Włącz kontrast
Miasta Krosna
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana

eTablica ogłoszeń

ePUAP 2

Platforma zakupowa Gminy Miasto Krosno

Obrady Rady Miasta Krosna
„Rozwój transportu niskoemisyjnego na obszarze Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Krosno”

ZMIANY:
2016-09-22 14:35:18: Dodano wynik do przetargu
2016-09-12 15:41:20: Dodano plik wzór umowy.pdf
Więcej >>>
2016-09-12 15:41:20: Dodano plik Opracowanie pn. Wielkość popytu na usługę komunikacji miejskiej w Krośnie i w gminach ościennych wchodzących skład MOF Krosno wraz z koncepcją optym.pdf
2016-09-12 15:41:20: Dodano plik Załącznik nr 2 - wykaz wiedzy i doświadczenia.doc
2016-09-12 15:41:20: Dodano plik załącznik nr 1 - wzór oferty.doc
2016-09-12 15:41:20: Dodano plik Zał 3 do opracowania pn. Wielkość popytu na usługę komunikacji miejskiej w Krośnie i w gminach ościennych wchodzących skład MOF Krosno wraz z konce.pdf
2016-09-12 15:41:20: Dodano plik Zał 2 do opracowania pn. Wielkość popytu na usługę komunikacji miejskiej w Krośnie i w gminach ościennych wchodzących skład MOF Krosno wraz z konce.pdf
2016-09-12 15:41:20: Dodano plik Zał 1 do opracowania pn. Wielkość popytu na usługę komunikacji miejskiej w Krośnie i w gminach ościennych wchodzących skład MOF Krosno wraz z konce.pdf
Opracowanie dokumentacji aplikacyjnej dla projektu pn. „Rozwój transportu niskoemisyjnego na obszarze Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Krosno”
RI.041.63.10.2016.E                                                                                            Krosno, 12 września 2016 r.
 

OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia o wartości poniżej 30 tys. euro
GMINA MIASTO KROSNO
ul. Lwowska 28 A, 38-400 Krosno, tel. 13 47 43 560,
faks  13 43 628 65; NIP  684-00-13-798;  REGON  370440809

ogłasza, że zamierza udzielić zamówienia dotyczącego opracowania dokumentacji aplikacyjnej dla projektu pn. „Rozwój transportu niskoemisyjnego na obszarze Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Krosno”.


1. Tryb postępowania
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargowym, na podstawie § 10 Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro, stanowiącego załącznik do zarządzenia Nr 700/10 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 12 lutego 2010 r. w sprawie ustalenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro zmienionego Zarządzeniem Nr 1059/14 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 15.04.2014 r.
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020 w sprawie udzielania zamówień współfinansowanych ze środków EFRR, w stosunku do których nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych.
 
2. Opis przedmiotu zamówienia
2.1. Opis przedmiotu zamówienia:
Opracowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji niezbędnej do ubiegania się o dofinansowanie projektu pn. „Rozwój transportu niskoemisyjnego na obszarze Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Krosno” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 - Oś priorytetowa V Infrastruktura komunikacyjna, Działanie 5.4 Niskoemisyjny transport miejski, tj.:
  1. Studium wykonalności projektu zgodnie z instrukcją do opracowania studium wykonalności – niskoemisyjny transport miejski, stanowiącą załącznik nr 5 do Regulaminu konkursu ogłoszonego przez Zarząd Województwa Podkarpackiego (numer naboru: RPPK.05.04.00-IZ.00-18-001/16), w tym do przygotowania w ramach opracowywanego Studium wykonalności  Analiz ruchu dla projektów transportu miejskiego (rozdział 6.1 Studium).
    W celu prawidłowego przygotowania oferty, Gmina Miasto Krosno udostępnia przygotowany w miesiącu sierpniu 2016 r. dokument pn. „Wielkość popytu na usługę komunikacji miejskiej w Krośnie i w gminach ościennych wchodzących skład MOF Krosno wraz z koncepcją optymalizacji podaży jej usług”, który dołączony został do dokumentacji związanej z planowanym do udzielenia zamówieniem.
  2. Specyfikacji dotyczącej kryteriów oceny merytorycznej jakościowej projektu, zgodnej z wytycznymi określonymi w naborze nr RPPK.05.04.00-IZ.00-18-001/16.
Wszystkie dokumenty będące przedmiotem zamówienia należy złożyć w wersji papierowej – w 3 egzemplarzach.
Do wersji papierowej studium wykonalności należy załączyć jego wersję elektroniczną (w postaci pliku edytora tekstu MS Word oraz pliku w formacie PDF) wraz z analizą finansową i ekonomiczną w aktywnym arkuszu kalkulacyjnym.
Analiza finansowa i ekonomiczna, która jest wymaganym załącznikiem do studium wykonalności, powinna być opracowana w aktywnym arkuszu kalkulacyjnym, jako materiał niezbędny do oceny projektu. Przedstawieniearkuszakalkulacyjnegowwersjielektronicznejniezwalniazobowiązku zaprezentowania w treści studium analiz i obliczeń wraz z konkretnym uzasadnieniem.
 
2.2. Okres gwarancji:
Wykonawca będzie zobowiązany do wprowadzenia wszelkich poprawek dotyczących przedmiotu zamówienia, jakie pojawią się w trakcie każdego etapu oceny projektu oraz doprowadzenia przedmiotu zamówienia do formy spójnej z dokumentacją aplikacyjną.
 
3. Termin realizacji zamówienia:
a) rozpoczęcie prac: od dnia podpisania umowy,
b) zakończenie prac: do dnia 12 października 2016 r.

4. Warunki udziału w postępowaniu.
4.1. W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
4.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia. Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku:
W celu wykazania spełnienia warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawcy muszą wykazać, iż dysponują wiedzą oraz doświadczeniem niezbędnym do realizacji niniejszego zamówienia, czego potwierdzeniem jest realizacja przez Wykonawcę:
  1. co najmniej jednej analizy ruchu dla projektów z zakresu transportu publicznego;
  2. co najmniej jednego studium wykonalności projektu z zakresu gospodarki niskoemisyjnej.
Oferty Wykonawców, którzy nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostaną odrzucone, tj. oferty nie będą brane pod uwagę przy ocenie.
4.3. W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
a) wypełniony formularz: oferty przetargowej (załącznik nr 1),
b) wykaz usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wraz z podaniem ich przedmiotu i wartości, daty i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane – wzór wykazu zawiera załącznik nr 2 do Ogłoszenia.
c) dokumenty potwierdzające, że usługi wskazane w wykazie zostały wykonane należycie (np. poświadczenia, referencje).
4.4. Dokumenty wymienione w niniejszym dziale należy składać w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W celu skutecznego potwierdzenia za zgodność z oryginałem złożonych kopii dokumentów wymagana jest formuła „za zgodność z oryginałem” lub inna tożsama znaczeniowo.
 
5. Warunki płatności
Wynagrodzenie będzie płatne przelewem na podstawie faktury na rachunek bankowy Wykonawcy. Należności będą uregulowane w terminie do 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury na Gminę Miasto Krosno. Podstawą wystawienia faktury będzie protokół odbioru, podpisany przez strony umowy tj. Gminę Miasto Krosno oraz Wykonawcę.

6. Sposób przygotowania ofert, termin i miejsce otwarcia ofert
  1. Oferta powinna być sporządzona zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
  2. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
  3. Ofertę należy umieścić w zamkniętej kopercie z następującym oznaczeniem:
Urząd Miasta Krosna
Wydział Rozwoju Miasta i Obsługi Inwestorów
ul. Lwowska 28 A
38-400 Krosno
Oferta na przetarg pod nazwą: Opracowanie dokumentacji aplikacyjnej dla projektu pn. „Rozwój transportu niskoemisyjnego na obszarze Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Krosno”
Nie otwierać przed 20 września  2016 r. przed godz. 10.00.
  1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Miasta Krosna, ul. Lwowska 28 A, 38-400 Krosno, pokój 01 – kancelaria ogólna w terminie do  20 września  2016 r. do godz. 9.00. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Urzędu Miasta Krosna, ul. Lwowska 28 A, pokój 303, w dniu 20 września 2016 r. o godz. 10.00.
 
7. Termin związania ofertą
Wykonawca jest związany ofertą w terminie 14 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert.

8. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami
Osobą wyznaczoną do kontaktów z Wykonawcami jest Marcin Kustroń, Zastępca Naczelnika Wydziału Rozwoju Miasta i Obsługi Inwestorów. Sposób porozumiewania się:
  1. pocztą elektroniczną – kustron.marcin@um.krosno.pl;
  2. faksem – 13 43 628 65
9. Wadium
Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium przez Wykonawców.

10. Kryterium oceny ofert:
10.1. Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następujących kryteriów oceny ofert: Cena – 100%
Sposób przyznania punktów w kryterium „cena”:
 
cena najniższa
---------------------------      x 100 pkt x znaczenie kryterium 100 %
cena oferty ocenianej
 
W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia.
 
11. Postanowienia końcowe
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
  1. zmiany warunków przetargu;
  2. żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców.
 

 
Data składania ofert:
2016-09-20 09:00:00
powrót
Przetarg został rozstrzygnięty (archiwum)
Podmiot publikującyumkrosno
WytworzyłKustroń Marcin 2016-09-12 15:18:00
PublikującyMarcin Kustroń 2016-09-12 15:18:00
Modyfikował(a) Marcin Kustroń 2016-09-22 14:35:18
Załączniki >>>
Pliki:
Lp. Nazwa RozmiarTyp
1. Zał 1 do opracowania pn. Wielkość popytu na usługę komunikacji miejskiej w Krośnie i w gminach ościennych wchodzących skład MOF Krosno wraz z konce 8.18 MBPlik pdf
2. Zał 2 do opracowania pn. Wielkość popytu na usługę komunikacji miejskiej w Krośnie i w gminach ościennych wchodzących skład MOF Krosno wraz z konce 8.19 MBPlik pdf
3. Zał 3 do opracowania pn. Wielkość popytu na usługę komunikacji miejskiej w Krośnie i w gminach ościennych wchodzących skład MOF Krosno wraz z konce 1.68 MBPlik pdf
4. załącznik nr 1 - wzór oferty 52.50 KbPlik doc
5. Załącznik nr 2 - wykaz wiedzy i doświadczenia 34.00 KbPlik doc
6. Opracowanie pn. Wielkość popytu na usługę komunikacji miejskiej w Krośnie i w gminach ościennych wchodzących skład MOF Krosno wraz z koncepcją optym 7.64 MBPlik pdf
7. wzór umowy 235.42 KbPlik pdf

Urząd Miasta Krosnaul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno tel. (0048) 13-43 67 543 email: um@um.krosno.pl
Wygenerowano: 17 kwietnia 2024r. 00:48:54
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.