Włącz kontrast
Miasta Krosna
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana

eTablica ogłoszeń

ePUAP 2

Platforma zakupowa Gminy Miasto Krosno

Obrady Rady Miasta Krosna
Realizacja działań promocyjnych w ramach projektu „Wyższa jakość świadczonych usług poprzez modernizację infrastruktury i podnoszenie kwalifikacji kadry w Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Krośnie”

 

 

„Wyższa jakość świadczonych usług poprzez modernizację infrastruktury i podnoszenie kwalifikacji kadry w Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Krośnie”

Projekt współfinansowany przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy
z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej

 

                                           Krosno, dnia  16.07.2014 r.

BFP.042.36.10.2014.G

 


OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia poniżej 30 tys. euro

GMINA  KROSNO, 38 - 400  Krosno,  ul. Lwowska  28a  tel. (13) 43 675 43,
faks  (13)  43 628 65; NIP  684 - 00 - 13 - 798;  REGON  000526989


OGŁASZA


że udzieli zamówienia na – realizację działań promocyjnych w ramach projektu „Wyższa jakość świadczonych usług poprzez modernizację infrastrukturyi podnoszenie kwalifikacji kadry w Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Krośnie”


1. Adres strony internetowej na której zamieszczony jest przetarg:

www.krosno.pl /BIP

 

 


2. Opis przedmiotu zamówienia:

CZĘŚĆ I - Ogłoszenia prasowe

- umieszczenie 2 artykułów sponsorowanych w prasie lokalnej (nie mającej charakteru tabloidalnego) w ramach promocji przedmiotowego projektu,

- każdy z artykułów dostarczonych przez Gminę Krosno będzie zawierał nie więcej niż 3 000 znaków ze spacjami, zdjęcie (o wymiarach nie większych niż 60mm x 60mm) oraz symbole graficzne:

 
   

     

- logotyp i zdjęcie kolorowe,

- ilość 2 szt.,

- artykuł powinien znaleźć się w prasie o charakterze dziennika
w wydaniu piątkowym lub weekendowym bądź w tygodniku. Artykuł powinien znaleźć się w tzw. grzbiecie głównym gazety.

CZĘŚĆ II - Banery internetowe

- umieszczenie 2 banerów sponsorowanych w lokalnym portalu internetowym w ramach promocji przedmiotowego projektu,

- baner powinien być zamieszczony na stronie głównej portalu,

- format poziomy ruchomy typu. Flash,

- baner będzie zawierał zdjęcia, logotypy i opis,

- cena powinna zawierać projekty, wykonanie banerów
i publikację,

- emisja każdego z banerów powinna trwać 1 tydzień (7 dni) – wykonawca z każdego dnia emisji powinien dostarczyć wydruk ze strony opatrzony datą,

- każdy z banerów będzie zawierał symbole graficzne:

 
   

                            

- ilość 2 szt.

3. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert częściowych.

4. Termin realizacji zamówienia:

CZĘŚĆ I - pierwsze ogłoszenie we wrześniu 2014 r. oraz drugie w październiku 2014 r.,

CZĘŚĆ II - pierwszy baner we wrześniu 2014 r. oraz drugi w październiku 2014 r.

5. Wymagane dokumenty:

1) Oferta odpowiadająca wymogom formalnym, wg dołączonego formularza oferty (zał. nr 1)

2) Załącznik – klauzula antykorupcyjna (załącznik nr 2)

Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność
z oryginałem przez Wykonawcę.

6. Warunki płatności:

a) Wypłata wynagrodzenia nastąpi po przedłożeniu rachunku/faktury, przelewem na konto podane przez Wykonawcę, w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury/rachunku.
b) Wypłata nastąpi na podstawie sporządzonego protokół odbioru, który zostanie  podpisany przez przedstawicieli stron.

7. Kryterium oceny ofert:

Przy wyborze ofert, Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:

- najniższa cena brutto - 100%

8. Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Krosna przy ulicy  Lwowskiej 28a w pokoju nr 01, parter (kancelaria ogólna).

Koperta powinna być oznaczona poprzez podanie tytułu zamówienia – „realizacja działań promocyjnych”  Nie otwierać przed dniem 25.07.2014 r. przed godz. 10:00

9. Termin składania ofert upływa dnia 25.07.2014 r. o  godz. 9:30.

10. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego przy ul. Lwowskiej 28a w Krośnie, pokój nr 302 w  dniu 25.07.2014 o godz. 10:00.

W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty związane z kompleksową realizacją przedmiotu zamówienia.

Wszystkie rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w PLN.

Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Oferta musi być napisana czytelnie, w języku polskim. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z jego formą reprezentacji określoną
w rejestrze handlowym lub w innym dokumencie.

11. Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:

1)  Pani Izabela Urbanek – Koordynator projektu, 38-400 Krosno, ul. Lwowska 28a,
w godzinach od 7.30 do 15.30, tel. kontaktowy 13 47 43 302 – sprawy formalne
i merytoryczne.

Sposób porozumiewania:

a) pisemnie na adres: Urząd Miasta Krosna, Biuro Funduszy Pomocowych, ul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno

b) za pomocą poczty elektronicznej na adres: e-mail urbanek.izabela@um.krosno.pl

 

Zawiadomienie Wykonawcy o wyborze jego oferty będzie jednocześnie zaproszeniem do zawarcia umowy.

Data składania ofert:
2014-07-25 09:30:00
powrót
Przetarg został rozstrzygnięty (archiwum)
Podmiot publikującyumkrosno
WytworzyłTrojanowska Miranda 2014-07-16 13:31:00
PublikującyPaulina Barut 2014-07-16 13:31:00
Modyfikował(a) Paulina Barut 2014-07-16 13:33:03
Załączniki >>>
Pliki:
Lp. Nazwa RozmiarTyp
1. Oferta 64.00 KbPlik doc
2. Klauzula antykorypcyjna 59.50 KbPlik doc

Urząd Miasta Krosnaul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno tel. (0048) 13-43 67 543 email: um@um.krosno.pl
Wygenerowano: 25 kwietnia 2024r. 23:07:19
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.