Włącz kontrast
Miasta Krosna
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana

eTablica ogłoszeń

ePUAP 2

Platforma zakupowa Gminy Miasto Krosno

Obrady Rady Miasta Krosna
„Wycinka drzew rosnących w obrębie międzywala potoku Lubatówka”.

Przedmiot zamówienia:
77211400-6 Usługi wycinania drzew
- wycinka 31 drzew i zakup pozyskanego drewna za cenę brutto określoną w złożonej ofercie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi przedmiar robót (Załącznik nr 3), a sposób realizacji jest opisany w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (Załącznik nr 2).


KS.271.1.2015.B                                                                                                Krosno, dnia. 12.01.2015 r.
                                                                            Ogłoszenie
                  dotyczące  zamówienia publicznego poniżej  30 tyś. euro w trybie przetargowym
             (zgodnie z zapisem § 10 Załącznika do zarządzenia nr 700/10 Prezydenta Miasta Krosna
              z dnia 12 lutego 2010 roku).
1. GMINA KROSNO, ul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno, faks (13) 47 43 624 www.krosno.pl zwana dalej Zamawiającym, wszczyna postępowanie w trybie przetargowym pn.: „Wycinka drzew rosnących w obrębie międzywala potoku Lubatówka”.
2. Opis przedmiotu zamówienia
2.1. Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
77211400-6 Usługi wycinania drzew
 2.2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
- wycinkę 31 drzew i zakup pozyskanego drewna za cenę brutto określoną w złożonej ofercie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi przedmiar robót (Załącznik nr 3), a sposób realizacji jest opisany w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (Załącznik nr 2).
UWAGA:
Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, w tym: koszty dojazdu wraz z dowozem niezbędnego sprzętu, organizacji i nadzoru pracy wraz z zapewnieniem bezpieczeństwa, załadunku i transportu pozyskanego materiału i powstałych odpadów oraz uporządkowania terenu objętego przedmiotem zamówienia. Ze względu na usytuowanie w terenie oraz stan techniczny drzew, przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie przeglądu w terenie.
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić personel, posiadający odpowiednie uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia oraz odpowiedni sprzęt, gwarantujący wykonanie zamówienia.
3. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego – pokój nr 26, przy ul. Staszica 2 w Krośnie – I piętro lub otrzymać przesyłką pocztową.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest także dostępna w wersji elektronicznej – www.krosno.pl od dnia publikacji ogłoszenia o wszczęciu postępowania w Biuletynie Zamówień Publicznych do upływu terminu składania ofert.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych.
5. Termin wykonania zamówienia.
a) rozpoczęcie robót: od podpisania umowy.
b) zakończenie robót: do dnia: 12.03.2015 r.
6. Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym:
6.1. Spełniają warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia.
6.1.1. Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku.
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, iż zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości nie niższej niż 12.000,00 zł brutto.
W przypadku oferty wspólnej wykonawców warunek wiedzy i doświadczenia musi spełniać przynajmniej jeden z wykonawców.
6.1.2. W celu wykazania spełniania warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć:
a) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności  jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców,
b) dokument potwierdzający, że usługi wskazane w wykazie zostały wykonane należycie.
6.1.3. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
6.1.4. Jeżeli wykonawca realizuje uprawnienie opisane powyżej, a podmioty z których zasobów korzysta wykonawca będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej Ustawy).
6.2. Wykonawcy są zobowiązani do wykazania braku podstaw do ich wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy.
6.2.1. W celu wykazania braku wyżej wymienionych podstaw wykonawca zobowiązany jest złożyć:
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podst. art. 24 ust. 1 Ustawy,
b) oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy – jeżeli wykonawcą jest osobą fizyczną,
c) aktualny odpis z właściwego rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 Ustawy wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert – jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru,
W przypadku oferty wspólnej wykonawców (konsorcjum, spółka cywilna): dokument wymieniony w lit. c) składa każdy z wykonawców, natomiast dokument wymieniony w lit. a) i b) składa każdy z wykonawców lub pełnomocnik wykonawców składających wspólną ofertę.
6.3. Dokumenty wymienione w niniejszym dziale należy składać w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, z których zasobów korzysta wykonawca, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. W celu skutecznego potwierdzenia za zgodność z oryginałem złożonych kopii dokumentów wymagana jest formuła „za zgodność z oryginałem” lub inna tożsama znaczeniowo.
6.4. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy wraz z ofertą nie złożyli wymaganych w niniejszym dziale oświadczeń i dokumentów lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
6.5. Wykonawca winien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom.
6.6. Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby wykonawcy uprawnioną/ne do zaciągania zobowiązań w Jego imieniu bądź przez ustanowionego przez nią/nie pełnomocnika/ów.
Wykonawcy składający ofertę wspólną są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika.
Pełnomocnictwo może dotyczyć zarówno reprezentowania wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jak i podpisania w ich imieniu umowy o zamówienie publiczne. Jeżeli pełnomocnictwo upoważnia jedynie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu, to przed podpisaniem umowy z Zamawiającym wymagane będzie złożenie umowy, w której określone będą prawa i obowiązki poszczególnych wykonawców.
Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika (w tym zakres jego umocowania), a także wskazywać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby wykonawców składających wspólną ofertę uprawnione do zaciągania zobowiązań w jego imieniu.
Pełnomocnictwo, o którym mowa w niniejszym punkcie musi zostać złożone wraz z ofertą w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
Korespondencja z Zamawiającym oraz rozliczenia z wykonawcami dokonywane będą przez pełnomocnika wskazanego pełnomocnictwem.
6.7. Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty prawidłowo wypełnione i podpisane Załączniki nr 1, 3, 4 i 5 do SIWZ.
7. Wadium – wykonawcy nie są zobowiązani do wniesienia wadium.
8. Kryterium oceny ofert: najniższa cena – 100 %.
9. Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Krosna      – ul. Staszica 2 w pokoju nr 11 (Biuro Obsługi Obywatela). Koperta zewnętrzna powinna być oznaczona w następujący sposób:
URZĄD MIASTA KROSNA
ul. Staszica 2, 38-400 Krosno
oferta: „Wycinka drzew rosnących w obrębie międzywala potoku Lubatówka”
Nie otwierać przed 19 stycznia 2015 r. przed godziną 13.00.
Ofertę należy złożyć w Biurze Obsługi Obywatela Urzędu Miasta Krosna przy ul. Staszica 2, nie później niż do dnia 19 stycznia 2015 r., do godziny 12.00.
Oferty zostaną otwarte w siedzibie Zamawiającego – Krosno, ul. Staszica 2, w dniu 19 stycznia 2015 r. o  godz. 13.00,  w pok. nr 26.
10. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z wykonawcami.
1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje dotyczące postępowania Zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie, drogą mailową lub faksem. Jeżeli Zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub pocztą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
2. Osobą upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami w powyższy sposób jest: Maria Łozińska - Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta w Krośnie, ul. Staszica 2, pok. Nr 26 w godz. 700 do 1500. Sposób porozumiewania się:
a) pisemnie – Krosno, ul. Staszica 2  „Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska”
b) faksem - nr: (13) 47 43 624
c) drogą mailową –  ks@um.krosno.pl
Jeżeli Zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
11. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.
12. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
Data składania ofert: 19.01.2015 r.
 

Data składania ofert:
2015-01-19 12:00:00
powrót
Treść jest nieaktywna (archiwum)
Podmiot publikującyUrząd Miasta Krosna
WytworzyłSmerecki Krzysztof 2015-01-12 10:36:00
PublikującyDorota Nitka 2015-01-12 10:36:00
Modyfikował(a) Dorota Nitka 2015-01-15 13:03:45
Załączniki >>>
Pliki:
Lp. Nazwa RozmiarTyp
1. SIWZ-wycinka drzew rosnących w obrębie międzywala potoku Lubatówka 95.00 KbPlik doc
2. Załącznik graficzny 1.66 MBPlik image
3. Załącznik nr 1 Oferta 33.00 KbPlik doc
4. Załącznik nr 2 SST 50.50 KbPlik doc
5. Załącznik nr 3 Przedmiar robót - kosztorys ofertowy 56.00 KbPlik doc
6. Załącznik nr 4 Wykaz cen 26.50 KbPlik doc
7. Załącznik nr 5 Wykaz wiedzy i doświadczenia 32.50 KbPlik doc
8. Załącznik nr 6 wzór umowy 46.50 KbPlik doc

Urząd Miasta Krosnaul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno tel. (0048) 13-43 67 543 email: um@um.krosno.pl
Wygenerowano: 23 kwietnia 2024r. 15:12:02
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.