Włącz kontrast
Miasta Krosna
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana

eTablica ogłoszeń

ePUAP 2

Platforma zakupowa Gminy Miasto Krosno

Obrady Rady Miasta Krosna
„Utrzymanie krzewów i żywopłotów oraz sadzenie drzew i krzewów w pasach drogowych ulic miasta Krosna w 2015 roku”

Przedmiot zamówienia obejmuje:
- przycięcie 13 329 m2 powierzchni żywopłotów,
- pielęgnację 1 269 m2 kompozycji drzewek i krzewów ozdobnych,
- odmładzanie/cięcia formujące pojedynczych krzewów liściastych 100 szt.,
- usuwanie skupień krzewów i żywopłotów 100 m2,
- usuwanie krzewów rosnących pojedynczo 50 szt.,
- przesadzanie 50 szt. drzewek lub krzewów,
- sadzenie krzewów żywopłotowych 1000 szt.,
- sadzenie krzewów ozdobnych liściastych 250 szt. i iglastych 250 szt.,
- sadzenie drzew liściastych 200 szt. i iglastych 200 szt. wraz z pielęgnacją nasadzeń
w okresie gwarancyjnym/pierwszym roku po posadzeniu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi przedmiar robót (Załącznik nr 3 i tabele w załącznikach 3a, 3b i 3c), a sposób realizacji jest opisany w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (Załącznik nr 2).
 


KS.271.2.2015.B                                                                                     Krosno, dnia. 19.01.2015 r.

Ogłoszenie
dotyczące  zamówienia publicznego poniżej  30 tyś. euro w trybie przetargowym
(zgodnie z zapisem § 10 Załącznika do zarządzenia nr 700/10 Prezydenta Miasta Krosna
z dnia 12 lutego 2010 roku).

1. GMINA KROSNO, ul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno, faks (13) 47 43 624 www.krosno.pl zwana dalej Zamawiającym, wszczyna postępowanie o udzielenie zamówienia pn.:

„Utrzymanie krzewów i żywopłotów oraz sadzenie drzew i krzewów w pasach drogowych ulic miasta Krosna w 2015 roku”
2. Opis przedmiotu zamówienia
2.1. Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
77342000-9 Przycinanie żywopłotów
77211600-8 Sadzenie drzew
77312100-1 Usługi odchwaszczania
2.2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
- przycięcie 13 329 m2 powierzchni żywopłotów,
- pielęgnację 1 269 m2 kompozycji drzewek i krzewów ozdobnych,
- odmładzanie/cięcia formujące pojedynczych krzewów liściastych 100 szt.,
- usuwanie skupień krzewów i żywopłotów 100 m2,
- usuwanie krzewów rosnących pojedynczo 50 szt.,
- przesadzanie 50 szt. drzewek lub krzewów,
- sadzenie krzewów żywopłotowych 1000 szt.,
- sadzenie krzewów ozdobnych liściastych 250 szt. i iglastych 250 szt.,
- sadzenie drzew liściastych 200 szt. i iglastych 200 szt. wraz z pielęgnacją nasadzeń
w okresie gwarancyjnym/pierwszym roku po posadzeniu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi przedmiar robót (Załącznik nr 3 i tabele w załącznikach 3a, 3b i 3c), a sposób realizacji jest opisany w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (Załącznik nr 2).
UWAGA:
Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, w tym koszty dojazdu, dowozu sprzętu i organizacji pracy, nadzoru wraz z zapewnieniem bezpieczeństwa i zabezpieczeniem płynności ruchu drogowego oraz załadunku i transportu odpadów.
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić personel, posiadający odpowiednie uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia oraz odpowiedni sprzęt, gwarantujący wykonanie zamówienia.
3. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego – pokój nr 26, przy ul. Staszica 2 w Krośnie – I piętro lub otrzymać przesyłką pocztową.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest także dostępna w wersji elektronicznej – www.krosno.pl od dnia publikacji ogłoszenia
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych.
5. Termin wykonania zamówienia.
a) rozpoczęcie robót: od podpisania umowy.
b) zakończenie robót: do dnia: 31.12.2015 r.
6. Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym:
7.1. Spełniają warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia.
7.1.1. Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku.
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, iż zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości nie niższej niż 60.000,00 zł brutto.
W przypadku oferty wspólnej wykonawców warunek wiedzy i doświadczenia musi spełniać przynajmniej jeden z wykonawców.
7.1.2. W celu wykazania spełniania warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć:
a) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności  jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców,
b) dokument potwierdzający, że usługi wskazane w wykazie zostały wykonane należycie.
7.1.3. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
7.1.4. Jeżeli wykonawca realizuje uprawnienie opisane powyżej, a podmioty z których zasobów korzysta wykonawca będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej Ustawy).
7.2. Wykonawcy są zobowiązani do wykazania braku podstaw do ich wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy.
7.2.1. W celu wykazania braku wyżej wymienionych podstaw wykonawca zobowiązany jest złożyć:
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podst. art. 24 ust. 1 Ustawy,
b) oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy – jeżeli wykonawcą jest osobą fizyczną,
c) aktualny odpis z właściwego rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 Ustawy wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert – jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru,
W przypadku oferty wspólnej wykonawców (konsorcjum, spółka cywilna): dokument wymieniony w lit. c) składa każdy z wykonawców, natomiast dokument wymieniony w lit. a) i b) składa każdy z wykonawców lub pełnomocnik wykonawców składających wspólną ofertę.
7.3. Dokumenty wymienione w niniejszym dziale należy składać w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, z których zasobów korzysta wykonawca, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. W celu skutecznego potwierdzenia za zgodność z oryginałem złożonych kopii dokumentów wymagana jest formuła „za zgodność z oryginałem” lub inna tożsama znaczeniowo.
7.4. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy wraz z ofertą nie złożyli wymaganych w niniejszym dziale oświadczeń i dokumentów lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
7.5. Wykonawca winien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom.
7.6. Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby wykonawcy uprawnioną/ne do zaciągania zobowiązań w Jego imieniu bądź przez ustanowionego przez nią/nie pełnomocnika/ów.
Wykonawcy składający ofertę wspólną są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika.
Pełnomocnictwo może dotyczyć zarówno reprezentowania wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jak i podpisania w ich imieniu umowy o zamówienie publiczne. Jeżeli pełnomocnictwo upoważnia jedynie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu, to przed podpisaniem umowy z Zamawiającym wymagane będzie złożenie umowy, w której określone będą prawa i obowiązki poszczególnych wykonawców.
Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika (w tym zakres jego umocowania), a także wskazywać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby wykonawców składających wspólną ofertę uprawnione do zaciągania zobowiązań w jego imieniu.
Pełnomocnictwo, o którym mowa w niniejszym punkcie musi zostać złożone wraz z ofertą w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
Korespondencja z Zamawiającym oraz rozliczenia z wykonawcami dokonywane będą przez pełnomocnika wskazanego pełnomocnictwem.
Podmiot składający ofertę jako uczestnik konsorcjum i jednocześnie składający ofertę samodzielnie lub jako uczestnik innego konsorcjum zostanie potraktowany jako składający dwie oferty i na tej podstawie wszystkie oferty z Jego udziałem zostaną odrzucone. Zasady podpisywania oferty dotyczą wszystkich jej dokumentów (informacji, wykazów, oświadczeń) oraz potwierdzania za zgodność z oryginałem składanych kopii.
7.7. Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty prawidłowo wypełnione i podpisane Załączniki nr 3, 3a, 3b, 3c, 4, 5  i 7 do SIWZ.
8. Wadium – wykonawcy nie są zobowiązani do wniesienia wadium.
9. Kryterium oceny ofert: najniższa cena – 100 %.
10. Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Krosna      – ul. Staszica 2 w pokoju nr 11 (Biuro Obsługi Obywatela). Koperta zewnętrzna powinna być oznaczona w następujący sposób:
URZĄD MIASTA KROSNA
ul. Staszica 2, 38-400 Krosno
oferta na: „Utrzymanie krzewów i żywopłotów oraz sadzenie drzew i krzewów w pasach drogowych ulic miasta Krosna w 2015 roku”
Nie otwierać przed 27 stycznia 2015 r. przed godziną 13.00.
Ofertę należy złożyć w Biurze Obsługi Obywatela Urzędu Miasta Krosna przy ul. Staszica 2, nie później niż do dnia 27 stycznia 2015 r., do godziny 11.00.
Oferty zostaną otwarte w siedzibie Zamawiającego – Krosno, ul. Staszica 2, w dniu 27 stycznia 2015 r. o  godz. 13.00,  w pok. nr 26.
11. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z wykonawcami.
1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje dotyczące postępowania Zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie, drogą mailową lub faksem. Jeżeli Zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub pocztą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
2. Osobą upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami w powyższy sposób jest:
Maria Łozińska - Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta w Krośnie, ul. Staszica 2, pok. Nr 26 w godz. 700 do 1500.
Sposób porozumiewania się:
a) pisemnie – Krosno, ul. Staszica 2  „Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska”
b) faksem - nr: (13) 47 43 624
c) drogą mailową –  ks@um.krosno.pl
Jeżeli Zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
12. Istotne zmiany w umowie
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie:
1.Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach:
a) w przypadku opóźnienia Zamawiającego w rozstrzygnięciu przetargu i/lub podpisaniu umowy,
b) w przypadku zawieszenia usług przez Zamawiającego;
c) zaistnienia warunków atmosferycznych odbiegających od typowych, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia;
d) siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy;
e) w przypadku przerw w realizacji usług powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy;
2. Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach:
a) zmiana stawki urzędowej podatku VAT,
b) rezygnacji z części usług, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy – o wartość niewykonanych usług.
3. Inne zmiany:
a) w przypadku aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli nie prowadzi to do zwiększenia ceny,
b) w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą Zamawiającego:
- powierzenie podwykonawcom innej części usług niż wskazana w ofercie wykonawcy,
- zmiana podwykonawcy na etapie realizacji usług,
o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ.
4. Warunki zmian:
- inicjowanie zmian – na wniosek wykonawcy lub Zamawiającego,
- uzasadnienie zmian – prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych usług,
- forma zmian – aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
13. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.
14. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

Data składania ofert:
2015-01-27 11:00:00
powrót
Treść jest nieaktywna (archiwum)
Podmiot publikującyUrząd Miasta Krosna
WytworzyłSmerecki Krzysztof 2015-01-19 11:10:00
PublikującyDorota Nitka 2015-01-19 11:10:00
Załączniki >>>
Pliki:
Lp. Nazwa RozmiarTyp
1. SIWZ - krzewy 2015 97.50 KbPlik doc
2. Załącznik nr 1 - Oferta 33.00 KbPlik doc
3. Załącznik nr 2 - Szczegółowa Specyfikacja Techniczna 63.50 KbPlik doc
4. Załącznik nr 2 - SST 63.50 KbPlik doc
5. Załącznik nr 3 - Przedmiar robót - kosztorys ofertowy 46.50 KbPlik doc
6. Załącznik nr 3a, 3b, 3c 206.50 KbPlik doc
7. Załącznik nr - Wykaz cen 26.50 KbPlik doc
8. Załacznik nr 5 - Wykaz wiedzy i doświadczenia 33.00 KbPlik doc
9. Załącznik nr 6 - Wzór umowy 45.00 KbPlik doc
10. Załącznik nr 7 - Warunki prowadzenia robót w pasie drogowym 30.50 KbPlik doc
11. Załacznik nr 8 - Zestawienie żywopłotów 50.50 KbPlik doc
12. Załącznik nr 9 - Zestawienie skupień krzewów 41.50 KbPlik doc

Urząd Miasta Krosnaul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno tel. (0048) 13-43 67 543 email: um@um.krosno.pl
Wygenerowano: 19 kwietnia 2024r. 17:26:12
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.