Włącz kontrast
Miasta Krosna
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana

eTablica ogłoszeń

ePUAP 2

Platforma zakupowa Gminy Miasto Krosno

Obrady Rady Miasta Krosna
Utrzymanie parków i skwerów miejskich w 2016 roku

ZMIANY:
2017-04-26 10:00:04: Przeniesiono do Archiwum
2017-04-26 10:00:04: Przeniesiono do archiwum
Więcej >>>
2016-02-05 14:12:11: Dodano plik Załącznik nr 6 - Warunki robót w pasie drogowym.doc
2016-02-05 14:11:51: Dodano plik Załącznik nr 5 - Wykaz usług.doc
2016-02-05 14:11:28: Dodano plik Załącznik nr 4 - Wykaz sprzętu.doc
2016-02-05 14:10:37: Dodano plik Załącznik nr 3 - Oferta.doc
2016-02-05 14:10:16: Dodano plik Załącznik nr 2 - Przedmiar robót.doc
2016-02-05 14:09:27: Dodano plik Załącznik nr 1 - SST.doc
Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem
1) Stary Cmentarz przy ul. Krakowskiej
2) Bulwar potoku Lubatówka
3) Park przy ul. Żwirki i Wigury
4) Park przy ul. Piastowskiej
5) Skwerki przy zbiegu ulic Powstańców Warszawskich – Wojska Polskiego – Lwowska
6) Skwerek przy zbiegu ulic Grodzka - Tkacka

KS.7021.1.2016.D                                                                    Krosno, dnia 05.02.2016 r.

OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia poniżej 30 tyś. euro w trybie przetargowym, zgodnie z zapisem § 10 załącznika zarządzenie Nr 700/10 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 12 lutego 2010r.
GMINA  MIASTO KROSNO , 38 - 400  Krosno,  ul. Lwowska  28a  tel. (13) 47 43 630,
fax  (13)  47 43 624  ; NIP  684 - 00 - 13 - 798 ;  REGON  000526989
strona internetowa Zamawiającego: www.krosno.pl
 
OGŁASZA
że zamierza udzielić zamówienia na wykonanie usługi pod nazwą:
„Utrzymanie parków i skwerów miejskich w 2016 roku”
 

1. Opis przedmiotu zamówienia
1.1. Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
77313000-7 Usługi utrzymania parków
1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem:
1) Stary Cmentarz przy ul. Krakowskiej:
- pozimowe uporządkowanie obiektu
- bieżące utrzymanie czystości i porządku na pow. 21.638 m2
- koszenie trawników 18.500 m2 (wewnątrz obiektu)
- poprawne utrzymanie alejek i przejść na pow. 3.038 m2
- wygrabywanie liści w okresie jesiennym z pow. 21.638 m2
- bieżące wywożenie nagromadzonego urobku, w miarę potrzeby usuwanie wyłomów.
2) Bulwar potoku Lubatówka:
- pozimowe uporządkowanie obiektu
- bieżące utrzymanie czystości i porządku na pow. 21.070 m2
- koszenie trawników 17.750 m2
- poprawne utrzymanie alejek i przejść na pow. 3.320 m2
- wygrabywanie liści w okresie jesiennym z pow. 21.070 m2
- bieżące wywożenie nagromadzonego urobku, w miarę potrzeby usuwanie wyłomów.
3) Park przy ul. Żwirki i Wigury:
- pozimowe uporządkowanie obiektu
- usunięcie 1 m3 gruzu
- wykarczowanie lub sfrezowanie poniżej powierzchni gruntu 10 pniaków fi 40 cm
- naprawa tożsamym materiałem nawierzchni alejki na pow. 1 m2
- bieżące utrzymanie czystości i porządku na pow. 7.487 m2
- koszenie trawników wraz z wygrabywaniem i wywiezieniem skoszonej trawy - 6.000 m2
- odpowiednia pielęgnacja krzewów rosnących pojedynczo i w skupieniach na pow. 354 m2
- poprawne utrzymanie alejek i przejść na pow. 860 m2
- wygrabywanie liści w okresie jesiennym z pow. 7.487 m2
- bieżące wywożenie nagromadzonego urobku, w miarę potrzeby usuwanie wyłomów.
4) Park przy ul. Piastowskiej:
- pozimowe uporządkowanie obiektu
- bieżące utrzymanie czystości i porządku na pow. 5.000 m2
- koszenie trawników 4.020 m2
- poprawne utrzymanie alejek i przejść na pow. 980 m2
- wygrabywanie liści w okresie jesiennym z pow. 5.000 m2
- bieżące wywożenie nagromadzonego urobku, w miarę potrzeby usuwanie wyłomów.
5) Skwerki przy zbiegu ulic Powstańców Warszawskich – Wojska Polskiego – Lwowska:
- pozimowe uporządkowanie obiektów
- bieżące utrzymanie czystości i porządku na pow. 1.708 m2
- koszenie trawników wraz z wygrabywaniem i wywiezieniem skoszonej trawy - 500 m2
- odpowiednia pielęgnacja krzewów rosnących pojedynczo i w skupieniach na pow. 176 m2
- poprawne utrzymanie alejek i przejść na pow. 700 m2
- wygrabywanie liści w okresie jesiennym z pow. 1.708 m2
- bieżące wywożenie nagromadzonego urobku, w miarę potrzeby usuwanie wyłomów.
6) Skwerek przy zbiegu ulic Grodzka - Tkacka:
- pozimowe uporządkowanie obiektu
- bieżące utrzymanie czystości i porządku na pow. 385 m2
- koszenie trawników wraz z wygrabywaniem i wywiezieniem skoszonej trawy na pow. 22 m2
- poprawne utrzymanie chodników i przejść na pow. 156 m2
- wygrabywanie liści w okresie jesiennym z pow. 385 m2
- bieżące wywożenie nagromadzonego urobku, w miarę potrzeby usuwanie wyłomów.
1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi przedmiar robót (Załącznik nr 2 a-f), a sposób realizacji jest opisany w Szczegółowej specyfikacji technicznej (Załącznik nr 1).
1.4. Celem zapoznania się z warunkami wykonania usług objętych przedmiotem zamówienia Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej na terenie miasta Krosna.
UWAGA: Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, w tym koszty dojazdu, dowozu sprzętu i organizacji pracy, nadzoru wraz z zapewnieniem bezpieczeństwa i zabezpieczeniem płynności ruchu drogowego oraz załadunku i transportu odpadów.
2. Termin wykonania zamówienia, rozliczenia.
2.1. Rozpoczęcie prac: od dnia podpisania umowy.
2.2. Zakończenie prac: 31.12.2016 r.
2.3. Rozliczenia między Zamawiającym a wykonawcą dokonywane będą w złotych polskich.
3. Warunki udziału w postępowaniu.
3.1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy.
3.2. Spełniają warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
4. Spełniają warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.
4.1. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, iż dysponuje następującymi narzędziami/urządzeniami technicznymi:
a) kosiarka (spalinowa), podcinacz - min. 3 szt.,
b) kosiarka ciągnikowa samojezdna - min. 1 szt.,
c) kosiarka spalinowa ogrodowa - min. 1 szt.,
d) środek transportu przystosowany do wywozu urobku/odpadów - min. 1 szt.
e) opryskiwacz plecakowy – min 1 szt.
4.2. W celu wykazania spełniania warunku wykonawca zobowiązany jest:
a) złożyć wykaz wyżej wymienionych narzędzi i urządzeń technicznych,
b) podać informację o podstawie dysponowania poszczególnymi narzędziami i urządzeniami wskazanymi w wykazie. (Załącznik nr 4)
4.3. Spełniają warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia.
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, iż zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości nie niższej niż 20.000 zł brutto. (Załącznik nr 5)
5. Opis sposobu przygotowania ofert
5.1.Wykonawcy ubiegający się o uzyskanie zamówienia celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych wykonawcom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności winni w ofercie załączyć następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie lub odpisy:
a) ofertę odpowiadającą wymogom formalnym, wg dołączonego formularza oferty (Załącznik nr 3)   
b) wypełniony kosztorys ofertowy z wartością robót (Załącznik nr 2 a- f )
c) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podst. art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
d) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
e) aktualny odpis z odpowiedniego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
f) wykonawca zobowiązany jest do zawartej umowy na realizację  przedmiotu zamówienia przedłożyć polisę potwierdzającą, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (z potwierdzeniem za zgodność odpisu z oryginałem).

6. Miejsce i termin składania ofert, otwarcie ofert
6.1. Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Krosna przy ulicy Staszica 2. Koperta powinna być oznaczona poprzez podanie tytułu zamówienia publicznego - Przetarg nieograniczony na:
                  „Utrzymanie parków i skwerów miejskich w 2016 roku”
Nie otwierać przed  15 lutego 2016 r. do godz. 11:00
Termin składania ofert upływa dnia 12 lutego 2016 r. do  godz. 15:00.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego przy ul. Staszica 2  w Krośnie, pokój nr 20, w dniu 15 lutego 2016 r. o godz. 11:00.
7. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest:
Tomasz Kozioł – Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta, 38 - 400 Krosno, ul. Staszica 2, w godzinach od 8.00 do 15.00,  tel. kontaktowy 13 47 43 626.
Sposób porozumiewania:
a) pisemnie
b) faksem - nr 13 43 62 865
c) telefonicznie  13 47 43 626
8. Kryteria oceny ofert
Najniższa cena – 100 %
9. Istotne postanowienia umowy
9.1. Strony postanawiają, że podstawową formą odszkodowań pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym będą kary umowne, które będą naliczane w następujących wypadkach i wysokościach:
1) Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną z tytułu odstąpienia od umowy z przyczyn za które odpowiada Zamawiający, w wysokości 10% wynagrodzenia Wykonawcy,
2) Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w przypadku:
a) odstąpienia od umowy wskutek okoliczności, za które odpowiada Wykonawca w wysokości 10 % wynagrodzenia Wykonawcy oraz
b) opóźnienia Wykonawcy w wykonywaniu swoich obowiązków wynikających z niniejszej umowy w wysokości 1 % całkowitej kwoty wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 4 ust. 1, za każdy dzień opóźnienia lub za każdy udowodniony przypadek niedochowania należytej staranności przy wykonywaniu swoich obowiązków,
c) opóźnienia w usunięciu usterek w wysokości 100 zł za każdy dzień opóźnienia.
9.2. Jeżeli wysokość zastrzeżonych kar umownych nie pokrywa faktycznie poniesionej szkody, strony mogą dochodzić odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych określonych w kodeksie cywilnym.
9.3. Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach:
a) zmiana stawki urzędowej podatku VAT,
b) rezygnacji z części usług, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy – o wartość niewykonanych usług.










Załączniki:
1)    Szczegółowa Specyfikacja Techniczna (SST) – Załącznik nr 1
2)    Kosztorys ofertowy/Przedmiar robót – Załącznik nr 2 a - f,
3)    Formularz oferty – Załącznik nr 3
4)    Wykaz narzędzi/urządzeń – Załącznik nr 4
5)    Formularz – wykaz usług – Załącznik nr 5
6)    Warunki prowadzenia robót w pasie drogowym – Załącznik nr 6
 
Data składania ofert:
2016-02-12 15:00:00
powrót
Treść jest nieaktywna (archiwum)
Podmiot publikującyUrząd Miasta Krosna
WytworzyłKozioł Tomasz 2016-02-05 14:08:00
PublikującyAnna Danecka 2016-02-05 14:08:00
Modyfikował(a) Maria Gancarz 2017-04-26 10:00:04
Załączniki >>>
Pliki:
Lp. Nazwa RozmiarTyp
1. SST 36.50 KbPlik doc
2. Przedmiar robót 90.00 KbPlik doc
3. Oferta 32.00 KbPlik doc
4. Wykaz sprzętu 32.50 KbPlik doc
5. Wykaz usług 33.50 KbPlik doc
6. Warunki robót w pasie drogowym 34.00 KbPlik doc

Urząd Miasta Krosnaul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno tel. (0048) 13-43 67 543 email: um@um.krosno.pl
Wygenerowano: 20 kwietnia 2024r. 03:44:58
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.