieszczeń w budynku przy ul. Czajkowskiego 49 na potrzeby Zespołu Placówek Oświatowych w Krośnie” – Opracowanie dokumentacji projektowej”.
- Opis przedmiotu zamówienia
- Opis przedemiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
- Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej na adaptację części budynku Zespołu Szkół Kształcenia Ustawicznego w Krośnie przy ul. Czajkowskiego na potrzeby internatu dla Zespołu Placówek Oświatowych w Krośnie.
Budynek zlokalizowany jest na działce nr ew. 1071/2 w obrębie ewidencyjnym Śródmieście.
W ramach przedmiotu niniejszego zamówienia należy zaprojektować adaptację części ww. budynku na potrzeby internatu dla młodzieży, z kuchnią oraz stołówką.
- Przy opracowaniu dokumentacji projektowej należy uwzględnić obowiązujące przepisy oraz wymagania jakie musi spełniać projektowany obiekt.
- Zakres prac projektowych określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia i obejmuje opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej, która winna zawierać w zależności od potrzeb wynikających z otrzymanych warunków, uzgodnień oraz przyjętych rozwiązań projektowych następujące opracowania:
- wykonanie inwentaryzacji szczegółowej budynku oraz przeprowadzenie badań potrzebnych do opracowania projektu (Zamawiający dysponuje wstępną inwentaryzacją budowlaną),
- opracowanie koncepcji adaptacji budynku na potrzeby internatu celem jej uzgodnienia z Zamawiającym – 2 egz. (koncepcja winna być opracowana w dwóch wariantach tj. I wariant – układ segmentów złożonych z 2 pokoi 2-osobowych oraz wspólnym węzłem sanitarnym; II wariant - pokoje 2-osobowe z węzłem sanitarnym),
- uzyskanie podkładu geodezyjnego syt. - wys. do celów projektowych, wymaganych wypisów, wyrysów, zgód właścicieli itp.,
- przygotowanie wniosków wraz z wymaganymi dokumentami i opracowaniami w celu uzyskania w imieniu Zamawiającego warunków, uzgodnień oraz wymaganych aktualnymi przepisami decyzji i pozwoleń (m.in. zgłoszenie robót itp.),
- opracowanie projektu budowlanego we wszystkich branżach wraz z opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami (zgodnie z art. 34 Prawa Budowlanego) – 4 egz.,
- przygotowanie materiałów do wniosku oraz wniosku o uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę wraz z wymaganymi dokumentami (art. 33 Prawa budowlanego) – 2 egz.,
- opracowanie projektu wykonawczego we wszystkich branżach – 3 egz.,
- opracowanie przedmiarów robót – 2 egz.,
- opracowanie kosztorysów inwestorskich – 2 egz.,
- opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych – 2 egz.,
- pozostałe inne opracowania niezbędne w celu wykonania zamówienia wynikające z wymagań jednostek opiniujących i uzgadniających bądź wynikające z przyjętych rozwiązań projektowych.
- Termin wykonania zamówienia:
- Strony ustalają następujące terminy realizacji zadania:
- rozpoczęcie prac: od dnia podpisania umowy,
- zakończenie prac: do dnia 31.05.2018 r.
- Przedmiot umowy będzie realizowany w dwóch etapach.
- Ustala się następujące terminy opracowania zakresów prac projektowych określonych w poszczególnych etapach:
- etap I – opracowanie koncepcji architektonicznej adaptacji budynku na potrzeby internatu – 1 miesiąc od dnia podpisania umowy,
- etap II – pozostały zakres prac projektowych – do dnia 31.05.2018 r.
3. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, spełniający warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4. Kryterium oceny ofert:
Najniższa cena – 100%.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.
6. Sposób i formę złożenia oferty określa sprcyfikacja istotnych warunków zamówienia.
7. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest: Elżbieta Polak - w godzinach pracy Urzędu, tel. 13 47 43 212 - Wydział Inwestycji Urzędu Miasta w Krośnie, ul. Lwowska 28a – II piętro, pokój 212.
Data składania ofert:
2017-10-23 23:59:00
2017-10-23 23:59:00
powrót
Załączniki >>>
Pliki: | |||||
Lp. | Nazwa | Rozmiar | Typ | ||
1. | SIWZ, Zał. Nr 1-3 | 124.00 Kb | |||
2. | Wzór umowy | 275.79 Kb | |||
3. | mapa | 501.43 Kb |