Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.krosno.pl


Krosno: Usługa edukacyjna obejmująca organizację i prowadzenie kursu operatora agregatów tynkarskich, bukieciarstwa/florystycznego podstawowego i prawa jazdy dla uczniów Miejskiego Zespołu Szkół Nr 5 w Krośnie, ul. P. Skargi 1, uczestników projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego
Numer ogłoszenia: 24324 - 2015; data zamieszczenia: 03.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krosno , ul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 13 47 43 306, faks 13 47 43 306.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa edukacyjna obejmująca organizację i prowadzenie kursu operatora agregatów tynkarskich, bukieciarstwa/florystycznego podstawowego i prawa jazdy dla uczniów Miejskiego Zespołu Szkół Nr 5 w Krośnie, ul. P. Skargi 1, uczestników projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna obejmująca organizację i prowadzenie kursu operatora agregatów tynkarskich, bukieciarstwa/florystycznego podstawowego i prawa jazdy dla uczniów Miejskiego Zespołu Szkół Nr 5 w Krośnie, ul. P. Skargi 1, uczestników projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Przedmiot zamówienia składa się z III zadań. Zadanie I - Organizacja i prowadzenie kursu operatora agregatów tynkarskich dla uczniów Miejskiego Zespołu Szkół Nr 5 w Krośnie, ul. P. Skargi 1 1) liczba grup - 2 2) liczba uczniów w grupie - 15 (razem 30 uczniów) 3) liczba godzin kursu przypadająca na grupę - 52 godziny, w tym 13 godzin - zajęć praktycznych i 39 godzin zajęć teoretycznych 4) czas realizacji - II - V/2015r. grupa I - II - III/2015r. grupa II - IV -V/2015r. 5) organizacja i przeprowadzenie kursu operatora agregatów tynkarskich dla uczniów Miejskiego Zespołu Szkół Nr 5 w Krośnie w wymiarze godzin zaplanowanych dla kursu i dla danej grupy uczniów przewidzianych w SIWZ; 6) przeprowadzenie kursu na zasadach określonych w obowiązujących przepisach, a w szczególności w sposób zgodny z Modułowymi Programami Szkolenia Zawodowego Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2001r. Nr 118 poz. 1263); 7) wykonawca opracuje program kursu, z podziałem na liczbę godzin zajęć teoretycznych i praktycznych, który będzie obejmował niżej wskazane moduły: - użytkowanie eksploatacyjne, bhp podczas obsługi agregatów tynkarskich, podstawy elektrotechniki i napędy elektryczne, budowa agregatów tynkarskich, technologia robót, zajęcia praktyczne. W programie szkolenia należy przewidzieć czas dla powtórzenia ćwiczeń, które przysporzyły uczestnikom najwięcej trudności; 8) wykonawca uwzględni w cenie kursu wynagrodzenie wykładowców i instruktorów, koszty wynajmu sali wykładowej (jeśli szkolenie będzie poza szkołą), koszty wynajmu pomieszczenia/obiektu do zajęć praktycznych, koszty eksploatacji agregatów tynkarskich; 9) wykonawca uwzględni w cenie kursu koszty przeprowadzenia badania lekarskiego w celu uzyskania przez uczestnika orzeczenia o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy przy agregatach tynkarskich; 10) wykonawca zapewni w cenie kursu każdemu uczestnikowi kursu ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków, wymagany sprzęt, ubrania robocze, opłaty za egzamin; 11) wykonawca zapewni w cenie kursu w każdym dniu zajęć dla każdego uczestnika kursu gorący posiłek (catering), podany w naczyniach dostosowanych do podawania posiłku (pojemniki termoizolacyjne) wraz z kompletem sztućców i serwetkami; 12) wykonawca winien udostępnić uczestnikom kursu niezbędne materiały szkoleniowe; 13) wykonawca zapewni dojazd uczniów ze szkoły do miejsca odbywania zajęć teoretycznych i praktycznych oraz z powrotem, jeżeli odległość od szkoły do miejsca realizacji zajęć będzie większa niż 2 kilometry; 14) zajęcia teoretyczne i praktyczne muszą być prowadzone przez odpowiednią liczbę instruktorów posiadających niezbędne kwalifikacje, zasób wiedzy oraz doświadczenie zawodowe. Kopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje wykładowców (potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) zostaną dostarczone Zamawiającemu najpóźniej w dniu rozpoczęcia zajęć; 15) kurs kończyć się będzie egzaminem umożliwiającym uzyskanie uprawnień w odpowiednim zakresie wg obowiązujących norm przed Komisją Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego; 16) wykonawca wystawi uczestnikom kursu zaświadczenie o ukończeniu kursu oraz następujące certyfikaty: - świadectwo potwierdzające pozytywny wynik egzaminu wydane przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego - książkę operatora maszyn roboczych; Zadanie II - Organizacja i prowadzenie kursu bukieciarstwa/florystycznego podstawowego dla uczniów Miejskiego Zespołu Szkół Nr 5 w Krośnie, ul. P. Skargi 1 1) liczba grup - 2 2) liczba uczniów w grupie - 15 (razem 30 uczniów) 3) liczba godzin kursu przypadająca na grupę - 60 godzin, w tym 10 godzin - zajęć teoretycznych i 50 godzin zajęć praktycznych 4) czas realizacji - II - V/2015r. 5) organizacji i przeprowadzenia kursu bukieciarstwa/florystycznego podstawowego dla uczniów Miejskiego Zespołu Szkół Nr 5 w Krośnie w wymiarze godzin zaplanowanych dla kursu i dla danej grupy uczniów przewidzianych w SIWZ; 6) wykonawca opracuje program kursu, z podziałem na liczbę godzin zajęć teoretycznych i praktycznych, który będzie obejmował niżej wskazane moduły: - teoria barw i kompozycji, florystyczne zasady kompozycyjne, narzędzia florysty - materiałoznawstwo, materiał roślinny, florystyka okolicznościowa, sztuka układania kwiatów w naczyniach, dekoracje stołów, florystyka ślubna, florystyka żałobna. W programie szkolenia należy przewidzieć czas dla powtórzenia ćwiczeń, które przysporzyły uczestnikom najwięcej trudności; 7) wykonawca uwzględni w cenie kursu koszty wynajmu sali wykładowej (jeśli szkolenie będzie poza szkołą), koszty materiału florystycznego, koszty materiałów szkoleniowych; 8) wykonawca winien udostępnić uczestnikom kursu niezbędne materiały szkoleniowe; 9) wykonawca zapewni w cenie kursu w każdym dniu zajęć dla każdego uczestnika kursu gorący posiłek (catering), podany w naczyniach dostosowanych do podawania posiłku (pojemniki termoizolacyjne) wraz z kompletem sztućców i serwetkami; 10) wykonawca winien udostępnić uczestnikom kursu niezbędne materiały szkoleniowe; 11) zajęcia teoretyczne i praktyczne mogą odbywać się w salach dydaktycznych szkoły (w dni robocze); 12) kurs powinien odbywać się w dni robocze ewentualnie w soboty (wtedy zajęcia poza szkołą). Harmonogram kursu musi być dostosowany do planu lekcji uczniów i uzgodniony z koordynatorem szkolnym i dyrektorem szkoły; 13) wykonawca zapewni dojazd uczniów ze szkoły do miejsca odbywania zajęć oraz z powrotem, jeżeli odległość od szkoły do miejsca realizacji zajęć będzie większa niż 2 kilometry (w przypadku, gdy zajęcia będą odbywać się poza szkołą); 14) zajęcia teoretyczne i praktyczne muszą być prowadzone przez odpowiednią liczbę instruktorów posiadających niezbędne kwalifikacje, zasób wiedzy oraz doświadczenie zawodowe. Kopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje wykładowców (potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) zostaną dostarczone Zamawiającemu najpóźniej w dniu rozpoczęcia zajęć; 15) kurs zakończony egzaminem wewnętrznym sprawdzającym umiejętności. Na tej podstawie powinny być wydane stosowne dokumenty świadczące o ukończeniu kursu np: zaświadczenia, świadectwa. Po zaliczeniu egzaminu uczeń powinien otrzymać stosowny dokument (zaświadczenie) ukończenia kursu, zawierający dane uczestnika kursu oraz szczegółową tematykę kursu wraz z liczbą godzin przypadającą na poszczególne tematy (zgodnie z rozporządzeniem MEN z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych); Zadanie III - Organizacja i prowadzenie kursu prawa jazdy dla uczniów Miejskiego Zespołu Szkół Nr 5 w Krośnie, ul. P. Skargi 1 1) liczba grup - 1 2) liczba uczniów w grupie - 15 3) liczba godzin kursu - 60 godzin, w tym min. 30 godzin zajęć teoretycznych dla grupy i po min. 30 godzin - zajęć praktycznych - nauka jazdy dla każdego ucznia 4) czas realizacji - II - V/2015r. 5) kurs powinien być realizowany zgodnie z obowiązującymi przepisami - Ustawy z dnia 5 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2011r. Nr 30, poz. 155 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz. U. z 2012r. poz. 1019); 6) kurs winien zakończyć się egzaminem sprawdzającym nabytą przez uczestników wiedzą oraz wydaniem stosownych dokumentów świadczących o ukończeniu kursu np. zaświadczenia, świadectwa, certyfikaty; 7) kurs powinien odbywać się w dni robocze oraz w soboty i/lub w niedziele. Dzienna liczba godzin dydaktycznych kursu może wynosić minimum 3 godziny, a maksimum 8 godzin. Harmonogram kursu musi być dostosowany do planu lekcji uczniów i uzgodniony z koordynatorem szkolnym i dyrektorem szkoły; 8) kurs powinien obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne, godzina zajęć teoretycznych obejmuje 45 minut zajęć, godzina zajęć praktycznych obejmuje 60 minut zajęć, długość przerw jest ustalana w sposób elastyczny przez wykonawcę; 9) wykonawca zapewnia samochody osobowe do praktycznej nauki jazdy i poniesie koszty paliwa. Każdy samochód nauki jazdy winien posiadać oprócz obowiązkowego ubezpieczenia OC ubezpieczenie NW kierowcy i pasażerów; 10) wykonawca zapewnia opłatę za badania lekarskie dla uczestników kursu, wymagany sprzęt i środki związane z nauką jazdy; 11) opłatę za egzamin ponoszą uczestnicy kursu, wykonawca służy pomocą w pośrednictwie. 12) wykonawca zapewnia materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika kursu; Wymagania wspólne dla wykonawców (dot. I, II i III Zadania): 1) wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia koordynatorowi szkolnemu i dyrektorowi szkoły, celem zaakceptowania, na minimum 7 dni przed rozpoczęciem kursu, programu i wstępnego harmonogramu kursu; 2) wykonawca wliczy w cenę kursu również inne koszty, które uzna za niezbędne do przeprowadzenia zajęć; 3) prowadzenia dokumentacji przebiegu kursu stanowiącej: dziennik zajęć edukacyjnych zawierający wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, listę obecności, protokół z przebiegu egzaminu, imienny wykaz osób, które ukończyły kurs, nie ukończyły kursu, nie zdały egzaminu, bądź nie przystąpiły do egzaminu, rejestr wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu; 4) przestrzegania zasady równości szans, w tym równości płci w czasie przeprowadzonego kursu; 5) zgłaszania ewentualnych problemów, nieprawidłowości niezwłocznie po zaobserwowaniu ich występowania; 6) przedstawienia koordynatorowi szkolnemu, na zakończenie kursu, list obecności uczestników kursu, potwierdzonych własnoręcznym podpisem osób skierowanych na kurs oraz podpisem osoby prowadzącej kurs, 7) bieżącego informowania koordynatora szkolnego o każdej nieobecności uczestnika na kursie, 8) zawiadomienia koordynatora szkolnego i dyrektora szkoły o terminie i godzinie egzaminu wewnętrznego, 9) wydane zaświadczenia muszą zawierać logotypy zgodnie z aktualnymi wytycznymi oraz informację, że projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (nie dotyczy certyfikatów zaświadczeń, których wzory zostały określone odpowiednimi przepisami) 10) wszystkie dokumenty dotyczące realizacji kursu będą zawierały informację o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz aktualne logotypy, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 11) w pomieszczeniach, w których będą realizowane kursy będą umieszczone informacje o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz aktualne logotypy, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. *Informacja dodatkowa: postępowanie prowadzone jest w trybie przetargowym, gdyż jest ono częścią Projektu Podkarpacie stawia na zawodowców. Zamawiający w ramach usług dokona wydatkowania środków pieniężnych w wysokości znacznie przekraczającej 30.000 euro, jednak z przyczyn organizacyjnych usługi w ramach projektu zostały podzielone na kilkadziesiąt odrębnych postępowań. Jednym z nich jest niniejsze postępowanie, którego wartość szacunkowa nie przekracza 30.000 euro..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo: Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby wykonawcy uprawnioną/ne do zaciągania zobowiązań w Jego imieniu bądź przez ustanowionego przez nią/nie pełnomocnika/ów. Wykonawcy składający ofertę wspólną są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika. Pełnomocnictwo może dotyczyć zarówno reprezentowania wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jak i podpisania w ich imieniu umowy o zamówienie publiczne. Jeżeli pełnomocnictwo upoważnia jedynie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu, to przed podpisaniem umowy z Zamawiającym wymagane będzie złożenie umowy, w której określone będą prawa i obowiązki poszczególnych wykonawców. Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika (w tym zakres jego umocowania), a także wskazywać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby wykonawców składających wspólną ofertę uprawnione do zaciągania zobowiązań w jego imieniu. Pełnomocnictwo, o którym mowa w niniejszym punkcie musi zostać złożone wraz z ofertą w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Korespondencja z Zamawiającym oraz rozliczenia z wykonawcami dokonywane będą przez pełnomocnika wskazanego pełnomocnictwem. Podmiot składający ofertę jako uczestnik konsorcjum i jednocześnie składający ofertę samodzielnie lub jako uczestnik innego konsorcjum zostanie potraktowany jako składający dwie oferty i na tej podstawie wszystkie oferty z Jego udziałem zostaną odrzucone. Zasady podpisywania oferty dotyczą wszystkich jej dokumentów (informacji, wykazów, oświadczeń) oraz potwierdzania za zgodność z oryginałem składanych kopii. 2. Podwykonawstwo: Wykonawca winien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku braku takiego oświadczenia, Zamawiający uzna, iż wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie: 1. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach: a) w przypadku opóźnienia Zamawiającego w rozstrzygnięciu przetargu i/lub podpisaniu umowy, b) w przypadku zawieszenia wykonania usług przez Zamawiającego; 2. Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach: a) zmiana stawki urzędowej podatku VAT, b) rezygnacji z części usług, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy - o wartość niewykonanych usług. 3. Inne zmiany: a) w przypadku aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli nie prowadzi to do zwiększenia ceny, b) w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą Zamawiającego: - powierzenie podwykonawcom innej części usług niż wskazana w ofercie wykonawcy, - zmiana podwykonawcy na etapie realizacji usług, o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ; 4. Warunki zmian: a) inicjowanie zmian - na wniosek wykonawcy lub Zamawiającego, b) uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych usług, c) forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 38-400 Krosno, ul. Lwowska 28a, pokój nr 326.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.02.2015 godzina 10:00, miejsce: 38-400 Krosno, ul. Lwowska 28a, Kancelaria Ogólna (pokój nr 01).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Podkarpacie stawia na zawodowców. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.2. Uwaga: Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z wykonawcami: 1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje dotyczące postępowania Zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie, drogą elektroniczną lub faksem. Jeżeli Zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub pocztą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 2. Powyższe zasady porozumiewania się (tj. faks i e-mail) nie będą miały zastosowania do dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw składanych w odpowiedzi na wezwanie dokonane przez Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 3 Ustawy, ze względu na konieczność zachowania formy tychże oświadczeń lub dokumentów przewidzianej w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane lub przepisów Kodeksu cywilnego w przypadku pełnomocnictwa. 3. Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami w powyższy sposób są: 1) Jolanta Kopciuch-Szmyd - Wydział Edukacji Urzędu Miasta w Krośnie, ul. Lwowska 28a, w godz. 7.30 do 15.30 - w sprawach merytorycznych 2) Małgorzata Wanat lub Edyta Głód - Stanowisko ds. Zamówień Publicznych Urzędu Miasta w Krośnie, ul. Lwowska 28a, w godz. 7.30 do 15.30 - w sprawach formalno - prawnych; Sposób porozumiewania się: a) pisemnie - Krosno, ul. Lwowska 28a, z dopiskiem Zamówienia Publiczne b) faksem - nr: 13 47 43 306 c) drogą elektroniczną - zp@um.krosno.pl Kryteria oceny ofert: 1. Kryteriami oceny ofert są: 1) najniższa cena - 91 % 2) dodatkowe godziny zajęć praktycznych - 9 % 2. Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących przeliczników: 1) Kryterium: najniższa cena - 91 % W kryterium najniższa cena zostanie zastosowany wzór: P = [Cmin: C] x 91 gdzie: P - liczba punktów Cmin - cena najniższa C - cena badana 2) Kryterium: dodatkowe godziny zajęć praktycznych - 9 % a) Zadanie I i II: Kryterium: dodatkowe godziny zajęć praktycznych - 9 % W kryterium dodatkowe godziny zajęć praktycznych zostanie zastosowana następująca metoda punktacji: - zaoferowanie 3 dodatkowych godzin zajęć praktycznych - 9 pkt. - zaoferowanie 2 dodatkowych godzin zajęć praktycznych - 6 pkt. - zaoferowanie 1 dodatkowej godziny zajęć praktycznych - 3 pkt. b) Zadanie III: Kryterium: dodatkowe godziny zajęć praktycznych - nauka jazdy dla każdego ucznia - 9 % W kryterium dodatkowe godziny zajęć praktycznych - nauka jazdy dla każdego ucznia zostanie zastosowana następująca metoda punktacji: - zaoferowanie 3 dodatkowych godzin zajęć praktycznych - nauka jazdy dla każdego ucznia - 9 pkt. - zaoferowanie 2 dodatkowych godzin zajęć praktycznych - nauka jazdy dla każdego ucznia - 6 pkt. - zaoferowanie 1 dodatkowej godziny zajęć praktycznych - nauka jazdy dla każdego ucznia - 3 pkt. Uwaga: maksymalna ilość dodatkowych godzin zajęć praktycznych jaka będzie podlegała punktacji wynosi 3 h. Zamawiający informuje, iż dodatkowe godziny zajęć praktycznych należy wkalkulować w cenę oferty. Zamawiający przyzna zamówienie wykonawcy, który spełniając warunki określone w SIWZ uzyska największą liczbę punktów (suma punktów uzyskanych w obu ww. kryteriach - maksymalnie 100 punktów)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie