Włącz kontrast
Miasta Krosna
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana

eTablica ogłoszeń

ePUAP 2

Platforma zakupowa Gminy Miasto Krosno

Obrady Rady Miasta Krosna
„Prace porządkowe i pielęgnacyjne przy mogiłach wojennych ”

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu prac porządkowych
i pielęgnacyjnych przy mogiłach, kwaterach i cmentarzach wojennych znajdujących się na Cmentarzu Komunalnym przy ulicy Wyszyńskiego w Krośnie oraz przy Placu Konstytucji 3-go Maja w 2015 roku.
Przedmiotem zamówienia objęte są mogiły i nagrobki cmentarnictwa wojennego wg wykazu
stanowiącego załącznik nr 3.


 KS.7045.1.1.2015.E                                                                                              Krosno, dnia 24.02.2015 r.

OGŁOSZENIE
dotyczące  zamówienia poniżej  30 tys. EURO

GMINA  KROSNO , 38 - 400  Krosno  ul. Lwowska  28A  tel. (0-13) 43 - 675 - 43 ,
fax. ( 0-13 )   43 - 628 - 65; NIP  684 - 00 - 13 - 798 ;  REGON  000526989

wszczyna postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie przetargowym o udzielenie zamówienia na wykonanie usługi pn. „Prace porządkowe i pielęgnacyjne przy mogiłach wojennych ”.

1. Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) :
98371111-5    -  usługi utrzymania cmentarzy
77314100    - usługi w zakresie trawników
77312100-1    - usługi odchwaszczania
77300000    -  usługi ogrodnicze
77342000-9    -  przycinanie żywopłotów

2. Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu prac porządkowych
i pielęgnacyjnych przy mogiłach, kwaterach i cmentarzach wojennych znajdujących się na Cmentarzu Komunalnym przy ulicy Wyszyńskiego w Krośnie oraz przy Placu Konstytucji 3-go Maja w 2015 roku.
Przedmiotem zamówienia objęte są mogiły i nagrobki cmentarnictwa wojennego wg wykazu
stanowiącego załącznik nr 3.

3. Zakres realizowanych prac obejmuje:
- bieżące utrzymanie czystości i porządku mogił wojennych oraz  terenów i nawierzchni  przyległych do obiektów,   
-  koszenie trawników i zieleńców  wraz z zagrabaniem skoszonej trawy i wywiezieniem,
- wyrównanie trawnika wraz z uzupełniającym zasiewem trawą  (dot. mogiły zbiorowej ziemnej z okresu I wojny światowej),
-  mycie i oczyszczanie nagrobków z kurzu, brudu i nieczystości,
-  wygrabywanie liści w okresie jesiennym wraz z wywiezieniem,
-  odchwaszczanie nawierzchni wokół mogił i nagrobków z porostu trawy i  mchu,
- dbałość i zachowanie szczególnej estetyki obiektów cmentarnictwa wojennego w święta oraz przypadające rocznice,     
-  bieżące usuwanie wypalonych zniczy i zeschłych wiązanek kwiatowych,
-  w razie konieczności likwidacja chwastów na nawierzchni trawiastej,
-  formowanie, przycinanie  i utrzymanie krzewów ozdobnych i żywopłotów, z wyjątkiem nowych obsadzeń,
-  utrzymanie w czystości pomnika na cmentarzu żołnierzy Armii Radzieckiej,
-  usuwanie wiatrołomów  i połamanych gałęzi,
- likwidacja kretowisk oraz wzmocnienie nawozowe trawy na mogile ziemnej z okresu I wojny  światowej.

4. Termin wykonania zamówienia:  
rozpoczęcie – od dnia 01 kwietnia 2015 r.   
zakończenie – do dnia 28 grudnia 2015 r.

5. Istotne warunki zamówienia:
1/  Dokładny zakres rzeczowy zadania oraz zakładana krotność określa przedmiar robót stanowiący integralną część oferty.     
2/  Teren na którym wykonywane będą roboty należy utrzymywać w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, na bieżąco należy usuwać wszelkie zbędne materiały i odpady zebrane, które powinny być przekazane do dalszego zagospodarowania, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3/  W czasie realizacji zamówienia należy zapewnić na terenie wykonywanych robót w granicach przekazanych przez Zamawiającego należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przepisów przeciwpożarowych.
4/ W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia wszelkiego mienia w miejscu i w czasie wykonywanych robót, Wykonawca zobowiązuje się do jego naprawienia i doprowadzenia do stanu poprzedniego.
5/  W  czasie  realizacji  robót  należy  zapewnić  właściwą  organizację  i  koordynację   robót poprzez zabezpieczenie  nadzoru  wykonawczego.
6/  Wykonawca  ponosi  odpowiedzialność  za  jakość, terminowość  oraz  bezpieczeństwo   realizowanych  robót.
7/ Prace porządkowe na obiektach muszą być również przeprowadzone zarówno przed uroczystościami kościelnymi jak i państwowymi (Święta Wielkanocne, 1 maja, 3 maja, 1 sierpnia, 1 września, 1 listopada, 11 listopada, Święta Bożego Narodzenia oraz na okoliczność innych uroczystości, wg wskazań telefonicznych Zamawiającego). W przypadku przypadających uroczystości wskazanym jest dokonanie przeglądu obiektów w  dniu mających się odbyć składanie wiązanek kwiatowych.
8/   Wykonawca zapewnia samochód do odbioru i kontroli prac.Koszty transportu i koszty związane z czynnościami odbioru i kontroli prac ponosi Wykonawca.
9/   Zakończenie realizacji zakresu robót wykonanych w ciągu miesiąca kalendarzowego Wykonawca zgłasza telefonicznie Zamawiającemu.
Uwaga !
Zastrzega się, że wskazane przez Zamawiającego terminy wykonania prac na poszczególnych obiektach musza być zrealizowane.
 
6. Warunki rozliczenia i płatności:
1/  Zapłata wynagrodzenia za przedmiot zlecenia następować będzie fakturami wystawionymi przez wykonawcę na koniec każdego miesiąca kalendarzowego.
2/ Ustalenie wynagrodzenia Wykonawcy za realizację zakresu prac w okresie miesięcznym następować będzie na podstawie kosztorysu powykonawczego wg cen jednostkowych podanych w przedmiarze robót oraz protokołu odbioru podpisanego przez Inspektora  i Kierownika robót.
3/ Kosztorys powykonawczy będzie przedłożony do akceptacji Zamawiającemu, a po jego akceptacji zostanie wystawiona faktura.
4/   Podstawą wystawienia faktury będzie sprawdzony kosztorys powykonawczy oraz  bezusterkowy protokół odbioru  robót, podpisany przez Kierownika robót i Inspektora.
5/  Należności  będą  regulowane  przelewem  z  rachunku  bankowego  Zamawiającego na  rachunek bankowy Wykonawcy w terminie do 14 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury.
6/  Za dzień zapłaty uważa się dzień wydania polecenia obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
 
7.  Kryterium oceny ofert : cena  brutto – 100 %

8. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy, którzy przedłożą:
1/ Ofertę odpowiadającą  wymogom  formalnym,  wg dołączonego formularza  oferty (zał. nr 1).  
2/ Wypełniony kosztorys  ofertowy (zał nr 2).
3/ Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli że:
- posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
4/ Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, w tym osoba pełniąca funkcję kierownika robót ( zał. nr  4),  
5/ Wykaz posiadanego potencjału sprzętowego, stanowiącego własność wykonawcy lub będącego w jego posiadaniu samoistnym lub zależnym, w tym :
- wykaszarka / kosa spalinowa – 1,
- ciągnik z przyczepą,
- urządzenie pod ciśnieniem do mycia i oczyszczania elementów kamiennych,
- inny posiadany sprzęt zapewniający należyte wykonanie zamówienia.
6/ Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, o porównywalnym zakresie rzeczowym i finansowym (zał. nr 5),
7/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez  Wykonawcę .
Jeżeli wykonawca nie złoży w określonym terminie żądanych oświadczeń i dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub złoży dokumenty zawierające błędy, Zamawiający wezwie go do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

9. Wykonawca zobowiązany jest do zawartej umowy na realizację zamówienia  przedłożyć polisę potwierdzającą, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

10. Sposób postępowania z odpadami:
1/ Wykonawca zobowiązany jest postępować z odpadami komunalnymi zebranymi podczas realizacji zadania w sposób zgodny z przepisami prawa powszechnie obowiązującymi i przepisami prawa miejscowego.
2/  Koszt wywozu, składowania i utylizacji uzyskanych nieczystości stałych ponosi Wykonawca.
 
11. Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Krosna 38-400 Krosno ul. Staszica 2  w Biurze Obsługi Obywatela pok. Nr 11.
Koperta powinna być oznaczona poprzez podanie tytułu zamówienia publicznego - Przetarg nieograniczony na: „Prace porządkowe i pielęgnacyjne przy mogiłach wojennych”
Nie otwierać przed  12 marca 2015 r. do godz. 13:00

Termin składania ofert upływa dnia  12 marca 2015 r. do  godz. 10: 00.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego przy ul. Staszica 2  w Krośnie, pokój nr 26   w dniu  12 marca 2015r. o godz. 13:00

12. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest  Danuta Kolanko  - Wydział  Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta, 38 -400 Krosno, ul. Staszica 2,w godzinach od 7:30 do 15:30.
Sposób porozumiewania:
1) pisemnie
2) faksem - nr 13 43 62 865
3) telefonicznie  13 47 43 629

13. Skład dokumentacji przetargowej:
1. Załącznik nr 1    - formularz oferty przetargowej
2. Załącznik nr 2     - kosztorys ofertowy
3. Załącznik nr 3    - wykaz mogił i cmentarzy wojennych na terenie miasta Krosna
4. Załącznik nr 4    - wykaz osób
5. Załącznik nr 5    - wykaz wiedzy i doświadczenia

Data składania ofert:
2015-03-12 10:00:00
powrót
Treść jest nieaktywna (archiwum)
Podmiot publikującyUrząd Miasta Krosna
WytworzyłSmerecki Krzysztof 2015-02-25 11:37:00
PublikującyDorota Nitka 2015-02-25 11:37:00
Załączniki >>>
Pliki:
Lp. Nazwa RozmiarTyp
1. Załączniki 49.50 KbPlik doc
2. Kosztorys Ofertowy 44.00 KbPlik doc
3. Wykaz nagrobków 26.50 KbPlik doc

Urząd Miasta Krosnaul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno tel. (0048) 13-43 67 543 email: um@um.krosno.pl
Wygenerowano: 16 kwietnia 2024r. 14:58:33
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.