Włącz kontrast
Miasta Krosna
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana

eTablica ogłoszeń

ePUAP 2

Platforma zakupowa Gminy Miasto Krosno

Obrady Rady Miasta Krosna
„Bieżące utrzymanie i konserwacja fontann na terenie miasta Krosna w 2016 roku ”
Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie i konserwacja dwóch fontann na terenie miasta Krosna.
KS.7021.5.1.2016.E                                                                            Krosno, dnia 05.02.2016r.
 

OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia poniżej 30 tyś. euro

GMINA  KROSNO, 38 - 400  Krosno,  ul. Lwowska  28a  tel. (13) 43 675 43,
fax  (13)  43 628 65; NIP  684 - 00 - 13 - 798 ;  REGON  000526989

ogłasza
że  udzieli  zamówienia  w  trybie  przetargowym na  wykonanie  usługi pn. „Bieżące utrzymanie  i  konserwacja  fontann  na  terenie  miasta  Krosna  
w  2016 roku ”

1.    Opis przedmiotu zamówienia wg  Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
50760000-0 - usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej
50800000-3 – różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

2.    Adres strony internetowej na której zamieszczony jest przetarg : www.krosno.pl/BIP

3.    Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie i konserwacja dwóch fontann na terenie miasta Krosna.

4.    Zakres rzeczowy zamówienia  obejmuje:
W ramach zadania przewiduje się uruchomienie fontann, bieżące utrzymanie w ruchu ciągłym od godziny 700 do 2300 przez 7 dni w tygodniu  oraz zamknięcie i przygotowanie na okres zimy.
Bieżące utrzymanie i konserwację fontann należy prowadzic zgodnie z instrukcją  obsługi. Szczegółowy zakres prac dla poszczególnych obiektów obejmuje wykonanie nastepujących czynności:   

4.1    Fontanna ul. Rynek
1)    Demontaż pokrycia zabezpieczającego nieckę fontanny wraz z przewiezieniem oraz
zabezpieczeniem drewnianych segmentów przez Wykonawcę we własnym zakresie. Prace demontażowe należy wykonać w sposób fachowy, aby nie uszkodzić poszczególnych elementów  składowych pokrycia. Elementy drewniane podestu należy  zmagazynować w suchym pomieszczeniu.
2)    Przed uruchomieniem  fontanny na rozpoczęcie sezonu należy przeprowadzić dokładne umycie maszynowni oraz niecki fontanny i oczyszczenie obudowy z piaskowca środkami odpowiednimi do danego gatunku płytek i kamienia oraz dokonać montażu  uprzednio zdjętych urządzeń wodnych i elektrycznych.
3)    Utrzymanie fontanny w ruchu ciągłym ( 7 dni w tygodniu).
4)    Całodobowy dozór i kontrola działania fontanny.
5)    Bieżący przegląd i konserwacja urządzeń elektrycznych, mechanicznych, wodociągowych oraz urządzeń pompowni.
6)    Chemiczne i biologiczne oczyszczanie wody w fontannie – dozowanie środków odkażających i glonobójczych - zgodnie ze wskazówkami zawartymi w obowiązującej instrukcji obsługi.
7)    Czyszczenie filtrów przy pompach oraz dysz i płukanie filtrów piaskowych,
8)    Czyszczenie ścian i dna fontanny środkami odpowiednimi do danego rodzaju płytek oraz piaskowca – przynajmniej raz w miesiącu.
9)    Czyszczenie lustra wody poprzez zbieranie zanieczyszczeń 2 x dziennie w godzinach rannych i popołudniowych, wybieranie piasku, kamieni z dna fontanny – na bieżąco oraz utrzymywanie czystości wokół fontanny.
10)    Wykonanie i przedłożenie Zamawiającemu protokółu  z pomiarów skuteczności uziemienia i sprawności urządzeń elektrycznych w terminie 3 dni licząc od dnia jej uruchomienia. Stwierdzone usterki i niedociągnięcia mające wpływ na estetykę i prawidłowe funkcjonowanie fontanny  należy  usunąć we własnym zakresie w terminie do dwóch dni od dnia ich stwierdzenia.  
11)    Napełnianie lub odpowiednio spuszczanie wody z niecki -  w razie potrzeby.
12)    Oczyszczanie odpływów, filtrów oraz udrażnianie dysz.
13)    Regulacja czasowego oświetlenia oraz utrzymanie sprawności oświetlenia fontanny.  
14)    Odczytywanie wskazań licznika zużycia wody raz w miesiącu i przekazywanie danych do Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Krosna.
15)    Każdorazowe zgłaszanie telefoniczne i pisemne Zamawiającemu uszkodzeń i awarii urządzeń fontanny.
16)    Zapewnienie całodobowego kontaktu telefonicznego i gotowości do szybkiego usunięcia awarii we wszystkie dni tygodnia, a w tym w niedzielę i w święta - w sytuacjach awaryjnych.
17)    Zgłaszanie Zamawiającemu zapotrzebowania na zakup chemikalii niezbędnych dla dezynfekcji wody.
18)    Dostarczanie przez Wykonawcę drobnych części zamiennych jak uszczelki, bezpieczniki, itp. dla wymiany zużytych  lub uszkodzonych elementów.
19)    Zapewnienie personelu posiadającego odpowiednie kwalifikacje do obsługi urządzeń fontann.
20)    Zabezpieczenie na okres zimowy urządzeń wodnych i elektrycznych – zdemontowanie pomp, filtrów oraz dysz i zmagazynowanie ich na okres zimowy w suchym pomieszczeniu.
21)    Montaż drewnianego pokrycia zabezpieczającego nieckę fontanny na okres zimowy po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym.

4.2    Fontanna przy skrzyżowaniu ulicy  Lwowskiej i  Wojska Polskiego   
1)    Uruchomienie fontanny poprzez przeprowadzenie dokłanego umycia maszynowni oraz  niecki fontanny środkami odpowiednimi do danego gatunku płytek  wraz z  montażem  uprzednio zdjętych urządzeń wodnych i oświetleniowych.
2)    Utrzymanie fontanny w ruchu ciągłym tj. przez 7 dni w tygodniu.
3)    Całodobowy dozór i kontrola działania fontanny.
4)    Bieżące oczyszczanie niecki, lustra wody oraz odpływów i filtrów wraz z udrażnianiem dysz i przeglądem pracy pomp.
5)    Napełnianie lub odpowiednio spuszczanie wody z niecki – według potrzeb.
6)    Chemiczne i biologiczne czyszczenie wody środkami odkażającymi i glonobójczymi zgodnie ze wskazówkami zawartymi w obowiązującej instrukcji obsługi.
7)    Usuwanie zanieczyszczeń z lustra wody  –  według potrzeb.
8)    Czyszczenie i mycie niecki fontanny  - na bieżąco.
9)    Utrzymywanie w sprawności oświetlenia fontanny.  
10)    Bieżący przegląd urządzeń elektrycznych, mechanicznych, wodociągowych
i elektronicznych.
11)    Wykonanie i przedłożenie Zamawiającemu protokół z pomiarów skuteczności uziemienia
i sprawności urządzeń elektrycznych w terminie 3 dni licząc od dnia jej uruchomienia. Stwierdzone usterki i niedociągnięcia mające wpływ na estetykę i prawidlowe funkcjonowanie fontanny  należy  usunąć we własnym zakresie w terminie do 2 dni od dnia ich stwierdzenia.  
12)    Dostarczanie przez Wykonawcę drobnych części zamiennych jak uszczelki, bezpieczniki,itp. niezbędnych dla wymiany zużytych lub uszkodzonych elementów.  
13)    Każdorazowe zgłaszanie telefoniczne i pisemne Zamawiającemu uszkodzeń i awarii urządzeń fontanny.
14)    Zapewnienie całodobowego kontaktu telefonicznego i gotowości do szybkiego usunięcia awarii we wszystkie dni tygodnia, a w tym w niedzielę i w święta (w sytuacjach awaryjnych).
15)    Oczytywanie wskazań licznika raz w miesiącu i przekazywanie informacji na piśmie do Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Krosna.
16)    Zgłaszanie Zamawiającemu zapotrzebowania na zakup chemikalii niezbędnych dla
oczyszczania wody.
17)    Zapewnienie personelu posiadającego odpowiednie kwalifikacje do obsługi urządzeń fontann.
18)    Zabezpieczenie na okres zimowy urządzeń wodnych i elektrycznych fontanny w sposób zapewniający ich ponowne funkcjonowanie.

Zamawiający ponosić będzie koszty zakupu środków chemicznych oraz urządzeń niezbędnych dla funkcjonowania fontann, ale nie będących następstwem nieprawidłowej konserwacji i obsługi ze strony Wykonawcy. Wykonawca zgłosi potrzebę zakupu tych środków z 7-dniowym wyprzedzeniem.

5.    Termin wykonania zamówienia: od  1 kwietnia  2016r. do 31 października 2016r.

6.    Kryteria i sposób oceny ofert - najniższa cena  – 100 %

7.    W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy, którzy przedłożą:
1)    Wypełniony formularz oferty przetargowej – zał. nr 1,
2)    Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3)    Kserokopię aktualnych uprawnień elektrycznych E + D grupy G1. Wskazane jest posiadanie przez pracowników  kwalifikacji  zawodowych elektronika – automatyka lub informatyka;
4)    Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli że:
-    posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
-    posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
-    znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
-    nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
5)    Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi, kontrole jakości lub kierowanie pracami wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zał. nr 2,
6)    Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania
o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, o porównywalnym zakresie rzeczowym i finansowym - zał. nr 3,
7)    Kopię polisy lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność
z oryginałem przez  Wykonawcę .
Jeżeli wykonawca nie złoży w określonym terminie żądanych oświadczeń i dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub złoży dokumenty zawierające błędy, Zamawiający wezwie go do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

8.    Sposób przygotowania oferty.
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Krosna ul. Staszica 2 (Biuro Obsługi Obywatela ).

Koperta powinna być oznaczona w następujący sposób:

Urząd Miasta Krosna   ul. Staszica 2  38 – 400 KROSNO

Oferta na: Bieżące utrzymanie i konserwacja fontann na terenie miasta Krosna w 2016 roku.

Nie otwierać przed  18 lutym 2016 r. do godz. 14:00.
Termin składania ofert upływa w dniu 18 lutego 2016 r. do godz. 11:00 .
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Urzędu Miasta Krosna przy ul. Staszica 2 pokój nr 28 (Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska )  w dniu  18 lutego 2016r. o godz. 14:00.

Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z Wykonawcami jest: Natalia Uram -Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Krosna, ul.Staszica 2; pok.Nr 28, w godz. od 7:30  do 15:30, tel. (13) 47 43 629.
 
Data składania ofert:
2016-02-18 11:00:00
powrót
Treść jest nieaktywna (archiwum)
Podmiot publikującyUrząd Miasta Krosna
WytworzyłSmerecki Krzysztof 2016-02-10 14:50:00
PublikującyDorota Nitka 2016-02-10 14:50:00
Załączniki >>>
Pliki:
Lp. Nazwa RozmiarTyp
1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia 83.50 KbPlik doc
2. Załacznik nr 1 - Druk oferty 27.00 KbPlik doc
3. Załącznik nr 2 35.00 KbPlik doc
4. Załącznik nr 3 30.50 KbPlik doc

Urząd Miasta Krosnaul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno tel. (0048) 13-43 67 543 email: um@um.krosno.pl
Wygenerowano: 16 kwietnia 2024r. 16:15:33
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.