Włącz kontrast
Miasta Krosna
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana

eTablica ogłoszeń

ePUAP 2

Platforma zakupowa Gminy Miasto Krosno

Obrady Rady Miasta Krosna
Organizacja wystawy muzealnej „Krosno. Przeistoczenia” w Krośnie i Presovie (Słowacja) oraz zakup i dostawa sprzętu niezbędnego do jej realizacji

ZMIANY:
2017-05-23 13:49:13: Dodano wynik do przetargu
2017-05-09 13:45:04: Dodano plik oferta wystwa.doc
               
Krosno, dnia 8.05.2017 r.
RI.042.69.7.2017.G
 
OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia poniżej 30 tys. euro
GMINA  KROSNO, 38 - 400  Krosno,  ul. Lwowska  28a  tel. (13) 43 675 43,
faks  (13)  43 628 65; NIP  684 - 00 - 13 - 798;  REGON  000526989


OGŁASZA

że udzieli zamówienia na – Organizację wystawy muzealnej „Krosno. Przeistoczenia” w Krośnie i Presovie (Słowacja) oraz zakup i dostawę sprzętu niezbędnego do jej realizacji w ramach projektu pn. „Historia Miast w nowoczesnej odsłonie” współfinansowanego przez Unię Europejską
z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżet państwa
w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Interreg V-A Polska - Słowacja 2014-2020. 

1. Przedmiot zamówienia
 

1) Przygotowanie i realizacja wystawy, w zakresie:  
  1. przygotowania merytorycznego i koncepcji wystawy, analizy materiału, opracowania wartości merytorycznej, przygotowania materiałów na wystawę z uwzględnieniem następujących aspektów: wystawa powinna prezentować przemiany miasta Krosna na przestrzeni wieków, ukazane zarówno w aspekcie architektury miejskiej, krajobrazu przestrzeni jak i obyczajowości mieszkańców, na wystawie powinny być zaprezentowane nieistniejące obiekty zabytkowe, które pełniły ważne funkcje w historii miasta. Wystawa powinna łączyć zarówno tradycyjne metody prezentacji muzealnej jak i multimedialne rozwiązania rekonstrukcji historycznych czasów,
  2. zapewnienia odpowiedniego pomieszczenia/wnętrza do  efektownego wyeksponowania muzealiów w Krośnie i Presovie, pomieszczenie powinno być dostępne dla osób niepełnosprawnych,
  3. zapewnienia eksponatów na wystawę (min. 8 szt. drukowanych plansz ze zdjęciami o wym. 100x70 cm. oraz min. 30 szt. eksponatów stałych, w tym archiwalia),
  4. przygotowania i przeprowadzenia wernisaży wystawy w Krośnie,
  5. dystrybucji folderów do wystawy,
  6. współpracy przy realizacji wystaw z koordynatorami projektu – polskim i słowackim,
  7. opisu eksponatów w językach: polskim, słowackim, angielskim,
  8. na wystawie powinna znajdować się tablica informująca o organizacji wystawy i realizacji projektu wraz z odpowiednimi logami,
  9. transportu wystawy do Presova i z powrotem do Krosna,
  10. obsługi technicznej przewożonej wystawy oraz jej montażu w Presovie.
 
2) Przygotowanie graficzne i druk zaproszeń na wystawę:
  1. nakład: 120 egz., format: 95 x 195 mm, zadruk: 5+5 (cmyk + pantone), lakier UV wybiórczy,
  2. papier: kreda matowa, lakier UV wybiórczo, gramatura 220 g,
  3. dostawa zaproszeń 14 dni przed rozpoczęciem wystawy,
  4. zaproszenia powinny zawierać informację o dofinasowaniu wraz z odpowiednimi logami.
 
3) Przygotowanie graficzne i druk folderów z wystawy
  1. folder powinien posiadać formę przewodnika po historii miasta i jego wybitnych przedstawicielach,
  2. nakład: 1000 egz.,
  3. format: A-4 dwustronne, z bigowaniem,
  4. zadruk: 5/5 (cmyk + pantone), lakier UV wybiórczy,
  5. papier: kreda matowa, gramatura 200 g,
  6. minimalna liczba stron: 4,
  7. wersja językowa – polska, słowacka, angielska,
  8. do wykonania folderu wykonawca wykorzysta materiały do których posiada prawa autorskie,
  9. folder powinien zawierać informację o dofinasowaniu wraz z odpowiednimi logami.
 
4) Przygotowanie graficzne i druk plakatu na wystawę
  1. nakład: 60 egz.,
  2. format: A3,
  3. zadruk: 5/5 (cmyk + pantone),
  4. papier: kreda matowa, gramatura 170 g,
  5. dostawa plakatów 14 dni przed rozpoczęciem wystawy,
  6. plakaty powinny zawierać informację o dofinasowaniu wraz
    z odpowiednimi logami.
 
5) Przygotowanie graficzne i druk pocztówek okolicznościowych
  1. nakład: 3000 egz. (6 różnych rodzajów widokówek w tym 2 rodzaje
    z Presova),
  2. format: 105 x 145 mm,
  3. zadruk: 5/5 (cmyk + pantone), lakier UV wybiórczy,
  4. papier: kreda matowa, gramatura 350 g,
  5. do wykonania pocztówek wykonawca wykorzysta materiały do których posiada prawa autorskie,
  6. dostawa plakatów 7 dni przed rozpoczęciem wystawy,
  7. pocztówki powinny zawierać informację o dofinasowaniu wraz
    z odpowiednimi logami.
 
6) Przygotowanie graficzne i wydruk wielkoformatowy
  1. ilość: 5 szt.,
  2. opis techniczny: mesh - materiał PVC o strukturze siatki - 2 szt. (20 m2), baner - materiał PVC o konstrukcji plandeki - 3 szt. (30 m2),
  3. inne: cena powinna obejmować zgrzewanie i okucia montażowe
  4. do wykonania projektu wykonawca wykorzysta materiały do których posiada prawa autorskie
  5. umieszczenie wydruków wieloformatowych w terminie 7 dni na miejscach wskazanych przez osobę odpowiedzialną za realizacje projektu,
  6. wydruki wieloformatowe powinny zawierać informację o dofinasowaniu wraz z odpowiednimi logami.
     
 
7) Zakup i dostawa podestów ekspozycyjnych:
  1. ilość: 10 szt.,
  2. opis techniczny: podesty ekspozycyjne, wykonane z płyty warstwowej "DIBOND", koloru białego, z wewnętrzną konstrukcją wzmacniającą,
    z 1 demontowaną ścianką,
  3. wymiary: 1200 x 450 x 450 mm - 2 szt., 900 x 450 x 450 mm - 2 szt., 700 x 390 x 390 mm - 2 szt., 500 x 360 x 360 mm - 2 szt., 330 x 330 x 330 mm - 2 szt. 
  4. dostawa podestów 7 dni przed rozpoczęciem wystawy,
  5. na podestach powinna zostać zamieszczona informacja o dofinasowaniu wraz z odpowiednimi logami.
8) Zakup i dostawa aluram:  
  1. ilość: 20 szt.,
  2. opis techniczny: rama aluminiowa z profilu anodowanego w kolorze srebrnym, front z plexi w wersji antyrefleksyjnej, tył z płyty HDF
    o grubości 3 mm, z trwałym zaczepem do powieszenia na ścianie,
  3. wymiary: 700 x 1000 mm
  4. dostawa aluram 7 dni przed rozpoczęciem wystawy
  5. na aluramach powinna zostać umieszczona informacja o dofinasowaniu wraz z odpowiednimi logami.

9) Zakup i dostawa ramek cyfrowych
  1. ilość: 5 szt.,
  2. przekątna ekranu: 13,3”,
  3. format ekranu: 16:9,
  4. rozdzielczość: 1920 x 1080,
  5. rodzaj zasilania: sieciowe,
  6. format plików: avi, divx, h.264, jpeg, mjpeg, mpeg 1, mpeg 2, mpeg 4, xvid,
  7. nośnik: karta SD, SDHC, MMC,
  8. sterowanie: pilot, panel dotykowy,
  9. dodatkowe wyposażenie: uchwyt do montażu ściennego, karta sdhc 32 GB, zasilacz,
  10. dostawa ramek 7 dni przed rozpoczęciem wystawy.
  11. na ramkach powinna zostać umieszczona informacja o dofinasowaniu wraz z odpowiednimi logami.

2. Przy realizacji wszystkich działań wykonawca powinien ściśle współpracować z personelem projektu oraz innymi osobami wskazanymi przez koordynatora projektu. Wszystkie materiały graficzne przed ostatecznym drukiem powinny posiadać akceptację osoby odpowiedzialnej za realizację projektu. 
 
3. Termin realizacji zamówienia: czerwiec – październik 2017 r.
 
4. Warunki udziału w postępowaniu:
 
1)Doświadczenie w zakresie wykonania co najmniej dwóch działań odpowiadających swoim rodzajem usłudze (zał. 2), dokument poświadczający należyte wykonanie działania.
2) Dokumentem poświadczającym mogą być np. referencje bądź w przypadku braku możliwości dołączenia referencji, oświadczenie wykonawcy.
 
5. Wymagane dokumenty:
1) Oferta odpowiadająca wymogom formalnym, wg dołączonego formularza oferty - zał. 1.
2) Wykaz wiedzy i doświadczenia z załącznikami – zał. 2.
 
Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność
z oryginałem przez Wykonawcę.
 
6. Wadium
Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium przez Wykonawców.
 
7. Kryterium oceny ofert: cena 100%
W cenie należy uwzględnić wszystkie koszty związane z kompleksową realizacją przedmiotu zamówienia.
Przed oceną ofert Zamawiający sprawdzi formalną stronę uczestnictwa Wykonawcy
w postępowaniu i określi czy każda z ofert spełnia wymagane warunki oraz czy została prawidłowo podpisana.
Zamawiający zastrzega sobie na etapie oceny ofert możliwość żądania dodatkowych wyjaśnień dotyczących jej treści.
 
8. Warunki płatności:
a) Wypłata wynagrodzenia nastąpi terminie 14 dni po przedłożeniu rachunku/faktury, przelewem na konto podane przez Wykonawcę w dwóch ratach:
- I rata po realizacji wystawy w Krośnie (pkt. 1,2,3,5,8,9,10,11 określony we wzorze oferty),
- II rata po realizacji wystawy w Presovie (pkt. 4,6,7 określony we wzorze oferty).
b) Wypłata nastąpi na podstawie sporządzonych protokołów odbioru i wykonania usług, które zostaną podpisane przez przedstawicieli stron.
 
9. Miejsce i termin składania ofert:
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Krosna przy ulicy  Lwowskiej 28a w pokoju nr 01, parter (kancelaria ogólna).
 
Koperta powinna być oznaczona poprzez podanie tytułu zamówienia – napis Organizacja wystawy muzealnej „Krosno. Przeistoczenia”. Nie otwierać przed dniem 18 maja 2015 r. przed godz. 12:30.
 
10. Termin składania ofert upływa dnia 17 maja 2017 r. o  godz. 12.00.
 
11. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego przy ul. Lwowskiej 28a w Krośnie, pokój nr 304 w  dniu 18 maja 2017 r. o godz. 12:30.
 
W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty związane z kompleksową realizacją przedmiotu zamówienia.
Wszystkie rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w PLN.
Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Oferta musi być napisana czytelnie, w języku polskim. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z jego formą reprezentacji określoną
w rejestrze handlowym lub w innym dokumencie.
 
12. Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:
 
- Pani Izabela Urbanek – Inspektor, Wydział Rozwoju Miasta i Obsługi Inwestorów, urbanek.izabela@um.krosno.pl.  
- Pani Małgorzata Błaż – Inspektor, Wydział Kultury i Sportu, 38-400 Krosno ul. Lwowska 28a, w godzinach 7.30 do 15.30, tel. kontaktowy 13 47 43 334.
Sposób porozumiewania:
a) pisemnie na adres: Urząd Miasta Krosna, Wydział , ul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno,
b) za pomocą poczty elektronicznej na adres: e-mail: urbanek.izabela@um.krosno.pl.

13. Adres strony internetowej na której umieszczony jest przetarg: http://www.bip.umkrosno.pl/
Postępowanie przeprowadzone jest w trybie przetargowym, na podstawie § 10 Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotówkach równowartości 30 000 euro, stanowiącego załącznik do zarządzenia Nr 700/10 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 12 lutego 2010 r. zmienionego zarządzeniem Nr 1059/14 z dnia 15.04.2014 r.
Zawiadomienie Wykonawcy o wyborze jego oferty będzie jednocześnie zaproszeniem do zawarcia umowy.
 
14. Postanowienia końcowe
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) unieważnienia postępowania bez podania przyczyny;
b) zmiany treści ogłoszenia;
c) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców.
 


 
Data składania ofert:
2017-05-17 12:00:00
powrót
Przetarg został rozstrzygnięty (archiwum)
Podmiot publikującyumkrosno
WytworzyłBłaż Małgorzata 2017-05-09 13:43:00
PublikującyMałgorzata Błaż 2017-05-09 13:43:00
Modyfikował(a) Małgorzata Błaż 2017-05-23 13:49:13
Załączniki >>>
Pliki:
Lp. Nazwa RozmiarTyp
1. druk oferty 100.00 KbPlik doc

Urząd Miasta Krosnaul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno tel. (0048) 13-43 67 543 email: um@um.krosno.pl
Wygenerowano: 20 kwietnia 2024r. 15:08:43
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.