Włącz kontrast
Miasta Krosna
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana

eTablica ogłoszeń

ePUAP 2

Platforma zakupowa Gminy Miasto Krosno

Obrady Rady Miasta Krosna
Zorganizowanie wizyty studyjnej do Trondheim (Norwegia) dla 9 osób w ramach projektu pn.: „Zwiększenie dostępu do informacji dotyczącej ochrony i promocji zdrowia dla osób starszych poprzez prowadzenie Centrum Aktywności Seniora INFOSENIOR oraz wdrożenie profilaktycznych wizyt domowych”

ZMIANY:
2016-04-14 10:59:39: Dodano wynik do przetargu
2016-04-05 09:13:36: Dodano plik załącznik nr 2 - wykaz doswiadczenia.doc
Więcej >>>
2016-04-05 09:13:10: Dodano plik załącznik nr 1 - oferta.doc
2016-04-05 09:12:09: Dodano plik wzor umowy_wizyta_studyjna_trondheim.pdf

RI.042.52.3.2016.M                                                                           Krosno, 4 kwietnia 2016 r.


OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia o wartości poniżej 30 tys. euro
GMINA MIASTO KROSNO
ul. Lwowska 28 A, 38-400 Krosno, tel. 13 47 560,
faks  13 43 628 65; NIP  684-00-13-798
 

ogłasza, że zamierza udzielić zamówienia na zorganizowanie wizyty studyjnej do Trondheim (Norwegia) dla 9 osób w ramach projektu pn.: „Zwiększenie dostępu do informacji dotyczącej ochrony i promocji zdrowia dla osób starszych poprzez prowadzenie Centrum Aktywności Seniora INFOSENIOR oraz wdrożenie profilaktycznych wizyt domowych” współfinansowanego ze środków Funduszu Współpracy Dwustronnej Mechanizmu Finansowego EEA i Norweskiego Mechanizmu Finansowego.

1. Tryb postępowania
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z wytycznymi Ministra Infrastruktury i Rozwoju w zakresie udzielania zamówień w ramach Mechanizmu Finansowego EOG 2009-2014 oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014, do których nie ma zastosowania ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargowym, na podstawie § 10 Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro, stanowiącego załącznik do zarządzenia Nr 700/10 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 12 lutego 2010 r. w sprawie ustalenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro zmienionego Zarządzeniem Nr 1059/14 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 15.04.2014 r.

2. Przedmiot zamówienia

2.1. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie wizyty studyjnej do Trondheim (Norwegia) dla 9 osób w ramach projektu pn.: „Zwiększenie dostępu do informacji dotyczącej ochrony i promocji zdrowia dla osób starszych poprzez prowadzenie Centrum Aktywności Seniora INFOSENIOR oraz wdrożenie profilaktycznych wizyt domowych” współfinansowanego ze środków Funduszu Współpracy Dwustronnej Mechanizmu Finansowego EEA i Norweskiego Mechanizmu Finansowego.
Zakres usługi obejmuje zorganizowanie wizyty studyjnej  w dniach 27 – 30 kwietnia 2016 r. do Trondheim w Norwegii dla 9 osób.

Szczegółowy zakres usługi obejmuje:

1) zapewnienie dojazdu busem z Krosna na lotnisko w Polsce zlokalizowane w odległości do 250 km od Krosna dla 9 osób,
2) dostawa biletów lotniczych dla 9 osób na przelot w dniu 27.04.2016 r. z lotniska w Polsce zlokalizowanego w odległości do 250 km od Krosna na lotnisko Trondheim w Norwegii (bagaż podręczny i rejestrowany),

Zamawiający dopuszcza jedno międzylądowanie.

3) dostawa biletów dla 9 osób na transport autobusem kursowym w dniu 27.04.2016 r. z lotniska Trondheim do centrum Trondheim (w pobliżu miejsca zakwaterowania),

4) zakwaterowanie wraz ze śniadaniem dla 9 osób w terminie 27.04.2016 – 30.04.2016 r. w hotelu zlokalizowanym w pobliżu Urzędu Gminy Trondheim, ul. Erling Skakkes gate 14 (tj. do 1 km),
5) dostawa biletów dla 9 osób na transport autobusem kursowym w dniu 30.04.2016 r. z centrum Trondheim na lotnisko Trondheim,
6) dostawa biletów lotniczych dla 9 osób na przelot w dniu 30.04.2016 r. z lotniska Trondheim w Norwegii na lotnisko w Polsce zlokalizowane w odległości do 250 km od Krosna,
 
Zamawiający dopuszcza jedno międzylądowanie.

7) zapewnienie dojazdu busem z lotniska w Polsce do Krosna dla 9 osób,
8) ubezpieczenie na czas podróży w terminie 27.04.2016 r. – 30.04.2016 r. dla 8 osób. Polisa ubezpieczeniowa powinna obejmować:
a) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej obejmujące ewentualne szkody wyrządzone podczas wyjazdu,
b) pakiet NNW (następstwa nieszczęśliwych wypadków) umożliwiający np. niespodziewany powrót do kraju w przypadku choroby,

ubezpieczenie pokrywające koszty leczenia w kraju realizacji wyjazdu zostanie zapewnione w ramach Europejskiej Karty Ubezpieczenia Zdrowotnego (EKUZ).

3. Termin realizacji zamówienia:
1) dostarczenie Zamawiającemu biletów lotniczych w formie papierowej, polisy oraz pisemnego potwierdzenia rezerwacji hotelu do dnia 20.04.2016 r.
2) zakończenie realizacji usługi: 30.04.2016 r.

4. Warunki udziału w postępowaniu:
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą następujące dokumenty:
1) wypełniony formularz oferty - Załącznik Nr 1,
2) kosztorys ofertowy z podaniem cen w złotych polskich w podziale na cztery grupy:
    a) bilety lotnicze,
    b) transport na terenie Polski i Norwegii na i z lotniska,
    c) zakwaterowanie ze śniadaniem,
    d) ubezpieczenie,
3) aktualny odpis z rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o usługach turystycznych (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 187) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (CEIDG), potwierdzające świadczenie usług agenta turystycznego wraz z informacją, jakiego organizatora turystyki reprezentuje oraz potwierdzoną za zgodność kserokopią umowy agencyjnej,
4) wykaz wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia – co najmniej 40 000 zł brutto, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy – w tym okresie, (co najmniej jedno zamówienie) z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca – Załącznik Nr 2.
5) potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w art. 5 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o usługach turystycznych (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 187) w zakresie odpowiedzialności cywilnej wobec klientów, obejmującej ubezpieczenie na kwotę co najmniej 50.000 zł (potwierdzenie opłacenia polisy, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia).

Wszystkie dokumenty winny być sporządzone w języku polskim. Dokumenty stanowiące załącznik nr 1, załącznik nr 2 oraz kosztorys powinny być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z jego formą reprezentacji określoną w rejestrze organizatorów turystyki i pośredników turystycznych lub w innym dokumencie. Pozostałe dokumenty wymienione w pkt 5. ppkt 3 i 5 należy składać w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
 Niezłożenie wszystkich wymienionych w niniejszym pkt. dokumentów będzie skutkować odrzuceniem oferty Wykonawcy, tj. oferta nie będzie brana pod uwagę przy ocenie.

5. Warunki płatności
Wynagrodzenie za wykonanie usługi będzie płatne przelewem na podstawie faktury na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie do 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. Podstawą wystawienia faktury będzie protokół odbioru podpisany przez strony umowy tj. Gminę Miasto Krosno oraz Wykonawcę.

6. Miejsce i termin składania ofert
a) Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący  zachowanie poufności jej treści oraz  zabezpieczający jej nienaruszalność do upływu terminu otwarcia ofert.
b) Ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Miasta Krosna, ul. Lwowska 28 A, 38-400 Krosno, pokój 01 – kancelaria ogólna w nieprzekraczalnym terminie do 12 kwietnia 2016 r. do godz. 12.00. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w siedzibie Urzędu Miasta Krosna, ul. Lwowska 28 A, pokój 304, w dniu 12 kwietnia 2016 r. o godz. 12.15.
c) Ofertę należy umieścić w zamkniętej kopercie z następującym oznaczeniem:

Urząd Miasta Krosna
Wydział Rozwoju Miasta i Obsługi Inwestorów
ul. Lwowska 28 A
38-400 Krosno

Oferta na zorganizowanie wizyty studyjnej do Trondheim (Norwegia) dla 9 osób w ramach projektu: „Zwiększenie dostępu do informacji dotyczącej ochrony i promocji zdrowia dla osób starszych poprzez prowadzenie Centrum Aktywności Seniora INFOSENIOR oraz wdrożenie profilaktycznych wizyt domowych”.

Nie otwierać do dnia 12 kwietnia 2016 r. do godz. 12.15.


7. Termin związania ofertą
Wykonawca jest związany ofertą w terminie 7 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert.

8. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami
Osobami wyznaczonymi do kontaktów z Wykonawcami są:
Laura Starowiejska – koordynator merytoryczny projektu. Sposób porozumiewania się:
a) pocztą elektroniczną – starowiejska.laura@um.krosno.pl
b) telefonicznie 13 47 439 04.

Agnieszka Rajchel – koordynator finansowy, Inspektor Wydziału Rozwoju Miasta i Obsługi Inwestorów. Sposób porozumiewania się:
a) pocztą elektroniczną – rajchel.agnieszka@um.krosno.pl;
b) telefonicznie 13 47 433 04.
c) faksem – 13 47 433 03.

9. Wadium
Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium przez Wykonawców.

10. Ocena ofert
Przed oceną ofert Zamawiający sprawdzi formalną stronę uczestnictwa Wykonawcy w postępowaniu.

Zamawiający zastrzega sobie na etapie oceny ofert możliwość żądania dodatkowych wyjaśnień dotyczących jej treści.

Przy wyborze ofert, Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium :

Najniższa cena brutto - 100%

W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia.

Zamawiający niezwłocznie zawiadomi pisemnie wybranego Wykonawcę, że jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.

Zawiadomienie Wykonawcy o wyborze jego oferty będzie jednocześnie zleceniem wykonania przedmiotowego zamówienia oraz zaproszeniem do zawarcia umowy.

11. Postanowienia końcowe
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) zmiany treści ogłoszenia;
b) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców.
Data składania ofert:
2016-04-12 12:00:00
powrót
Przetarg został rozstrzygnięty (archiwum)
Podmiot publikującyumkrosno
WytworzyłTrojanowska Miranda 2016-04-04 16:05:00
PublikującyPaulina Barut 2016-04-05 09:05:00
Modyfikował(a) Paulina Barut 2016-04-14 10:59:39
Załączniki >>>
Pliki:
Lp. Nazwa RozmiarTyp
1. Wzór umowy 176.57 KbPlik pdf
2. Załącznik 1 53.50 KbPlik doc
3. Załącznik 2 57.00 KbPlik doc

Urząd Miasta Krosnaul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno tel. (0048) 13-43 67 543 email: um@um.krosno.pl
Wygenerowano: 20 kwietnia 2024r. 07:00:32
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.