Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu prac porządkowych
i pielęgnacyjnych przy mogiłach, kwaterach i cmentarzach wojennych znajdujących się na Cmentarzu Komunalnym przy ulicy Wyszyńskiego w Krośnie oraz przy Placu Konstytucji 3-go Maja w 2015 roku.
Przedmiotem zamówienia objęte są mogiły i nagrobki cmentarnictwa wojennego wg wykazu
stanowiącego załącznik nr 3.
KS.7045.1.1.2015.E Krosno, dnia 24.02.2015 r.
OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia poniżej 30 tys. EURO
GMINA KROSNO , 38 - 400 Krosno ul. Lwowska 28A tel. (0-13) 43 - 675 - 43 ,
fax. ( 0-13 ) 43 - 628 - 65; NIP 684 - 00 - 13 - 798 ; REGON 000526989
wszczyna postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie przetargowym o udzielenie zamówienia na wykonanie usługi pn. „Prace porządkowe i pielęgnacyjne przy mogiłach wojennych ”.
1. Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) :
98371111-5 - usługi utrzymania cmentarzy
77314100 - usługi w zakresie trawników
77312100-1 - usługi odchwaszczania
77300000 - usługi ogrodnicze
77342000-9 - przycinanie żywopłotów
2. Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu prac porządkowych
i pielęgnacyjnych przy mogiłach, kwaterach i cmentarzach wojennych znajdujących się na Cmentarzu Komunalnym przy ulicy Wyszyńskiego w Krośnie oraz przy Placu Konstytucji 3-go Maja w 2015 roku.
Przedmiotem zamówienia objęte są mogiły i nagrobki cmentarnictwa wojennego wg wykazu
stanowiącego załącznik nr 3.
3. Zakres realizowanych prac obejmuje:
- bieżące utrzymanie czystości i porządku mogił wojennych oraz terenów i nawierzchni przyległych do obiektów,
- koszenie trawników i zieleńców wraz z zagrabaniem skoszonej trawy i wywiezieniem,
- wyrównanie trawnika wraz z uzupełniającym zasiewem trawą (dot. mogiły zbiorowej ziemnej z okresu I wojny światowej),
- mycie i oczyszczanie nagrobków z kurzu, brudu i nieczystości,
- wygrabywanie liści w okresie jesiennym wraz z wywiezieniem,
- odchwaszczanie nawierzchni wokół mogił i nagrobków z porostu trawy i mchu,
- dbałość i zachowanie szczególnej estetyki obiektów cmentarnictwa wojennego w święta oraz przypadające rocznice,
- bieżące usuwanie wypalonych zniczy i zeschłych wiązanek kwiatowych,
- w razie konieczności likwidacja chwastów na nawierzchni trawiastej,
- formowanie, przycinanie i utrzymanie krzewów ozdobnych i żywopłotów, z wyjątkiem nowych obsadzeń,
- utrzymanie w czystości pomnika na cmentarzu żołnierzy Armii Radzieckiej,
- usuwanie wiatrołomów i połamanych gałęzi,
- likwidacja kretowisk oraz wzmocnienie nawozowe trawy na mogile ziemnej z okresu I wojny światowej.
4. Termin wykonania zamówienia:
rozpoczęcie – od dnia 01 kwietnia 2015 r.
zakończenie – do dnia 28 grudnia 2015 r.
5. Istotne warunki zamówienia:
1/ Dokładny zakres rzeczowy zadania oraz zakładana krotność określa przedmiar robót stanowiący integralną część oferty.
2/ Teren na którym wykonywane będą roboty należy utrzymywać w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, na bieżąco należy usuwać wszelkie zbędne materiały i odpady zebrane, które powinny być przekazane do dalszego zagospodarowania, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3/ W czasie realizacji zamówienia należy zapewnić na terenie wykonywanych robót w granicach przekazanych przez Zamawiającego należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przepisów przeciwpożarowych.
4/ W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia wszelkiego mienia w miejscu i w czasie wykonywanych robót, Wykonawca zobowiązuje się do jego naprawienia i doprowadzenia do stanu poprzedniego.
5/ W czasie realizacji robót należy zapewnić właściwą organizację i koordynację robót poprzez zabezpieczenie nadzoru wykonawczego.
6/ Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość, terminowość oraz bezpieczeństwo realizowanych robót.
7/ Prace porządkowe na obiektach muszą być również przeprowadzone zarówno przed uroczystościami kościelnymi jak i państwowymi (Święta Wielkanocne, 1 maja, 3 maja, 1 sierpnia, 1 września, 1 listopada, 11 listopada, Święta Bożego Narodzenia oraz na okoliczność innych uroczystości, wg wskazań telefonicznych Zamawiającego). W przypadku przypadających uroczystości wskazanym jest dokonanie przeglądu obiektów w dniu mających się odbyć składanie wiązanek kwiatowych.
8/ Wykonawca zapewnia samochód do odbioru i kontroli prac.Koszty transportu i koszty związane z czynnościami odbioru i kontroli prac ponosi Wykonawca.
9/ Zakończenie realizacji zakresu robót wykonanych w ciągu miesiąca kalendarzowego Wykonawca zgłasza telefonicznie Zamawiającemu.
Uwaga !
Zastrzega się, że wskazane przez Zamawiającego terminy wykonania prac na poszczególnych obiektach musza być zrealizowane.
6. Warunki rozliczenia i płatności:
1/ Zapłata wynagrodzenia za przedmiot zlecenia następować będzie fakturami wystawionymi przez wykonawcę na koniec każdego miesiąca kalendarzowego.
2/ Ustalenie wynagrodzenia Wykonawcy za realizację zakresu prac w okresie miesięcznym następować będzie na podstawie kosztorysu powykonawczego wg cen jednostkowych podanych w przedmiarze robót oraz protokołu odbioru podpisanego przez Inspektora i Kierownika robót.
3/ Kosztorys powykonawczy będzie przedłożony do akceptacji Zamawiającemu, a po jego akceptacji zostanie wystawiona faktura.
4/ Podstawą wystawienia faktury będzie sprawdzony kosztorys powykonawczy oraz bezusterkowy protokół odbioru robót, podpisany przez Kierownika robót i Inspektora.
5/ Należności będą regulowane przelewem z rachunku bankowego Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie do 14 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury.
6/ Za dzień zapłaty uważa się dzień wydania polecenia obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
7. Kryterium oceny ofert : cena brutto – 100 %
8. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy, którzy przedłożą:
1/ Ofertę odpowiadającą wymogom formalnym, wg dołączonego formularza oferty (zał. nr 1).
2/ Wypełniony kosztorys ofertowy (zał nr 2).
3/ Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli że:
- posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
4/ Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, w tym osoba pełniąca funkcję kierownika robót ( zał. nr 4),
5/ Wykaz posiadanego potencjału sprzętowego, stanowiącego własność wykonawcy lub będącego w jego posiadaniu samoistnym lub zależnym, w tym :
- wykaszarka / kosa spalinowa – 1,
- ciągnik z przyczepą,
- urządzenie pod ciśnieniem do mycia i oczyszczania elementów kamiennych,
- inny posiadany sprzęt zapewniający należyte wykonanie zamówienia.
6/ Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, o porównywalnym zakresie rzeczowym i finansowym (zał. nr 5),
7/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę .
Jeżeli wykonawca nie złoży w określonym terminie żądanych oświadczeń i dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub złoży dokumenty zawierające błędy, Zamawiający wezwie go do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
9. Wykonawca zobowiązany jest do zawartej umowy na realizację zamówienia przedłożyć polisę potwierdzającą, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
10. Sposób postępowania z odpadami:
1/ Wykonawca zobowiązany jest postępować z odpadami komunalnymi zebranymi podczas realizacji zadania w sposób zgodny z przepisami prawa powszechnie obowiązującymi i przepisami prawa miejscowego.
2/ Koszt wywozu, składowania i utylizacji uzyskanych nieczystości stałych ponosi Wykonawca.
11. Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Krosna 38-400 Krosno ul. Staszica 2 w Biurze Obsługi Obywatela pok. Nr 11.
Koperta powinna być oznaczona poprzez podanie tytułu zamówienia publicznego - Przetarg nieograniczony na: „Prace porządkowe i pielęgnacyjne przy mogiłach wojennych”
Nie otwierać przed 12 marca 2015 r. do godz. 13:00
Termin składania ofert upływa dnia 12 marca 2015 r. do godz. 10: 00.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego przy ul. Staszica 2 w Krośnie, pokój nr 26 w dniu 12 marca 2015r. o godz. 13:00
12. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest Danuta Kolanko - Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta, 38 -400 Krosno, ul. Staszica 2,w godzinach od 7:30 do 15:30.
Sposób porozumiewania:
1) pisemnie
2) faksem - nr 13 43 62 865
3) telefonicznie 13 47 43 629
13. Skład dokumentacji przetargowej:
1. Załącznik nr 1 - formularz oferty przetargowej
2. Załącznik nr 2 - kosztorys ofertowy
3. Załącznik nr 3 - wykaz mogił i cmentarzy wojennych na terenie miasta Krosna
4. Załącznik nr 4 - wykaz osób
5. Załącznik nr 5 - wykaz wiedzy i doświadczenia
|
Pliki: | |||||
Lp. | Nazwa | Rozmiar | Typ | ||
1. | Załączniki | 49.50 Kb | |||
2. | Kosztorys Ofertowy | 44.00 Kb | |||
3. | Wykaz nagrobków | 26.50 Kb |