Jesteś tutaj:
„Wykonanie i dostawę nowych tablic rejestracyjnych i ramek do tablic rejestracyjnych oraz odbiór i złomowanie zużytych tablic rejestracyjnych dla Urzędu Miasta Krosna”
ZMIANY:
2017-11-08 00:00:00: | Dodano wynik do przetargu | ||||||||
2017-10-23 08:43:31: | Dodano plik Pytania i odpowiedzi.doc | ||||||||
Więcej >>>
|
OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia poniżej 30 tys. EURO
OGŁASZA, że zamierza udzielić zamówienia na:
„Wykonanie i dostawę nowych tablic rejestracyjnych i ramek do tablic rejestracyjnych oraz odbiór i złomowanie zużytych tablic rejestracyjnych dla Urzędu Miasta Krosna”
1. Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
30195000-2 Tablice
2. Przedmiot zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie i dostawę do siedziby Zamawiającego tablic rejestracyjnych zgodnych z wymogami i wzorami określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2016 r. poz. 1038), rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 585) wraz z ramkami do tablic rejestracyjnych. Przedmiot zamówienia (tablice rejestracyjne) winien posiadać certyfikat ITS.
Zamawiający informuje, że przewidywana ilość tablic rejestracyjnych oraz ramek do tablic rejestracyjnych w okresie trwania umowy wyniesie około:
- Tablice samochodowe zwyczajne jedno- i dwurzędowe, w tym wtórniki tych tablic - 3000 kompletów;
- Tablice motorowerowe, w tym wtórniki - 200 sztuk;
- Tablice na przyczepy zwyczajne jedno- i dwurzędowe, w tym wtórniki - 150 sztuk;
- Tablice motocyklowe/ciągnikowe, w tym wtórniki - 150 sztuk;
- Tablice indywidualne zwyczajne jedno- i dwurzędowe, w tym wtórniki tablic – 10 kompletów;
- Tablice zabytkowe zwyczajne jedno- i dwurzędowe, w tym wtórniki – 10 kompletów;
- Tymczasowe tablice rejestracyjne – 25 kompletów;
- Ramki do tablic rejestracyjnych samochodowych zwyczajnych jedno rzędowych – 3000 sztuk.
- Tablica samochodowa jednorzędowa zmniejszona (wg rozporządzenia Ministerstwa Infrastruktury i Budownictwa w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych, które wejdzie w życie z dniem 1 stycznia 2018 r.) – 10 szt.
3. Termin wykonania zamówienia:
Rozpoczęcie – 01.01.2018 r.
Zakończenie – 31.12.2018 r.
Terminy i ilość dostaw częściowych: pierwsza dostawa będzie realizowana w miesiącu styczniu 2018 roku, po podpisaniu umowy. Kolejna dostawa będzie realizowana w następnych miesiącach w terminie 3 dni od daty otrzymania przez wykonawcę informacji od Zamawiającego o aktualnym zapotrzebowaniu na przedmiot dostawy.
Sporadyczne zapotrzebowania na wtórniki tablic realizowane będą w ciągu 2 dni roboczych od daty otrzymania przez wykonawcę informacji od Zamawiającego o aktualnym zapotrzebowaniu na przedmiot dostawy (przesłanego faksem lub drogą elektroniczną).
4. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, spełniający warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
5. Kryterium oceny ofert: cena – 100%.
- Tablice samochodowe (jedno i dwurzędowe)+ wtórniki - 55 %
- Tablice motorowerowe + wtórniki - 4 %
- Tablice na przyczepy (jedno i dwurzędowe)+ wtórniki - 4 %
- Tablice motocyklowe/ciągnikowe + wtórniki - 4 %
- Tablice indywidualne (jedno i dwurzędowe)+ wtórniki - 2 %
- Tablice zabytkowe (jedno i dwurzędowe)+ wtórniki - 2 %
- Tymczasowe tablice rejestracyjne - 3 %
- Ramki do tablic rejestracyjnych samochodowych zwyczajnych jednorzędowych – 25 %
- Tablica samochodowa jednorzędowa zmniejszona - 1%
7. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczający jej nienaruszalność do upływu terminu otwarcia ofert.
Koperta powinna być oznaczona w następujący sposób:
Urząd Miasta Krosna Wydział Komunikacji i Transportu ul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno
Oferta na przetarg pn.: „Wykonanie i dostawa nowych tablic rejestracyjnych i ramek do tablic rejestracyjnych oraz odbiór i złomowanie zużytych tablic rejestracyjnych dla Urzędu Miasta Krosna”.
Nie otwierać przed 25 października 2017 r. przed godziną 11.00.
Termin składania ofert upływa w dniu 25 października 2017 r. do godz. 10.00 .
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Urzędu Miasta Krosna przy ul. Staszica 2, pokój nr 10 , w dniu 25 października 2017 r. o godz. 11.00.
8. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z wykonawcami jest:
Marcin Machowski - w poniedziałek - 7.30 – 16.30, wtorek - czwartek - 7.30 – 15.30, piątek - 7.30 - 14.30 tel. 13 47 43 714 - Wydział Komunikacji i Transportu Urzędu Miasta w Krośnie, ul. Staszica 2 – pokój 10.
Data składania ofert:
2017-10-25 10:00:00
2017-10-25 10:00:00
powrót
Załączniki >>>
Pliki: | |||||
Lp. | Nazwa | Rozmiar | Typ | ||
1. | SIWZ wraz z zał. 1 i 2 | 113.50 Kb | |||
2. | Załącznik nr 3 - wzór umowy | 40.00 Kb | |||
3. | Załącznik nr 4 - wzór ramki do tablic rejestracyjnych | 2.69 MB | |||
4. | Ogłoszenie - informacje dodatkowe | 10.50 Kb | |||
5. | Pytania i odpowiedzi | 12.00 Kb |