Włącz kontrast
Miasta Krosna
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana

eTablica ogłoszeń

ePUAP 2

Platforma zakupowa Gminy Miasto Krosno

Obrady Rady Miasta Krosna
„Prace porządkowe i pielęgnacyjne przy pomnikach pamięci”

Przedmiotem zamówienia są prace porządkowe i pielęgnacyjne przy pomnikach pamięci narodowej usytuowanych na terenie miasta Krosna
Przedmiotem zamówienia objęte są pomniki pamięci narodowej wg wykazu stanowiącego załącznik nr 3.



                                                                                                                            Krosno, dnia 25.02.2015 r.
KS.414.2.2015.E

OGŁOSZENIE
dotyczące  zamówienia poniżej  30 tys. EURO

GMINA  KROSNO , 38 - 400  Krosno  ul. Lwowska  28A  tel. (0-13) 43 - 675 - 43 ,
fax. ( 0-13 )   43 - 628 - 65; NIP  684 - 00 - 13 - 798 ;  REGON  000526989

wszczyna postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie przetargowym o udzielenie zamówienia na wykonanie usługi pn. „Prace porządkowe i pielęgnacyjne przy pomnikach pamięci”.

1. Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) :
98371111-5    -  usługi utrzymania cmentarzy
77314100    - usługi w zakresie trawników
77312100-1    - usługi odchwaszczania
77300000    -  usługi ogrodnicze
77342000-9    -  przycinanie żywopłotów

2. Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są prace porządkowe i pielęgnacyjne przy pomnikach pamięci narodowej usytuowanych na terenie miasta Krosna
Przedmiotem zamówienia objęte są pomniki pamięci narodowej wg wykazu stanowiącego załącznik nr 3.

3. Zakres realizowanych prac obejmuje :
-  bieżące utrzymanie w czystości pomników pamięci narodowej,
- mycie i oczyszczanie z mchu, zanieczyszczeń, wosku głazów kamiennych pomników (granit piaskowiec, marmur)    
- mycie i oczyszczanie tablic upamiętniających poległych w czasie I i II wojny światowej     umieszczonych przy pomnikach lub wmurowanych w bryłę pomnika,    
-  bieżące  utrzymanie w czystości i w porządku otoczenia wokół pomników,
-  zamiatanie utwardzonych nawierzchni przylegających do pomników,
-  usuwanie na bieżąco suchych wiązanek kwiatowych, wieńców oraz przepalonych zniczy złożonych w czasie uroczystości państwowych i kościelnych,
-  koszenie trawy na trawnikach przyległych do pomników,
-  zagrabienie skoszonej trawy wraz z wywiezieniem na składowisko odpadów,  
-  usuwanie porostów trawy w otoczeniu pomników,
-  odchwaszczanie krzewów i żywopłotów,
-  przycinka żywopłotów, krzewów,    
-  wygrabywanie liści w okresie jesiennym wraz z wywiezieniem na składowisko odpadów,
-  oczyszczanie korytek ściekowych z trawy i zanieczyszczeń,
-  usuwanie darni i porostów trawy  z terenów przyległych do  obiektów,
-  usuwanie wiatrołomów  i połamanych gałęzi.
 - formowanie, przycinanie  i utrzymanie krzewów ozdobnych i żywopłotów, z wyjątkiem nowych  obsadzeń,

4. Termin wykonania zamówienia:  
rozpoczęcie – od dnia 01 kwietnia 2015 r.   
zakończenie – do dnia 28 grudnia 2015 r.


5. Istotne warunki zamówienia:
1/ Dokładny zakres rzeczowy zadania oraz zakładana krotność określa kosztorys ofertowy stanowiący integralną część oferty.     
2/  Teren na którym wykonywane będą roboty należy utrzymywać w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, na bieżąco należy usuwać wszelkie zbędne materiały i odpady zebrane, które powinny być przekazane do dalszego zagospodarowania, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3/  W czasie realizacji zamówienia należy zapewnić na terenie wykonywanych robót w granicach przekazanych przez Zamawiającego należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP
i przepisów przeciwpożarowych.
4/ W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia wszelkiego mienia w miejscu i w czasie wykonywanych robót, Wykonawca zobowiązuje się do jego naprawienia i doprowadzenia do stanu poprzedniego.
5/  W  czasie  realizacji  robót  należy  zapewnić  właściwą  organizację  i  koordynację   robót poprzez  zabezpieczenie  nadzoru  wykonawczego.
6/  Wykonawca  ponosi  odpowiedzialność  za  jakość, terminowość  oraz  bezpieczeństwo   realizowanych  robót.
7/ Prace porządkowe na obiektach muszą być również przeprowadzone zarówno przed
      uroczystościami kościelnymi jak i państwowymi (Święta Wielkanocne, 1 maja, 3 maja, 15
      sierpnia, 1 września, 1 listopada, 11 listopada, Święta Bożego Narodzenia oraz na okoliczność
      innych uroczystości, wg wskazań telefonicznych Zamawiającego).
W przypadku przypadających uroczystości wskazanym jest dokonanie przeglądu obiektów  
      w  dniu mających się odbyć  składanie wiązanek kwiatowych.
8/   Wykonawca zapewnia samochód do odbioru i kontroli prac.
Koszty transportu i koszty związane z czynnościami odbioru i kontroli prac  ponosi Wykonawca.
9/ Zakończenie realizacji zakresu robót wykonanych w ciągu miesiąca kalendarzowego
      Wykonawca zgłasza  telefonicznie  Zamawiającemu
Uwaga !
Zastrzega się, że wskazane przez Zamawiającego terminy wykonania prac na poszczególnych obiektach muszą być zrealizowane.
 
6. Warunki rozliczenia i płatności:
1/  Zapłata wynagrodzenia za przedmiot zlecenia następować będzie fakturami wystawionymi przez wykonawcę na koniec każdego miesiąca kalendarzowego.
2/ Ustalenie wynagrodzenia Wykonawcy za realizację zakresu prac w okresie miesięcznym następować będzie na podstawie kosztorysu powykonawczego wg cen jednostkowych podanych w przedmiarze robót oraz protokołu odbioru podpisanego przez Inspektora  i Kierownika robót.
3/ Kosztorys powykonawczy będzie przedłożony do akceptacji Zamawiającemu, a po jego
     akceptacji zostanie wystawiona faktura.
4/   Podstawą wystawienia faktury będzie sprawdzony kosztorys powykonawczy oraz  bezusterkowy protokół odbioru  robót, podpisany przez Kierownika robót i Inspektora.
5/  Należności  będą  regulowane  przelewem  z  rachunku  bankowego  Zamawiającego na  rachunek bankowy Wykonawcy w terminie do 14 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury.
6/ Za dzień zapłaty uważa się dzień wydania polecenia obciążenia rachunku bankowego
Zamawiającego.
 
7.  Kryterium oceny ofert : cena brutto – 100 %

8. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy, którzy przedłożą:
1/ Ofertę odpowiadającą  wymogom  formalnym,  wg dołączonego formularza  oferty (zał. nr 1).  
2/ Wypełniony kosztorys  ofertowy (zał. nr 2).
3/ Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli że:
- posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
4/ Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, w tym osoba pełniąca funkcję kierownika robót ( zał. nr  4),  
5/ Wykaz posiadanego potencjału sprzętowego, stanowiącego własność wykonawcy lub będącego w jego posiadaniu samoistnym lub zależnym, w tym :
- wykaszarka / kosa spalinowa – 1,
- ciągnik z przyczepą,
- urządzenie pod ciśnieniem do mycia i oczyszczania elementów kamiennych,
- inny posiadany sprzęt zapewniający należyte wykonanie zamówienia.
6/ Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, o porównywalnym zakresie rzeczowym i finansowym (zał. nr 5),
7/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez  Wykonawcę .
Jeżeli wykonawca nie złoży w określonym terminie żądanych oświadczeń i dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub złoży dokumenty zawierające błędy, Zamawiający wezwie go do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

9. Wykonawca zobowiązany jest do zawartej umowy na realizację zamówienia  przedłożyć polisę potwierdzającą, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

10. Sposób postępowania z odpadami:
1/ Wykonawca zobowiązany jest postępować z odpadami komunalnymi zebranymi podczas realizacji zadania w sposób zgodny z przepisami prawa powszechnie obowiązującymi i przepisami prawa miejscowego.
2/  Koszt wywozu, składowania i utylizacji uzyskanych nieczystości stałych ponosi Wykonawca.
 
11. Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Krosna 38-400 Krosno ul. Staszica 2  w Biurze Obsługi Obywatela pok. Nr 11.
Koperta powinna być oznaczona poprzez podanie tytułu zamówienia publicznego - Przetarg nieograniczony na: „Prace porządkowe i pielęgnacyjne przy pomnikach pamięci”.
Nie otwierać przed  12 marca 2015 r. do godz. 13:00
Termin składania ofert upływa dnia  12 marca 2015 r. do  godz. 10: 00.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego przy ul. Staszica 2  w Krośnie, pokój nr 26   w dniu  12 marca 2015r. o godz. 13:00

12. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest  Danuta Kolanko  - Wydział  Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta, 38 -400 Krosno, ul. Staszica 2,
w godzinach od 730 do 1530.
Sposób porozumiewania:
1) pisemnie
2) faksem - nr 13 43 62 865
3) telefonicznie  13 47 43 629

13. Skład dokumentacji przetargowej :
1. Załącznik nr 1    - formularz oferty przetargowej
2. Załącznik nr 2     - kosztorys ofertowy
3. Załącznik nr 3    - wykaz pomników pamięci  narodowej
4. Załącznik nr 4    - wykaz osób
5. Załącznik nr 5    - wykaz wiedzy i doświadczenia

Data składania ofert:
2015-03-12 10:00:00
powrót
Treść jest nieaktywna (archiwum)
Podmiot publikującyUrząd Miasta Krosna
WytworzyłSmerecki Krzysztof 2015-02-25 15:05:00
PublikującyDorota Nitka 2015-02-25 15:05:00
Załączniki >>>
Pliki:
Lp. Nazwa RozmiarTyp
1. Kosztorys ofertowy 37.50 KbPlik doc
2. Wykaz pomników 28.50 KbPlik doc
3. Załącznik nr 1 Druk oferty 31.50 KbPlik doc
4. Załącznik nr 4 Wykaz osób 31.50 KbPlik doc
5. Załącznik nr 5 Doświadzcenie wykonawcy 31.00 KbPlik doc

Urząd Miasta Krosnaul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno tel. (0048) 13-43 67 543 email: um@um.krosno.pl
Wygenerowano: 28 marca 2024r. 13:22:47
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.