Jesteś tutaj:
Utrzymanie parków i skwerów miejskich w 2016 roku
ZMIANY:
2017-04-26 10:00:04: | Przeniesiono do Archiwum | ||||||||||||
2017-04-26 10:00:04: | Przeniesiono do archiwum | ||||||||||||
Więcej >>>
|
Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem
1) Stary Cmentarz przy ul. Krakowskiej
1) Stary Cmentarz przy ul. Krakowskiej
2) Bulwar potoku Lubatówka
3) Park przy ul. Żwirki i Wigury
4) Park przy ul. Piastowskiej
5) Skwerki przy zbiegu ulic Powstańców Warszawskich – Wojska Polskiego – Lwowska
6) Skwerek przy zbiegu ulic Grodzka - Tkacka
4) Park przy ul. Piastowskiej
5) Skwerki przy zbiegu ulic Powstańców Warszawskich – Wojska Polskiego – Lwowska
6) Skwerek przy zbiegu ulic Grodzka - Tkacka
KS.7021.1.2016.D Krosno, dnia 05.02.2016 r.
OGŁOSZENIE
OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia poniżej 30 tyś. euro w trybie przetargowym, zgodnie z zapisem § 10 załącznika zarządzenie Nr 700/10 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 12 lutego 2010r.
GMINA MIASTO KROSNO , 38 - 400 Krosno, ul. Lwowska 28a tel. (13) 47 43 630,
fax (13) 47 43 624 ; NIP 684 - 00 - 13 - 798 ; REGON 000526989
strona internetowa Zamawiającego: www.krosno.pl
OGŁASZA
że zamierza udzielić zamówienia na wykonanie usługi pod nazwą:
„Utrzymanie parków i skwerów miejskich w 2016 roku”
1. Opis przedmiotu zamówienia
1.1. Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
77313000-7 Usługi utrzymania parków
1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem:
1) Stary Cmentarz przy ul. Krakowskiej:
- pozimowe uporządkowanie obiektu
- bieżące utrzymanie czystości i porządku na pow. 21.638 m2
- koszenie trawników 18.500 m2 (wewnątrz obiektu)
- poprawne utrzymanie alejek i przejść na pow. 3.038 m2
- wygrabywanie liści w okresie jesiennym z pow. 21.638 m2
- bieżące wywożenie nagromadzonego urobku, w miarę potrzeby usuwanie wyłomów.
2) Bulwar potoku Lubatówka:
- pozimowe uporządkowanie obiektu
- bieżące utrzymanie czystości i porządku na pow. 21.070 m2
- koszenie trawników 17.750 m2
- poprawne utrzymanie alejek i przejść na pow. 3.320 m2
- wygrabywanie liści w okresie jesiennym z pow. 21.070 m2
- bieżące wywożenie nagromadzonego urobku, w miarę potrzeby usuwanie wyłomów.
3) Park przy ul. Żwirki i Wigury:
- pozimowe uporządkowanie obiektu
- usunięcie 1 m3 gruzu
- wykarczowanie lub sfrezowanie poniżej powierzchni gruntu 10 pniaków fi 40 cm
- naprawa tożsamym materiałem nawierzchni alejki na pow. 1 m2
- bieżące utrzymanie czystości i porządku na pow. 7.487 m2
- koszenie trawników wraz z wygrabywaniem i wywiezieniem skoszonej trawy - 6.000 m2
- odpowiednia pielęgnacja krzewów rosnących pojedynczo i w skupieniach na pow. 354 m2
- poprawne utrzymanie alejek i przejść na pow. 860 m2
- wygrabywanie liści w okresie jesiennym z pow. 7.487 m2
- bieżące wywożenie nagromadzonego urobku, w miarę potrzeby usuwanie wyłomów.
4) Park przy ul. Piastowskiej:
- pozimowe uporządkowanie obiektu
- bieżące utrzymanie czystości i porządku na pow. 5.000 m2
- koszenie trawników 4.020 m2
- poprawne utrzymanie alejek i przejść na pow. 980 m2
- wygrabywanie liści w okresie jesiennym z pow. 5.000 m2
- bieżące wywożenie nagromadzonego urobku, w miarę potrzeby usuwanie wyłomów.
5) Skwerki przy zbiegu ulic Powstańców Warszawskich – Wojska Polskiego – Lwowska:
- pozimowe uporządkowanie obiektów
- bieżące utrzymanie czystości i porządku na pow. 1.708 m2
- koszenie trawników wraz z wygrabywaniem i wywiezieniem skoszonej trawy - 500 m2
- odpowiednia pielęgnacja krzewów rosnących pojedynczo i w skupieniach na pow. 176 m2
- poprawne utrzymanie alejek i przejść na pow. 700 m2
- wygrabywanie liści w okresie jesiennym z pow. 1.708 m2
- bieżące wywożenie nagromadzonego urobku, w miarę potrzeby usuwanie wyłomów.
6) Skwerek przy zbiegu ulic Grodzka - Tkacka:
- pozimowe uporządkowanie obiektu
- bieżące utrzymanie czystości i porządku na pow. 385 m2
- koszenie trawników wraz z wygrabywaniem i wywiezieniem skoszonej trawy na pow. 22 m2
- poprawne utrzymanie chodników i przejść na pow. 156 m2
- wygrabywanie liści w okresie jesiennym z pow. 385 m2
- bieżące wywożenie nagromadzonego urobku, w miarę potrzeby usuwanie wyłomów.
1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi przedmiar robót (Załącznik nr 2 a-f), a sposób realizacji jest opisany w Szczegółowej specyfikacji technicznej (Załącznik nr 1).
1.4. Celem zapoznania się z warunkami wykonania usług objętych przedmiotem zamówienia Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej na terenie miasta Krosna.
UWAGA: Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, w tym koszty dojazdu, dowozu sprzętu i organizacji pracy, nadzoru wraz z zapewnieniem bezpieczeństwa i zabezpieczeniem płynności ruchu drogowego oraz załadunku i transportu odpadów.
2. Termin wykonania zamówienia, rozliczenia.
2.1. Rozpoczęcie prac: od dnia podpisania umowy.
2.2. Zakończenie prac: 31.12.2016 r.
2.3. Rozliczenia między Zamawiającym a wykonawcą dokonywane będą w złotych polskich.
3. Warunki udziału w postępowaniu.
3.1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy.
3.2. Spełniają warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
4. Spełniają warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.
4.1. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, iż dysponuje następującymi narzędziami/urządzeniami technicznymi:
a) kosiarka (spalinowa), podcinacz - min. 3 szt.,
b) kosiarka ciągnikowa samojezdna - min. 1 szt.,
c) kosiarka spalinowa ogrodowa - min. 1 szt.,
d) środek transportu przystosowany do wywozu urobku/odpadów - min. 1 szt.
e) opryskiwacz plecakowy – min 1 szt.
4.2. W celu wykazania spełniania warunku wykonawca zobowiązany jest:
a) złożyć wykaz wyżej wymienionych narzędzi i urządzeń technicznych,
b) podać informację o podstawie dysponowania poszczególnymi narzędziami i urządzeniami wskazanymi w wykazie. (Załącznik nr 4)
4.3. Spełniają warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia.
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, iż zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości nie niższej niż 20.000 zł brutto. (Załącznik nr 5)
5. Opis sposobu przygotowania ofert
5.1.Wykonawcy ubiegający się o uzyskanie zamówienia celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych wykonawcom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności winni w ofercie załączyć następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie lub odpisy:
a) ofertę odpowiadającą wymogom formalnym, wg dołączonego formularza oferty (Załącznik nr 3)
b) wypełniony kosztorys ofertowy z wartością robót (Załącznik nr 2 a- f )
c) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podst. art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
d) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
e) aktualny odpis z odpowiedniego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
f) wykonawca zobowiązany jest do zawartej umowy na realizację przedmiotu zamówienia przedłożyć polisę potwierdzającą, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (z potwierdzeniem za zgodność odpisu z oryginałem).
6. Miejsce i termin składania ofert, otwarcie ofert
6.1. Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Krosna przy ulicy Staszica 2. Koperta powinna być oznaczona poprzez podanie tytułu zamówienia publicznego - Przetarg nieograniczony na:
„Utrzymanie parków i skwerów miejskich w 2016 roku”
Nie otwierać przed 15 lutego 2016 r. do godz. 11:00
Termin składania ofert upływa dnia 12 lutego 2016 r. do godz. 15:00.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego przy ul. Staszica 2 w Krośnie, pokój nr 20, w dniu 15 lutego 2016 r. o godz. 11:00.
7. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest:
Tomasz Kozioł – Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta, 38 - 400 Krosno, ul. Staszica 2, w godzinach od 8.00 do 15.00, tel. kontaktowy 13 47 43 626.
Sposób porozumiewania:
a) pisemnie
b) faksem - nr 13 43 62 865
c) telefonicznie 13 47 43 626
8. Kryteria oceny ofert
Najniższa cena – 100 %
9. Istotne postanowienia umowy
9.1. Strony postanawiają, że podstawową formą odszkodowań pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym będą kary umowne, które będą naliczane w następujących wypadkach i wysokościach:
1) Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną z tytułu odstąpienia od umowy z przyczyn za które odpowiada Zamawiający, w wysokości 10% wynagrodzenia Wykonawcy,
2) Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w przypadku:
a) odstąpienia od umowy wskutek okoliczności, za które odpowiada Wykonawca w wysokości 10 % wynagrodzenia Wykonawcy oraz
b) opóźnienia Wykonawcy w wykonywaniu swoich obowiązków wynikających z niniejszej umowy w wysokości 1 % całkowitej kwoty wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 4 ust. 1, za każdy dzień opóźnienia lub za każdy udowodniony przypadek niedochowania należytej staranności przy wykonywaniu swoich obowiązków,
c) opóźnienia w usunięciu usterek w wysokości 100 zł za każdy dzień opóźnienia.
9.2. Jeżeli wysokość zastrzeżonych kar umownych nie pokrywa faktycznie poniesionej szkody, strony mogą dochodzić odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych określonych w kodeksie cywilnym.
9.3. Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach:
a) zmiana stawki urzędowej podatku VAT,
b) rezygnacji z części usług, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy – o wartość niewykonanych usług.
Załączniki:
1) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna (SST) – Załącznik nr 1
2) Kosztorys ofertowy/Przedmiar robót – Załącznik nr 2 a - f,
3) Formularz oferty – Załącznik nr 3
4) Wykaz narzędzi/urządzeń – Załącznik nr 4
5) Formularz – wykaz usług – Załącznik nr 5
6) Warunki prowadzenia robót w pasie drogowym – Załącznik nr 6
Data składania ofert:
2016-02-12 15:00:00
2016-02-12 15:00:00
powrót
Załączniki >>>
Pliki: | |||||
Lp. | Nazwa | Rozmiar | Typ | ||
1. | SST | 36.50 Kb | |||
2. | Przedmiar robót | 90.00 Kb | |||
3. | Oferta | 32.00 Kb | |||
4. | Wykaz sprzętu | 32.50 Kb | |||
5. | Wykaz usług | 33.50 Kb | |||
6. | Warunki robót w pasie drogowym | 34.00 Kb |