ZMIANY:
2014-07-16 13:33:03: | Dodano plik Załacznik_nr 2_klauzula_BFP.042.36.10.2014.G.doc |
2014-07-16 13:32:35: | Dodano plik Oferta_BFP.042.36.10.2014.G.doc |
„Wyższa jakość świadczonych usług poprzez modernizację infrastruktury i podnoszenie kwalifikacji kadry w Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Krośnie”
Projekt współfinansowany przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy
z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej
Krosno, dnia 16.07.2014 r.
BFP.042.36.10.2014.G
OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia poniżej 30 tys. euro
GMINA KROSNO, 38 - 400 Krosno, ul. Lwowska 28a tel. (13) 43 675 43,
faks (13) 43 628 65; NIP 684 - 00 - 13 - 798; REGON 000526989
OGŁASZA
że udzieli zamówienia na – realizację działań promocyjnych w ramach projektu „Wyższa jakość świadczonych usług poprzez modernizację infrastrukturyi podnoszenie kwalifikacji kadry w Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Krośnie”
1. Adres strony internetowej na której zamieszczony jest przetarg:
www.krosno.pl /BIP
2. Opis przedmiotu zamówienia:
CZĘŚĆ I - Ogłoszenia prasowe
- umieszczenie 2 artykułów sponsorowanych w prasie lokalnej (nie mającej charakteru tabloidalnego) w ramach promocji przedmiotowego projektu,
- każdy z artykułów dostarczonych przez Gminę Krosno będzie zawierał nie więcej niż 3 000 znaków ze spacjami, zdjęcie (o wymiarach nie większych niż 60mm x 60mm) oraz symbole graficzne:
- logotyp i zdjęcie kolorowe,
- ilość 2 szt.,
- artykuł powinien znaleźć się w prasie o charakterze dziennika
w wydaniu piątkowym lub weekendowym bądź w tygodniku. Artykuł powinien znaleźć się w tzw. grzbiecie głównym gazety.
CZĘŚĆ II - Banery internetowe
- umieszczenie 2 banerów sponsorowanych w lokalnym portalu internetowym w ramach promocji przedmiotowego projektu,
- baner powinien być zamieszczony na stronie głównej portalu,
- format poziomy ruchomy typu. Flash,
- baner będzie zawierał zdjęcia, logotypy i opis,
- cena powinna zawierać projekty, wykonanie banerów
i publikację,
- emisja każdego z banerów powinna trwać 1 tydzień (7 dni) – wykonawca z każdego dnia emisji powinien dostarczyć wydruk ze strony opatrzony datą,
- każdy z banerów będzie zawierał symbole graficzne:
- ilość 2 szt.
3. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert częściowych.
4. Termin realizacji zamówienia:
CZĘŚĆ I - pierwsze ogłoszenie we wrześniu 2014 r. oraz drugie w październiku 2014 r.,
CZĘŚĆ II - pierwszy baner we wrześniu 2014 r. oraz drugi w październiku 2014 r.
5. Wymagane dokumenty:
1) Oferta odpowiadająca wymogom formalnym, wg dołączonego formularza oferty (zał. nr 1)
2) Załącznik – klauzula antykorupcyjna (załącznik nr 2)
Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność
z oryginałem przez Wykonawcę.
6. Warunki płatności:
a) Wypłata wynagrodzenia nastąpi po przedłożeniu rachunku/faktury, przelewem na konto podane przez Wykonawcę, w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury/rachunku.
b) Wypłata nastąpi na podstawie sporządzonego protokół odbioru, który zostanie podpisany przez przedstawicieli stron.
7. Kryterium oceny ofert:
Przy wyborze ofert, Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
- najniższa cena brutto - 100%
8. Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Krosna przy ulicy Lwowskiej 28a w pokoju nr 01, parter (kancelaria ogólna).
Koperta powinna być oznaczona poprzez podanie tytułu zamówienia – „realizacja działań promocyjnych” Nie otwierać przed dniem 25.07.2014 r. przed godz. 10:00
9. Termin składania ofert upływa dnia 25.07.2014 r. o godz. 9:30.
10. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego przy ul. Lwowskiej 28a w Krośnie, pokój nr 302 w dniu 25.07.2014 o godz. 10:00.
W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty związane z kompleksową realizacją przedmiotu zamówienia.
Wszystkie rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w PLN.
Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Oferta musi być napisana czytelnie, w języku polskim. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z jego formą reprezentacji określoną
w rejestrze handlowym lub w innym dokumencie.
11. Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:
1) Pani Izabela Urbanek – Koordynator projektu, 38-400 Krosno, ul. Lwowska 28a,
w godzinach od 7.30 do 15.30, tel. kontaktowy 13 47 43 302 – sprawy formalne
i merytoryczne.
Sposób porozumiewania:
a) pisemnie na adres: Urząd Miasta Krosna, Biuro Funduszy Pomocowych, ul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno
b) za pomocą poczty elektronicznej na adres: e-mail urbanek.izabela@um.krosno.pl
Zawiadomienie Wykonawcy o wyborze jego oferty będzie jednocześnie zaproszeniem do zawarcia umowy.
2014-07-25 09:30:00
Pliki: | |||||
Lp. | Nazwa | Rozmiar | Typ | ||
1. | Oferta | 64.00 Kb | |||
2. | Klauzula antykorypcyjna | 59.50 Kb |